Sall'tuturor ! :) Știu că vin cam târziu cu acest capitol, vă rog să nu mă înjurați pentru asta :)). Ummm m-am reapucat să scriu la "Goblin", dar mnow încă e ciudat să idk... Să retrăiesc în universul acela, însă mă bucur că pot să o termin și m-am vindecat de fobia aceea ciudată. Ar fi super dacă a-ți arunca un ochi și la ea și să-mi lăsați vreo părere/vreun sfat :o3 . Mulțumesc anticipat și lectură plăcută. :* - Twinkie
#Din perspectiva lui Mihail
- E total greșit !, îi spun eu lui Gavrilă, care privea oarecum contemplativ la cei doi.
- De ce ? Acum că nu mai e înger, e liber să facă ce vrea.
- Da, dar chiar dacă e muritor acum, tot comite un păcat. Bisexualitatea va fi mereu un păcat strigător la cer și la adresa Creatorului.
- Mihail, îmi spuse blând Gavrilă punându-mi o mână pe umăr, cel mai necugetat lucru din partea ta ar fi să te amesteci fără a primi ordine de la El.
Scrâșnesc din dinți și îmi încordez maxilarul. Nu, nu aveam de gând să o ascult. Nu mă interesau ordinele, Angel trebuia să plătească. Simțeam o ură nestăvilită pentru el și știam foarte bine de ce. Plus că totul s-a complicat și mai mult pentru că un înger nu are ce căuta printre oameni și Gavrilă nu înțelege nici pe departe situația. Angel trebuie să moară pentru ca totul să revină la normal și mie îmi revinea această sarcină. Nu degeaba am avut grijă să-l dau de gol, dar voiam să fie decapitat, nu lăsat în viață.
- Hai înapoi, îmi spune Gavrilă.
- Ce ? Aaada, să mergem.
Zburăm amândoi cu viteză mare înapoi în grădină. Eu mă duc direct în cămara mea, dar nu înainte să culeg câteva fructe. Intru și am grijă să încui ușa în urma mea. Pun traista cu fructe pe masă și scot cartea pe care o aveam ascunsă sub pat. Încep să citesc de unde am rămas. Cu greu făcusem rost de această carte întru-cât era la arhivele care sunt interzise. A trebuit să mituiesc un înger să o fure pentru mine. În ea se găsește istoria îngerilor de la Facere pan'în prezent. Fiind magică, fiecare întâmplare în care este implicat și un înger este trecută în această carte. Asta se întâmplă de la sine și nimeni nu poate interveni sau schimba felul cum s-au petrecut lucrurile. Căutam vreo întâmplare asemănătoare, dar, dacă el e singura excepție făcută de-a lungul a toate aceste milenii de existență, atunci eu nu aș mai fi pedepsit după ce îi omor din propia inițiativă. Desigur, acum și Eliot a devenit o amenințare pentru că știe adevărul, de asta am spus "îi", și el va trebui exterminat.
- Trebuie să mai fie ceva. Încă o situație de genu', care să-l fi influențat și pe Creator să facă asta, îmi spun eu cu voce tare în timp ce răsfoiam cartea.
Observasem că pan'în momentul în care ajunsesem eu cu cititul, toți îngerii acuzați de bisexualitate au fost decapitați, niciunul izgonit și lăsat în viață. Nu mă plângeam pentru că mi-ar fi făcut plăcere să-l ucid pe Angel. Niciodată nu am fost prieteni. Chiar dacă eu aveam un rang mai mare decât el, mereu a fost "un adevărat exemplu", după cum spun toți și chiar se zvonea că, Creatorul avea de gând să-i dea un rang egal cu al meu și al lui Gavrilă, adică mi-ar fi luat locul involuntar. Din cauza asta am ajuns să-l urăsc atât de mult și de atunci am încercat să-i pun bețe în roate lui Angel, cireașa de pe tort fiind faptul că l-am dat de gol, asta după ce am aflat din întâmplare de marea lui dragoste. Cartea asta e principala mea unealtă pentru a reuși să-mi pun planul în aplicare. Nu voi fi acuzat nici măcar de nesupunere dacă el e singura excepție. Planul meu era perfect. Obiectul urii mele ar fi fost la sfârșit mort și eu lăudat pentru salvarea echilibrului. "Nu m-aș mira să mi se dea și un rang mai înalt", gândesc eu și îmi dau capul pe spate, izbugnind într-un râs malefic.
La media: Mihail.
CITEȘTI
Angel flight -yaoi * boyxboy-
Fantasy- Cine ești ? întreb eu trezindu-l din contemplație. - Un înger, spuse el simplu cu o mină ce nu dezvăluia niciun fel de sentimente. "Glumește, nu ? Ce fel de glumă mai e și asta ?".