*Perspectiva lui Nick*
-Felicitari, ve-ti fi parinti! ne zice mama Elenei incantata.
-Multumim, spun eu apucandu-mi iubita de mana.
-Avort, sopteste Hope.
-Poftim? intrebam amandoi de o data, eu si femeia prezenta.
-Vreau sa fac avort, spune ridicandu-si privirea la femeie.
-Cum adica sa faci avort? intreb pierdut.
-Pur si simplu, raspunde calma inca privind-o de femeie. O sa-l faci? o intreaba.
-Hope, potoleste-te pentru numele lui Dumnezeu, nu faci nici un avort, zic hotarat si o studiez cu atentie.
-Lasa-ma, mormaie ea si se ridica de pe locul ei.
-Hope, mumura femeia, trebuie sa vorbiti amandoi despre asta si apoi de un posibil avort, continua calma.
-Poate, zice scurt si iese pe usa cu haina in mana stergandu-se pe burta de gel.
-Nu va face nici un avort, zic apoi o urmez lasand-o pe mama Elenei singura si dezorientata.
Micuta mea blonda sta in usa privind pierduta cu mana pe burta miscand-o usor tresarind usor sub atingerea mea.
-Hope?!
-Hm?
-Ce s-a intamplat acolo? o intreb cu un ton cat mai calm pentru a nu o speria sau enerva.
-Nimic, raspunde si isi lasa capul intr-o parte.
-Cum nimic, ala nu mi s-a parut un nimic, zic si imi asez mana pe mana ei.
-Nu vreau asta... sau cel putin nu acum, nu pot...
-De ce? intreb pozitionandu-ma in fata ei.
-Pentru ca nu vreau, zice si pleaca ocolindu-ma catre masina.
*Perspectiva lui Hope*
*dupa 2 ore*
-Esti sigura ca vrei sa faci asta? ma intreaba Jane de la capatul celalalt pentru a doua oara.
-Da, tu doar rezolva ce te-a rugat! zic termin apelul, iar usa dormitorului se aude.
-Hope ce mama naibi faci aici? tipa Nick.
-Tie ce ti se pare ca fac? intreb dand din umeri.
-Pentru ce iti faci bagajul? Unde pleci?
-Nu stiu, la ai mei cred, zic calma.
-Crezi? Nu pleci nicaieri femeie, ordona el.
-Hai sa nu incepem un scandal, vreau doar liniste, rostesc si asez tricoul rosiatic in valiza alaturi de restul hainelor si observ ca telefonul imi vibreaza.
"Sunt jos te astept-Jane"
-Vrei linste? mormaie el si imi pot da seama ca fierbe.
-Da Nick si asta, zic aratand spre noi doi ca mai apoi mana sa imi coboare pe pantec, nu e liniste...
-Hope ce e in capul tau pentru numele lui Dumnezeu? urla el cand inchid valiza si ies cu ea pe usa dormitorului.
-Vrei asta? il intreb si arat spre mine, mai exact spre copil, iar acesta ma priveste stupefiat.
-Ce intrebare mai e si asta? Bineinteles ca va vreau pe amandoi langa mine, spune apropiindu-se de mine.
CITEȘTI
Domnişoara Moore Vol. II |FINALIZATĂ|
Romance―NECESITA EDITARE― Mergem la facultate... Eu,Nick și Luke într-un campus e mai mult decât "perfect". Să vedem ce va ieși când totul începe să o ia razna în adevăratul sens al cuvântului: cereri în căsătorie, crize de gelozie, persoane noi și nu în...