Capitolul 12

4.3K 269 0
                                    

-Poftim?! spune Luke mirat, dar tot nu face nici un pas inapoi si se tine tare pe pozitie.

-Sunt logodita, mai repet o data si nici eu nu stiu daca e adevarat ce am zis.

-Cu cine? intreaba slabind stransoarea ceea ce imi ofera un avantaj si ma desprind de el pasind inapoi.

-Cu Nick... spun cu aceeasi calmitate ca mai devreme.

-Tu vorbesti serios?! tipa la mine dand din maini ca nebunul si toata chestia asta ma face sa tresar speriata.

-Nu mai tipa te rog, rostesc cu  o voce ce nu ii oferea multe de inteles, daca ar fi avut vreo emotie anume.

-Sa nu mai tip?! urla el. Tu iti dai seama ce greseala faci?Cum poti fii atat de proasta?! isi continua el discursul apucandu-ma de umeri si zgaltaindu-ma usor.

-Te rog termina Luke, spun printre dinti si incerc sa fac tot posibilul de a nu-mi lasa lacrimile sa se scurga incet pe obaji.

-Nu credeam ca vei face vreo prostie ca asta niciodata, esti o idioata! urla la mine si se departeaza pentru un moment cu spatele la mine.

-Luke, soptesc si incerc cu mana stanga sa ii ating umarul, dar acesta se intoarce cu o fata ce exprima foarte clar dezamagire si dezgust. Te rog...

        Il implor pentru a treia oara dar sunt oprita pe palma lui, palma ce acum o perioada ma mangaia, iar acum a facut contact cu obrazul meu facandu-ma sa ma dezachilibrez pentru o secunda in momentul in care capul mi s-a intors. Pun mana pe locul ce acum arde dupa "mangaierea" lui si incerc sa ridic privirea spre el.

-Esti o idioata, mai spune o data si ridica palma pentru a doua oara si din instinct inchid ochii lasand capul usor intr-o parte.

-Daca da dracu' sa o mai atingi inca o data ma jur pe ce am mai sfant ca te distrug, m-ai auzit? Te distrug e putin zis, te omor! rasuna vocea serioasa a lui Nick langa urechea mea si deschid ochii.

    Nick este langa mine strangandu-i cu brutalitate mana lui Luke ce inca se afla in aer si nu pot sa nu ma bucur pentru ca s-a intors, apoi intr-o secunda ma simt trasa in spate de doua maini micute.

-Jane, soptesc si imi scufund capul in parul prietenei mele dar nu pentru mult timp deoarece cand imi ridic privirea imi zaresc toti prietenii: Josh, Victor, Elena, Maria si Rares, ca sa nu mai zic si de Jane care ma tine in brate, si Nick care se afla in spatele meu cu nenorocitul de Luke.

-Dispari o data! urla Josh la el. Nu ti-a ajuns  ca ai lovit-o? Ce mama dracului mai vrei?il intreaba scotand fum pe nas acesta si imediat face un pas ajungand langa Nick.

-Tu sa taci lipitoareo! maraie Luke la el si Josh il apuca intr-o fractiune de secunda de gat.

-Cine esti?!  Ai devenit un jeg al societatii! Sa nu te mai apropii de fetele noastre niciodata, m-ai inteles? scuipa printre dinti cuvintele si tot ce face Luke e sa zambeasca ceea ce il enerveaza si mai tare pe Josh  asa ca dintr-o miscare se afla deasupra acestuia  jos pe pamant. Ce o sa-ti faca Nick e minciuna pe langa ce o sa-ti fac eu idiotule, te cunosc mai bine si stiu ce doare mai tare asa ca du-te dracu' si nu te mai intoarce! urla la el, dar eu n-am de gand sa stau si sa privesc asa si ies din imbratisarea fetelor trecand de Nick care a incercat sa ma opreasca cu bratul dar eu i-am facut  semn sa nu incerce apoi o data ajunsa langa cei doi imi asez mana cu blandete pe umarul lui Josh facandu-l sa-si ridice privirea.

-Nu merita, spun calma si incerc sa-l treg usor de umar pe acesta.

-Norocul tau animalule e ea, atat iti spun, chiar si dupa ce ai facut tot are mai mult suflet decat tine! spune si in da un punm de toata frumusetea lui Luke ridicandu-se de pe acesta. Hai ca mergem la noi, zice hotarat si o ia pe Jane in bratele, iar baietii ii imita gestul cu fiecare dintre noi.

Domnişoara Moore Vol. II  |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum