„Carin Cooper“. Cože? Byla jsem v šoku já a Standford's idols? Asi pul minuty jsem tam stala jako socha ale ostatní soutěžící do mě začaly štouchat a přivést mě zpátky mezi živé. Po asi další pul minutě jsem konečně teda vykročila pro cenu i když jsem to vůbec nechápala. Celou halou se konečně rozezněl nejhlasitější potlesk který jsem kdy slyšela ale nějak nic jsem nevnímala. Když jsem se pak dostala zpátky do zákulisí slyšela jsem kolem sebe podivné zvuky vůbec nevím co říkaly. „…..Úžasná,skvělá a nejlepší gratuluju“. „Moc ti děkuji“. Konečně jsme ozvala. „Gratuluju ti Carin, tu cenu si zasloužíš“. Objevila se u nás uvaděčka.“Chtěla bych ti někoho představit“. Usmála se a odstoupila za ní stál někdo koho bych tam nikdy nečekala. „Ahoj. Moc rád tě poznávám Carin. Jsem Justin. Chtěl jsem ti jen pogratulovat byla jsi skvělá“ usmál se. Uh myslím že jsem zase ztuhla. „eh....Takže jsi to byl ty?!“. „Co?“ zasmál se. „Promiň...já no to je fuk“ zasměju se „Jo a děkuji jsi strašně milí“usměju se. „No já už budu muset mimochodem myslím že o tobě ještě uslyšíme“ mrknul a odešel. „Ahoj!“usmála jsem se huh..pááni já mluvila s Justinem Bieberem!! Tohle je opravdu můj nejlepší den v životě...
Už jen poslední dva díly a konečně se dostaneme k novým kapitolám! 25 čtenářu? Wow. Moc vám děkuji. Jste skvělý.
ČTEŠ
Dream Come True
FanficPříběh o dívce s talentem která se zamilovala do špatného. Jenže to zjistí až když potká svého Idola Justin Biebera. Co se stane pak? Splní se jí její sen a stane se slavnou?