*Perspectiva lui Nick*
*o saptamana dupa nunta*
-Trebuie sa intelegi ca nu esti bine, tip la ea si ma feresc o data ce aruca cu farfuria spre mine din nou.
-Ba sunt bine, tu nu esti normal la cap, riposteaza ea.
-E doar un psiholog, nu e vreo camasa de forta! spun pentru a mia oara.
-Tu ce nu intelegi din " nu merg la psiholog"? ma intreaba ironica.
-Hope, incep eu calm, nu esti bine si trebuie sa intelegi asta.
-Dar sunt bine...
-Esti atat de bine incat mi-ai dat mirobolanta scuza " plang din cauza cepei" in miez de noapte in pat, spun accentuand fiecare cuvant in parte si micuta razboinica lasa in final cana jos pe blatul chiuvetei.
-Doare, murmura ea si eu stau mut. Doare foarte tare sa stii, adauga ea intorcandu-se cu spatele la mine sprijinandu-se in maini.
-Si din cauza asta sunt eu aici, rostesc calm si fac cativa pasi pentru a ajunge la ea si o intorc cu fata la mine cuprinzandu-i fata in palme. Te iubesc si vreau sa treci pe asta alaturi de mine.
-Tu nu stii cum e sa pierzi un copil, spune printre dinti.
-Nu, nu stiu e adevarat, dar stiu cum se simte un tata ca si-a pierdut copilul nenascut.
-Ai de gand sa renunti la psihologul ala? ma intreaba siin privirea ei se poate observa cu usurinta o scanteie.
-Esti imposibila, marai eu la blonda si aceasta isi da capul usor pe spate pentru a ma distruge din priviri.
-Ce ma? Eu sunt imposibila? Tu esti un catar incapatanat! maraie si ea.
-Ba nu!
-Ba da! tipa si iese din bratele mele. Sa ma cauti cand ai terminat cu prostiile! zice si pleaca din bucatarie trantindu-mi farfuria uda in brate.
-Unde pleci ? Aici stai si tu! tip in urma ei, dar micuta mea blondina tranteste usa dormitorului.
*peste 3 ore*
-Unde este iubita mea? tranteste usa Josh rosu la fata si eu fac un pas in spate.
-Cu iubita mea, mormai si ii arat cu degetul livingul, apoi Josh face o pirueta si merge spre acesta.
-Imi spui si mie ce mama naibi faci aici? tuna el.
-Buna Josh! spune Hope zambind si acesta ii arunca o privire urata.
-Taci si nu te baga, maraie el si blonda se lasa inapoi in canapea.
-Usor armasarule, adaug eu si-l bat pe umar.
-Si tu la fel, zice catre mine si isi intoarce privireaspre Jane care se facu micuta in canapea. Tu sti unde trebuia sa fim noi acum?
-Huh?!
-La cina cu parinti nostri! spune pe un ton apasat si iubita sa face ochii mari.
-Ohh fuck... am uitat! zice si se ridica in genunchi apucand speteaza canapelei in palme. Ai anulat?
-Ce sa anulez?! Misca-te acum ca ti-o iei! zice urcand vreo doua octave.
-Dar sunt aici cu prietea mea, incearca aceasta sa-l indulceasca.
-Aaaaa, stai sa le dau un mesaj parintilor mei sa le spun ca nu putem veni ca nu ti-ai luat portia zilnica de barfa, o ia la misto Josh. Daca nu-ti gasesc curu-n masina in 30 de secunde diseara nu pupi somn!
CITEȘTI
Domnişoara Moore Vol. II |FINALIZATĂ|
Romance―NECESITA EDITARE― Mergem la facultate... Eu,Nick și Luke într-un campus e mai mult decât "perfect". Să vedem ce va ieși când totul începe să o ia razna în adevăratul sens al cuvântului: cereri în căsătorie, crize de gelozie, persoane noi și nu în...