Sabah gözüme vuran ışıkla uyandım. Bugün pazartesi ve ben Ali ve Cemre ile buluşup lunaparka gidicez ne kadar onlar istemese de ben istemiştim ve onlar da beni kıramamışlardi. Altıma kot pantalonumu giyip üstümede beyaz bol t-shirt ve beyaz ayakkabı giydim. Saçımı salıp eyeliner sürdüm. Çanta almaya gerek duymadım. Telefonum ile paramı cebime sıkıştırıp çagırdığım taksiye bindim.
Gönderilen: Cemre
Naber cemre nerdesiniz vardınız mı?Yazıp gönderdim. Yaklasik 3 dakika sonrada cevap gelmişte
Gelen: Cemre
Evet buse girişte seni bekliyoruz.Birşey yazmayıp taksinin varmasını bekledim. Taksi durduğunda parayı ödeyip indim. Taksiden indiğimde pek hoş bi görüntüyle karşılaşmadım. Girişte Ali Cemre ve "KAAN" vardı. O neden gelmişti ki pöfff. Suratımı asarak
"Selam" dedim ikisini öptükten sonra Kaan'a kısa bi merhaba deyip içeri girdim.
...
Bütün her şeye kaanla binmiştim hiç sandığım gibi gitmedi. Artık lunaparktan çıkıcaktık.
Cemre" Hadi yemek yemeye gidelim" dediğinde
Ali" Çok güzel fikir aşkım" dedi
Kaan ve ben ise olumsuz baktık bu duruma.
Cemre" Ya hadi ya gidelim lütfen"
dediginde kafami olumsuz anlamda salladim. Bugun yeterince beni kizdirmislardi.
"Hayır Cemre siz Aliyle gidin hiç halim yok benim" diyerek onları geçiştirdim.
" Tamam o zaman başka zaman birlikte gideriz ben Ali sen ve Kaan"diyerek bana göz kırpti bu da ne demek oluyor. Galiba bizi sevgili yapmaya çalışıyor. Tamam Kaan yakışıklı olabilir hatta ultra yakışıklı olabilir ama banane. Ona tek kaşimi kaldırarak baktım bu da ne demek bakışı ydi bu. :)) Bana omuz silkerek gelip sarıldı.
" Hadi o zaman biz Ali' yle gidelim senide eve Kaan bıraksın görüşürüz tatlım "
NEE demişti o ah benim salak kuzenim.
" Hayir tabikide ben giderim"
" Ben bırakırım Buse nede olsa işim yok"
Asla o arabaya binmiyicem ben taksiyle giderim.
Aradan geçen 10 dakika sonunda kendimi arabada Kaan'a çekişirken buldum. Beni kucaklayıp arabaya fırlatmıştı.
" Abartma Buse alt tarafı eve birakicam"
"Sevmiyorum yabancı kişilerin arabasında gitmeyi"
" Aşk olsun ben yabancı mıyım" dedi çarpık gülüşüyle
Gülünce de çok tatlı. Ona bakarak gulümsedim
İyi birine benziyor ama herkese güvenmemek lazım. Güvenmek için daha erken.
Evimin adresinden farkli yola saptığımızda
" Kaan nereye yalnış yola saptın"
" Hayır güzelim senin doğru yolun burdan geçiyor. Artık gizlememe gerek yok seni kaçırıyorum. "
Ne demek istiyordu beni kaçırıyordu.
Allah'ım sen yardım et.
Korkuyorum şuan hem de deli gibi." Nereye götürüyorsun beni"
" Benim gerçek yüzümü görmeye güzelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM.
RomanceHerşey Kaan'ın beni eve bırakmak istemesiyle başladı. Acılar Nefret Aşk