Cap. 2."E adorabil''

2.2K 173 4
                                    

Deci am decis să o continui. Ăsta e next-ul. Scuze pentru eventualele greșeli. Sper să vă placă și lectură plăcută ! :3 -Twinkie P.S. aștept comentariile voastre cu păreri/sfaturi, etc.


Blondul deschise brusc ochii. Mi-am retras instinctiv mâna și respirația mi s-a oprit. Blondul s-a ridicat în fund și părea dezorientat. S-a uitat prin jur apoi privirea i s-a oprit asupra mea. Eram de-a dreptul fermecat de ochii lui. Culoarea irisului era de un albastru superb și semănau izbitor de mult cu ai mei. Avea genele lungi și blonde. Mă țintuia cu privirea încontinuu măsurându-mă din cap până-n picioare. Își mișcă puțin capul înclinându-l într-o parte. Era așa de adorabil și de drăguț... Stai ! Cc ce-am spus ? Nu, nu, nu. Ai altele pe cap, dar chiar e drăguț. "Revino-ți Eliot !", îmi spun în gând și îmi scutur capul să alung toate acele gânduri. Aveam atâtea întrebări la care nu aveam răspuns. Cine era ? Cum a ajuns pe peluza casei mele ? De ce era gol și, poate e doar imaginația mea, dar a apărut după acel fulger ? Voiam să spun cu voce tare toate acele întrebări, dar nodul din gât mă oprea. Încă plouă și din părul blondului începu să se scurgă picături de apă. Se ridică subit în picioare. Atât de subit că eu cad pe spate. Mă trezesc holbându-mă la penisul lui fiind la același nivel cu el.

- Mi-e cam frig... zise blondul privind stânjenit undeva în stânga. Ochii mi se deschid și mai mult la auzul glasului acela dulce și suav. Vrei să te ajut ? îmi spune acesta, întinzându-mi o mână.

- Aaamm n nu, mă descurc, reușesc eu să articulez, bâlbâindu-mă. Mă ridic și eu în picioare. Ochii mei în cercetează din nou în întregime pe blond. Dar îmi dau seama că el a observat privirea mea curioasă și îmi las repede capul în jos fiindcă roșisem. '' Ce naiba ? Eu nu roșesc niciodată.'' , îmi spun în gând. Apoi liniște. Mă mutam de pe un picior pe altul pentru că nu știam ce să spun sa ce să fac. Nu înțelegeam de ce mă comportam așa.

- Nu ai de gând să spui nimic ?

Îmi ridic surprins privirea către blond.

- Huh ?

- Știu că ești confuz, dar aș avea nevoie de ajutor. Mi-e frig și mi-ar fi de ajutor niște haine și poate și niște mâncare.

Mă uit prin jur sperând să nu ne vadă nimeni. Nu știu ce-ar fi crezut acel cineva dacă m-ar fi văzând stând de vorba cu un băiat gol, noaptea și în ploaie.

- Urmează-mă ! spun eu și pornesc spre casă. Casa era învăluită în tăcere. Auzeam doar pașii blondului în urma mea și ploaia care nu înceta să mai cadă. Mă opresc în față ușii de la intrare și mă întorc spre blond.

- Trebuie să facem liniște, îi spun eu și deschid ușa de la intrare.

Întru eu primul apoi îl las pe el, închizând ușa astfel încât să fac cât mai puțin zgomot. Îi fac semn blondului să mă urmeze pe scări, acesta incuviințând. Ajungem în camera mea, unde eu merg în baie să iau câteva prosoape. Când mă întorc cu prosoapele îl văd pe blond în fața dulapului meu, îmbrăcat cu un tricou și o pereche de pantaloni scurți care îmi aparțineau desigur.

- E cam nepoliticos să umbli prin dulap fără să ceri voie, îi spun eu înmânându-i un prosop.

- Scuze, spune acesta începând să se șteargă pe cap cu prosopul.

- E ok, spun eu începând să mă dezbrac de hainele ude. Îmi iau și eu un tricou și o pereche de pantaloni de trening după merg în baie să mă schimb.

Ajuns în baie, închid ușa și mă așez jos pe gresia rece. "Ce tot fac ?", îmi spun eu, "Tocmai am adus un băiat uimitor de drăguț, pe care nu-l cunosc și care a apărut de nicăieri, gol, pe peluza casei mele, la mine în cameră ?! Oh nu ! Iar am spus că e drăguț. Ce naiba ? Am nevoie de răspunsuri și sper să nu fie vreun pedofil sau vreun criminal în serie sau ceva de genul asta." Mă ridic de pe jos, mă schimb repede în hainele uscate, îmi usuc părul și mă întorc în cameră. Îl găsesc pe blond așezat pe pat și părea că se gândește intens la ceva.

- Cine ești ? întreb eu trezandu-l din contemplație.

- Un înger, spuse el simplu cu o mină ce nu dezvăluia niciun fel de sentimente. "Glumește, nu ? Ce fel de glumă mai e și asta ?".

Angel flight -yaoi * boyxboy-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum