*Perspectiva lui Nick*
-Ba frate, hai trezeste-te ce naiba faci?! imi rasuna o voce in cap. Baaaa...
-Nu mai tipa ca idiotul, aud si o a doua voce, una mai delicata.
-Incetati o data, sunteti culmea, parca ati fi copii, cea de a treia imi e foarte cunoscuta.
Incerc sa deschid ochii, dar nu reusesc din prima si mai fac inca o incercare, iar o lumina puternica ma orbeste facandu-ma sa-mi strang atat ochii, cat si materialul fin pe care ma aflam.
-Nick?!
-Hm... mormai eu si clipesc de cateva ori.
-Slava Domnului ca esti bine, rasufla usurata Hope.
-Ce s-a intamplat? intreb derutat incercand sa ma ridic in fund.
-Ai lesinat ca o fetita, rade Josh de mine si primeste o palma dupa ceafa de la Jane.
-Taci idiotule!? il cearta ea si el isi pune mainile in san ofticat plescaind nemultumit.
-Esti bine? ma intreaba blonda de langa mine cercetandu-mi chipul cu privirea.
-Da sunt bine, ma cam doare capul.
-Stiu pui, ai pupat podeaua in cel mai mare stil, se amuza ea si ma saruta scurt revenind la locul ei.
-Dar de ce am lesinat? intreb si imi frec fata cu podul palmei.
-Nu-ti amintesti? intreaba Elena apropiindu-se si ea de pat alaturi de Rares, Maria si Victor.
-Nu, murmur eu.
-Ei... vezi tu, afli acum pentru a doau oara ca esti tata, spune amuzat Victor si eu imi mut ochii intr-o clipa la Hope.
-Vorbeste serios?! exclam mai mirat de faptul ca am aflat pentru a doua oara ca sunt tata si nu ca deabea acum am observat ca sunt intr-un salon, in spital.
-Da, aproba zambind. Acum e pe bune, fara glume, adauga si imediat imi amintesc de momentul in care am lesinatla aflarea vesti.
-De cand? rostesc intrebarea.
-Aproape o saptamana, spune usor stanjenita.
-Si eu de ce aflu deabea acum? ma ratoiesc la ea.
-Aaaa...n-am gasit momentul portivit?
-Ahaammm... si ce este?! Fetita sau baiat?
-Nu stiu... dar mergem maine sa vedem, ce zici? ropune si eu aprob din cap.
-De mers, mergeti voi, dar aveti programare la vreun doctor? ne atrage atentia vocea lui Victor.
-Avem? intreb cand micuta blonda s-a blocat.
-Pai... vezi tu, trebuie sa fac?!
-Ba nu, nu trebuie, vorbesc eu cu mama, ne spune Elena.
-Faci tu asta pentru mine? topaie fericita Hope.
-Cu siguranta, dar trebuie sa fim si noi acolo, adauga aceasta.
-Ba nu, noi vom fi acasa si ii vom astepta, doar nu vreti sa le stricam momentul, nu? zice Maria si toti o privin cu o spranceana ridicata.
-Ai dreptate, aproba Elena. Va vom astepta toti!
-Ce zici, o sa lesini si acolo printeso? ma ironizeaza Hope si se aseaza din nou pe pat cuprinzandu-mi mana intr-a sa.
-O sa-mi iau un scaun, zic hotarat.
*A doua zi*
CITEȘTI
Domnişoara Moore Vol. II |FINALIZATĂ|
Romance―NECESITA EDITARE― Mergem la facultate... Eu,Nick și Luke într-un campus e mai mult decât "perfect". Să vedem ce va ieși când totul începe să o ia razna în adevăratul sens al cuvântului: cereri în căsătorie, crize de gelozie, persoane noi și nu în...