-Lasa-ma jos Nick, striga blonda de pe umarul meu.
-Taci ca te musc de fund, o amenint eu.
-Nu ai indrazni, ma provoaca ea si fac exact ce nu si-ar fi dorit, o musc.Auuu! tipa cat o tin plamani, nebunule m-ai muscat de fund!
-Stiu, eu te-am avertizat, ii spun si urc scarile ce duc spre holul camerei ei si se face liniste si asta doar pana cand ii simt coltisorii in spatele meu, auuuu nebuno, termina ca te scap, ii spun si ii dau una peste fund si o aud mormaind ceva apoi se lasa moale.
Dupe ce am terminat antrenamentul eu am vorbit cu baietii sa le ia pe fete cu ei ca eu cu Hope avem de "discutat". O data ajuns in fata usii o pun mai bine pe blondina pe umar reusind sa bag cheia in broasca si sa o deschid imediat.
-Acum ma poti pune jos?ma intreaba blonda exasperata dupa ce am inchis usa cu cheia o data intrati in camera.
-Desigur, ii raspund scurt si o arunc pe pat pozitionandu-ma deasupra el sprijinindu-ma in brate.Asa e bine?
-Nick daca vine cineva? Daca vine Maria? ma intreaba si incearca sa se strecoare dar nicio santa pentru ca o apuc de talie asezand-o mai bine sub mine si imi bag capul din scobitura gatului ei.
-Nu vine nimeni stai calma ca fetele sunt cu baietii, ii raspund si imi bag mainile sub maioul ei roz.
-De unde stii tu asta? se tot agita si dejaincep sa cred ca vorbeste prea mult, asa ca imi "capsez" cat de usor pot apoi imi plimb limba in tip ce sug, iar ea geme nemultumita.
-Arata bestial, spu si misc usor dinambele sprancene, iar ea pune botic.
-Daca nu-mi trece pana maine dimineata esti un om mort, imi spune botoasa iar eu ii arat ca sunt de acord printr-un sarut, apoi prin scaparea de haine, dar cand momentl imi era mai drag se aude...
-Hope sunt Luke, esti acolo si nu spune ca nu pentru ca te-am auzit!
-Fantastic, marai eu, daca indraznesti sa te dai jos din pat nu mai ai ce discuta cu mine Domnisoara Moore , o atentionez eu si ea chicoteste dand din cap aprobator. Stai 2 sec ca scap imediat eu de el, ii zic si invart cheia in usa apoi o deschid in asa fel incat sa ma poata vedea doar pe mine idiotul din fata mea.
-Hope nu e disponibila momentan, va rog sa reveniti, ii spun sarcastic.
-Tu ce cauti aici? ma intreaba furios.
-A... nu stiu cred ca am venit la iubita mea, daca nu ma insel, acum te rog sa ma scuzi ca am treaba, ii sun si dau sa inchid usa dar o impinge deschizand-o larg .Ce dracu' crezi ca faci? sar la el fara pic de jena ca sunt in boxeri cand da sa se apropie de pat si Hope e doar in lenjerie intima inevlita in lenjeria patului, ce crede asta ca face ?
-Luke ce naiba?! Iesi afara! tipa blonda.
-Nu! spune acesta hotarat.
-Iesi ba omule afara, strig si eu dar acesta nu se clinteste si cand il apuc de umar simt cum un pumn imi cam muta sa zic asa maxilarul putin mai la stanga, iar sangele isi face aparitia imediat.
-Luke ce naiba te-a apucat? o aud pe micuta mea tipand cat de tare poate si se apropie de mine luandu-mi fata in palme. Iesi in momentul asta din camera mea pana cand nu chem paza campusului, ii spune idiotului dar asta tot nu se clinteste si se pune in fata ei.
-Nu plec pana cand nu primesc ce mi se cuvine! spune serios si o priveste urat, dar nu pentru mult timp pentru ca pisicuta mea isi scoate ghearele si ii da o mama de palma din fundul curtii ce il face sa-si intoarca capul ala de sfecla la 90 de grade inrosindu-i fata.
-Iesi afara! urla la el
-Vreau ce e al meu! urla si el.
-Ce pana mea tot vrei? tipa si Hope din nou.
-Ce e al meu ti-am spus, repeta acesta ce acelasi ton si incep sa simt mirosul de alcool in care Luke, din cate se vede este scaldat.
- Nu mai e nimic ce iti apartine in camera asta, ii raspunde Hope.
-Cred ca e timpul sa pleci amice, ii zic si o treb pe micuta langa mine.
-Nu-mi spune tu mie amice nenorocitule... ca e numai vina ta!
-Gresesti Luke, e numai vina ta, ii raspund calm stergandu-mi sangele de la buza cu o mana stanga, iar pe cea dreapta o asez pe mijlocul lui Hope.
-Esti un...
-Un ce Luke? il intreaba Hope. Si pentru ce mama naibi esti aici ca eu tot nu te inteleg si mirosi ca o sticla de votca, cred ca trebuie sa mergi la culcare, vorbim maine, ii zice blondina si da sa-l apuce de mana dar acesta se smuceste.
-Nu ma atinge, ii zice cu sila.
-Haide Luke, trebuie sa mergi la tine in camera, ii spune si mai incearca sa-l apuce din nou dar si de dar aceasta se smuceste.
-Ca sa ai tu timp dupa sa ti-o tragi cu el?
-Nu e treaba ta ce fac eu cu el, acum hai sa mergem,ii zice calma.
-Ba da e treaba mea si nu iti dau voie sa te mai lasi atinsa de el, tipa acesta.
-Ba nu, nu e treaba ta, ii spune indignata, acum iesi daca nu vrei sa te duc in camera ta.
-Nu! urla el si mai mult ca sigur avem spectatori pe hol.
-Da iesi o data omule ce nu intelegi din ce iti spune? strig si eu.
-Tu sa taci jegule, striga si el.
-Tu nu ai nici un drept asupra ei sau a mea, nu esti seful nimanui din camera asta si esti o data pana nu ma razgandesc si-ti dau una, ii atentionez eu.
-Si sa te las sa i-o tragi singur? ma intreaba ranjind. Nu mersi, vreau si eu, adauga el imediat privind-o pe fata se se pune in fata lui.
-Daca nu iesi in momentul asta din camera mea, s-ar putea sa regreti ca m-ai cuoscut! ii spune pe un ton aspru lasand bucata de material sa alunece lasand-o doar in bustiera roz si boxerii dantelati de aceeasi culoare punandu-si mainile in sold. Acum iesi!
-Arati ca o...
-Ca o ce Luke?
-Ca o curva, spune razand si paseste spre usa in timp ce eu cu micuta razboinica il privim socati, si ma bucur ca ti-am tras-o primul!
CITEȘTI
Domnişoara Moore Vol. II |FINALIZATĂ|
Romance―NECESITA EDITARE― Mergem la facultate... Eu,Nick și Luke într-un campus e mai mult decât "perfect". Să vedem ce va ieși când totul începe să o ia razna în adevăratul sens al cuvântului: cereri în căsătorie, crize de gelozie, persoane noi și nu în...