Căutam de ceva timp prin lucrurile părinților mei. Ne-am pus de acord să începem de aici și poate avem noroc să găsim câte ceva despre trecutul lor. Angel caută prin noptiere și eu printre hainele din dulap. Sub câteva haine de-ale mamei mele găsesc un pachet de țigări. Îl iau în mână și îl inspectez. Are cinci țigări lipsă. Zâmbesc. "Se pare că nu sunt singurul cu astfel de obiceiuri." Că tot veni vorba, din ziua când a apărut Angel nu am mai pus nicio țigară în gură și nici nu m-am mai tăiat. Mă încrunt. Chiar și lumea snoabă în care trăiesc a devenit mai suportabilă de când îl am pe el alături. Poate asta lipsea din viața mea la urma urmei.. El lipsea. Pun pachetul la loc și așez hainele exact așa cum le-am găsit.
- Cred că am găsit ceva, îl aud pe blondul din spatele meu.
- Arată-mi, îi cer și mă așez lângă el pe pat.
Îmi înmânează o cutie ce părea a fi din metal, ce avea încrustate pe capac două aripi de înger.
- Unde ai găsit asta ?, îl întreb pe Angel.
- Era sub noptieră. Dacă nu mă uitam mai atent nici nu aș fi observat-o.
Încerc să o desfac, dar capacul nu se clintește de la locul lui. O inspectez, întorcând-o pe toate părțile și dau de o gaură de cheie minusculă. Oftez.
- Ne trebuie un fel de cheie.
- Da-mi puțin, îmi cere Angel.
Îi pun cutia în palme, ușor de parcă în orice moment s-ar putea sparge. Angel o întoarce și șterge metalul cutiei cu degetele. Face asta câteva secunde în care eu îl privesc ca și cum ar fi un unicorn scăpat din Narnia pentru că metalul era destul de curat. Metalul începe din senin să emane lumină. Angel se oprește cu degetele în aer. Lumina se estompează și îl văd pe Angel cum se încruntă.
- Ce naiba ?!
- Ce e, Angel ?, întreb și îi iau cutia din mână.
Pe cutie acum stătea scrise câteva cuvinte care cu siguranță nu se aflau acolo mai devreme. Citesc cu voce tare:
"Îmi pare rău pentru tot, Annet.
Te iubesc !
Al tău pentru totdeauna,
Arhg. Leonid."
- Ce înseamnă "arhg." ?, întreb mai mult pentru mine.- Arhanghel.., îmi răspunde Angel mai mult fără vlagă.
Mă uit șocat, în adevăratul sens al cuvântului la băiatul de lângă mine. "Arhanghel ? Mama cunoaște un arhanghel ?". Angel se uită temător la mine. Cred că nici el nu știe ce să spună. Îmi îndrept din nou privirea spre obiectul din mâna mea. Dacă până acum îl priveam ciudat, acum am impresia că dețin vreun obiect extraterestru furat din mâinile guvernului. Mă pregăteam să deschid gura când aud o voce care ne strigă de la parter. Mă uit panicat la Angel.
-E mama, îi șoptesc.
Ne ridicăm amândoi deodată și așezăm repede ce deranjasem după o zbughim în camera mea. Ascund cutia sub pat și expir aerul din plămâni.- Calmează-te, îmi șoptește Angel și îmi zâmbește dulce.
Mă calmez instant când îi văd zâmbetul. Amândoi știm deja că trebuie să ne prefacem că nu s-a întâmplat nimic ieșit din comun și coborâm la parter, unde mama ne întâmpină cu un zâmbet radios. Încerc să par cât mai natural, dar nu pot. Până la urmă temerile mele prind contur și se pare că mama e personajul lipsă. Nici nu o pot întreba direcat ce legătură are ea cu îngerii pentru că așa l-aș da de gol pe Angel deci trebuie să aflăm singuri. Luăm cina toți trei în liniște, apoi eu și Angel urcăm în camerea. Îmi iau pijamalele cu unicorni pe mine și Angel pe ale lui. Ne așezăm în pat, Angel trăgându-mă cu capul pe pieptul său. Îl simt cum își afundă nasul în părul meu și îmi depune un sărut pe creștetul capului.- Mi-a fost dor de tine, îmi șoptește cu nasul încă în părul meu.
- Dar am stat împreună toată ziua.
- Îmi era dor să petrecem astfel timp împreună. Doar noi doi, detașați de restul problemelor.
Mă strânge mai tare în brațe și eu îmi ridic capul de pe pieptul său. Mă pierd din nou în ochii săi superbi care nu încetează să mă fascineze. Angel îmi dă părul din ochi și își lasă mâna să se odihnească pe obrazul meu îmbujorat. Își lipește buzele de ale mele și mă strânge mai tare în brațe. Deschid gura, lăsându-l să exploreze în voie. Mai aveam multe întrebări de pus, mai ales voiam să știu cine este acest arhanghel Leonid. Mi-am dat seama că Angel știe foarte bine cine e, însă am preferat să las toate astea la o parte și momentan să mă bucur de prezența persoanei pe care o iubesc din tot sufletul și de momentele atât de perfecte pe care mi le oferă.Heya ! (≧∇≦)/ V-am promis că vin repede cu next-ul și iată-l :3 Sper să vă placă și aștept părerile voastre :o3 P.S. Melodia de la media nu prea are legătura cu capitolul. E o melodie genială și eu o ador <3 Am ascultat-o în timp ce scriam pentru că mă relaxează. Rock-ul în general are acest efect asupra mea. Three Days Grace e trupă mea rock favorită și m-am regăsit de multe ori în versurile lor. Dacă sunteți adepți acestui stil, încercați \m/ :) -Twinkie :o3
CITEȘTI
Angel flight -yaoi * boyxboy-
Fantasy- Cine ești ? întreb eu trezindu-l din contemplație. - Un înger, spuse el simplu cu o mină ce nu dezvăluia niciun fel de sentimente. "Glumește, nu ? Ce fel de glumă mai e și asta ?".