Angel: Hei ! Ce mai faceți ? Twinkie v-a promis un capitol special cu personajele din "Angel flight" așa că iată-l. Se pare că eu va trebui să fiu astăzi reporterul pentru că ea lipsește. Mhm mă întreb pe unde o fi ?
Mihail (revoltat): De ce trebuie să fi tu reporterul ?
Angel: Pentru că nimeni nu te vrea pe tine.
Mihail (bosumflat): Nu e corect deloc !
Angel (dându-și de câteva ori ochii peste cap la comportamentul lui Mihail): Acum pe bune. A văzut-o cineva pe Twinkie ?
Eliot: Eu n-am văzut-o deloc azi.
(mama lu'Eliot și Samanta dau și ele din cap că nu, apoi toți își îndreaptă privirea către Mihail)
Mihail: De ce vă uitați toți la mine ? Nu am făcut nimic.
*Cu două ore în urmă*
(Twinkie își face apariția la ușa lu'Eliot. Știa că trebuie să se vadă cu toți acasă la Eliot pentru interviu. Sună la ușă, dar nu îi răspunse nimeni. Deodată ceva negru îi acoperi ochii și gura îi era presată cu ceva moale ca să nu poată țipa. Simți cum fu ridicată în aer și în câteva secunde simți din nou o suprafață tare sub picioare. Corpul îi fusese proptit pe ceea ce părea un scaun și mâinile îi fusese rapid legate. Ochii îi fusese eliberați și gura la fel. Privi buimacă în jur.)
Twinkie: Mihail, tu ! Dă-m... (dar nu apucă să termine ce avea de spus că Mihail îi acoperi gura cu bandă adezivă)
Twinkie: Mmhmm... Ghb...
Mihail: Acum eu o să fiu eu reporterul ! (și plecă lăsând-o pe biata Twinkie legată în podul casei lu'Eliot)
*Prezent*
Mihail: Putem începe odată ?
Angel: Cred că putem începe fără ea. Poate o să apară curând...
Mihail: Da... Sigur.
Eliot (privindu-l suspicios pe Mihail): Ai spus ceva, Mihail ?
Mihail (încurcat): Nn..nu.
Angel: Așa... Să vedem ce întrebări avem... Primele întrebări sunt de la AkaraMira și prima este pentru doamna mama lu'Eliot.
Mama lu'Eliot: Te rog, zi-mi Annet ! Ăsta e numele meu.
Angel: Deci, Annet, cum v-ați cunoscut cu soțul d-voastră ?
Annet: Cu soțul meu m-am cunoscut acum 18 ani. Eu lucram ca ospătăriță la o cafenea. Într-o după amiază, niște tipi înarmați au dat iama în cafenea. Norocul nostru a fost că printre clienți era și un polițist care a salvat situația fără ca nimeni să fie rănit. Acel polițist de atunci e soțul meu astăzi.
Angel: Frumoasă poveste, Annet ! Următoarea întrebare e pentru Mihail. Tu îți dai seama cât de gelos ești ? Și nu îmi vine să cred că un înger poate apela la trucuri atât de josnice. Nu meriți să fi numit înger !
Mihail (revoltat): Hei ! Nu sunt gelos ! Cât despre acțiunile mele, eu cred că sunt foarte ingenioase. Și sunt un înger veritabil. Aripile astea frumoase o dovedesc !
Eliot (pufnind disprețuitor): Angel poate fi numit înger nu tu !
Mihail: Tu să taci !
Angel: Hei ! Nimeni nu îmi amenință micul îngeraș ! (Și îl ia pe Eliot în brațe, iar Eliot roșește)
Samanta (dându-și ochii peste cap): Patetic.
Eliot: Pe ea cine a invitat-o aici ?
Angel: Și ea e un personaj din această carte. Acum să continuăm... Eliot și Angel, voi vă dați seama cât de adorabili sunteți împreună ?
Angel și Eliot în cor: Mulțumim !
Angel: Eliot, ipotetic vorbind, dacă ai afla că cineva drag ție ar avea un secret, ce ai face ?
Eliot: Păi depinde de cine e acea persoană și de gravitatea chestiei care mi-o ascunde...
Annet (tușind): Angel, ce mai ai pentru noi ?
Angel: Angel, îmi pare rău, dar pentru tine nu am nicio întrebare. Singurul lucru care îmi vine în minte despre tine e că ești foarte drăguț.
Eliot (încruntându-se): Heeeeiii ?! Dragă, AkaraMira, țin să te anunț că Angel e al meu și doar al meu !
Angel: Ce face ?
Eliot (roșind puternic): Amm.. Pppaii... Dă-mi foaia aia să văd ce mai scrie acolo ! Următoarele întrebări sunt de la AngelaXD4. Eliot, dacă Angel ar iubi pe altcineva, cum ai reacționa ? (foindu-se în brațele lu'Angel) Nnn..nu știu...
Angel (strângându-l mai tare în brațe): Stai liniștit, îngeraș, nimeni și nimic nu te poate înlocui.
Eliot (rușinându-se și ascuzandu-și fața la pieptul lu'Angel): Mai bine continuă tu...
Angel: Annet, ce secrete ai tu și nouă nu ne spui ?
Annet: Ce-ar fi să vă aduc ceva de băut ? (se ridică și pleacă)
Angel: Angel, chiar te-a durut când ți-au fost tăiate aripile ? Da, chiar au fost niște clipe teribile. (tremură când își amintește iar Eliot simte și îl strânge mai tare în brațe). Mihail, de ce faci așa ceva ? Ești cumva gelos sau e din rasbunare ? Și știi ce consecințe vei avea mai târziu ?
Mihail: Nu sunt gelos ! E pură ură pentru Angel. Și nu îmi pasă de consecințe atâta timp cât mă răzbun.
Samanta: Sunt înconjurată de ciudați ! Angel, ai vreo întrebare pentru mine ?
Angel: Mnu...
Samanta: Atunci e m-am cărat de aici ! Eliot, nu mă conduci ?Eliot (ridicându-și capul): Dar știi unde e ieșirea.
Samanta (dându-și părul pe spate și plecând ca o divă, dar când ajunge la ușă strigă către Eliot) Eliot, e cineva la ușă.
(în câteva secunde în sufragerie își fac apariția Gavrilă și Twinkie)
Gavrilă: Bună ! Uitați pe cine am găsit legată pe de-leș, în pod.
Twinkie: V-am lipsit ? (și îl privește cu ură pe Mihail care o privește zâmbind inocent)
Angel și Eliot în cor: Hei, Twinkie !
(Twinkie își ia locul pe fotoliu, încă privindu-l furioasă pe Mihail. Îi mulțumește lu'Gavrilă și ia foile de la Angel)
Twinkie: În sfârșit îmi pot ține și eu interviul ! Să continuăm cu întrebările... AndreeaAlina309 îl întreabă pe Engel: ce ai simțit prima oară când l-ai văzut pe Eliot ?
Angel: Ceva superb !
Twinkie: Mihail, de ce nu îi lași în pace ? Sigur ești un înger ? Și ce vrei să obti prin asta ?
Mihail: Nu îi las în pace pentru că nu vreau. Și ce naiba să fiu dacă nu înger ? Aripile mele sunt invizibile sau ce ? Și pentru ultima oară: vreau răzbunare !
Twinkie: Calmează-te, nu te mai ambala atât că nu impresionezi pe nimeni ! Următoarele întrebări sunt de la JustAlex... Uh, drăguț băiat. :> Pentru autoare... Oh, asta sunt eu ! Cum ți-a venit ideea poveștii ? Voiam să mă apuc din nou de scris și cum la "Goblin" nu mai aveam curajul să scriu, m-am gândit să încep o carte nouă. Ideile mi-au venit spontan, cu fiecare capitol în parte. De ce ai ales o poveste de dragoste dintre doi băieți și nu una clasică dintre un băiat și o fată ? Păi, în primul rând, fiind bi, mi-am dorit să arăt că dragoste nu are margini. Societatea s-a schimbat... Regulile clasice nu mai sunt valabile. Persoanele care au o altă orientare sexuală au prins curaj să iasă din umbră. Nu suntem monștrii ciudați, ci tot oameni, doar că puțin mai diferiți. Întotdeauna am urât discriminarea, iar cu această poveste am vrut să arăt că iubirea nu ține cont de sexul persoanei de care te îndrăgostești. Pur și simplu se întâmplă și trebuie să accepți ce ești de fapt și cum ești în interior. Indiferent de ce cred cei din jur, trebuie să lupți pentru ceea ce iubești... Sper că te-am lămurit, JustAlex.
Mihail: Mi se pare cunoscut numele asta... În orice caz, e drăguț rău băiatul !
Twinkie (încruntându-se la Mihail): Ciudat, nu știam că și tu ești bi. Și regret, dragule, dar e luat deja. (zâmbind triumfătoare)
Mihail: Nu sunt bi ! Și de cine e luat ?
Annet (revenind cu o tavă cu niște băuturi pe ea): JustAlex e iubitul lu'Twinkie.
Eliot și Angel în cor: Ooo ! Să vă țină cât mai mult !
Twinkie (roșind): Mulțumim ! *TE IUBESC ENORM, PUIUȚ !!!* Să continuăm... Tot de la JustAlex. Mihail, lupta dintre rai și iad cum se desfășoară ?
Mihail: Nu există nicio luptă între rai și iad. Totul este menținut în perfect echilibru de către Creator.
Twinkie: Annet, ce ești de fapt ?
Annet (încruntându-se): Om.
Twinkie: Eliot, Angel a fost pregătit să moară pentru tine... Tu ai face la fel pentru el ?
Eliot (privindu-l pe Angel): Da, aș fi gata să îmi dau viața pentru el. (roșește imediat și își ascunde capul din nou la pieptul lu'Angel, care îi depune un mic pupic pe creștet lu'Eliot)
Twinkie: Ohh, cât de adorabil sunteți voi doi ! Cam astea au fost întrebările pentru voi. Sunte-ți liberi !
Mihail (plecând): Perfect, am treabă. (Gavrilă pleacă și ea după Mihail)
Angel (luându-l în brațe pe Eliot și urcând scările cu un zâmbet pervers pe față): Și noi avem treabă !
Twinkie: Și am făcut-o și pe asta ! Primul meu Q&A ! :3 Sper din tot sufletul să vă placă și aștept comentariile și mesajele voastre cu părerile legate de acest capitol. Vreau să va anunț că de acum o să încep să postez săptămânal la "Angel flight", în weekend-uri. Că tot am adus vorba de "Goblin" ceva mai înainte, mai am o rugăminte la voi: să aruncați o privire și la cealaltă poveste a mea. M-am reapucat de scris și chiar am nevoie de păreri și susținere. :o3 Annet, mai ai prăjitură din aia cu mult ciocolată ?
Annet: Desigur, hai în bucătărie să îți dau o porție.
Twinkie: Ce ziceți de două porții..
CITEȘTI
Angel flight -yaoi * boyxboy-
Fantasy- Cine ești ? întreb eu trezindu-l din contemplație. - Un înger, spuse el simplu cu o mină ce nu dezvăluia niciun fel de sentimente. "Glumește, nu ? Ce fel de glumă mai e și asta ?".