*Perspectiva lui Hope*
-Gata? o intreb nerabdatoare pe Maria.
-Doar sa-mi spui ora si locul! exclama ea incantata.
Imediat i-am dat un biletel cu adresa celor doi, apoi ne-am intors la barfa noastra dar Josh gura sparta...
-Hope ai mai vorbit cu Luke? pune el intrebarea secolului si Nick scoate un marai amenintator.
-Nu cred ca ar trebui sa-ti zic avand in vedere ca stii situati, nu? zic zambind.
-Ce iubit natang am, zice si Jane lasandu-mi mana se se opreasca pe abdomenul lui . Trebuie sa te dresez mai bine, adauga si noi incepem sa radem la fata incruntata a lui Josh.
-Sa vezi tu dresura ce-ti dau dupa ce pleaca ei diseara, o ameninta el si ea se imbufneaza.
*dupa 2 ore*
-Hope! striga ca disperatul Josh din bucatarie.
-Daaaa, strig si eu.
-Usaaa! urla de data asta cand soneria nu inceta.
-Gata disperatule, nu te mai agita ca faci spume, rad de el si pornesc pana la usa, apoi o deschid fara sa m-ai stau pe ganduri.
-Am venit si am adus si gustari, se lauda Elena aratandu-mi cele 2 pungi din mainile lui Rares.
-Hope de ce mama naibi tii musafirii la usa, ma cerca Jane, hai intrati! ii pofteste ea inauntru.
-Credeam ca nu mai ajungeti! exclama incantat Josh lasan castroanele imense cu floricele pe masuta de capea.
-Unde lasam astea? intreaba Elena, iar Janeii face semn sa o urmeze.
-Deci... ce film vedem in seara asta? ntreb cu vocea de copil si numai decat ma simt luata pe sus si incep sa rad. Nick nu fi nebun si lasa-ma jos.
-Nu sunt nebun, ci sunt indragostit! spune cu o voce suava lasandu-se cu mine in fotoliu si eu il privesc razand pe sub mustati.
-Hai lasa-ti vrajeala si alegeti un film o data, se plange nemultumitul de Josh.
-Pentru ca ei sunt musafiri, ei vor alege filmul, ne spune Nick gesticuland din maini mai sa-mi dea una in nas.
-Pai ce gen sa fie? intreaba Rares.
Horror!Dragoste! zic eu si Maria in acelasi timp si sa stiti ca eu am ales horror.
-Fie, horror sa fie, se lasa ea pagubasa.
-Ieiiii! topai ca un copil din bratele lui Nick. Bai da perne? Paturi?
-In dormitor sunt, vezi ca sunt pe pat! Nick du-te si ajut-o sa le ia, dar va rog din suflet, fara tavaleala in pat! imi raspunde acesta certandu-ne din priviri, fratele meu a fost o singura data si nici macar nu facusem ceva "indecent" asa ca sa nu se mai planga..ii scot limba si il trag pe saten dupa mine.
-Unde naiba a zis ca sunt? il intreb pe Nick privind prin camera. A zis ca sunt in pat, ahaaaa le-am gasit!
Nici nu apuc sa pun pana pe perna roz ca sunt trantita pe pat cu satenul deasupra mea.
-Mai stii ce ne-a zis Josh mai devreme? ii intreb peste buzele sale, printre micile saruturi aplicate ca pedeapsa pe buze.
-De parca ar fi prima data cand a spu..
-Cat va ia fratilor sa aduceti paturile alea? striga Jane.
-Venim! strig amandoi si dragul meu iubit se ridica de pe mine tragandu-ma si pe mine in picioare.
CITEȘTI
Domnişoara Moore Vol. II |FINALIZATĂ|
Romance―NECESITA EDITARE― Mergem la facultate... Eu,Nick și Luke într-un campus e mai mult decât "perfect". Să vedem ce va ieși când totul începe să o ia razna în adevăratul sens al cuvântului: cereri în căsătorie, crize de gelozie, persoane noi și nu în...