VİDEO

310 7 0
                                    

Odada tanımadığım bir adam elinde kamerayla karşıya kurulan sandalye sandalyenin yanındaki işkence malzemelerinin o tarafını çekmeye hazırlıyordu. Demek ki Kaan bana yine işkence yapacaktı. Ve bana işkence yaparkende kaydecekti. Aman Allah'ım ya babama gönderirse nede olsa ona sinirli. Benim çektiğim işkencelerin babamın görmesi çok çok kötü. Şimdiden fena olmuştum. Beni burda çığlık attırarak babama gönderecekti. Bende Buseysem asla çığlık atmayacak onu mutlu etmeyecektim. Babamda belki daha az üzülür. Hadi bakalım. İnşallah çok canım yanmaz.

"Ömer kızı sandalyeye bağla." dedi nursuz adam sertçe.

"Peki efendim"

Zorla sandalyeye bağlandım.

"Ee prenses korkmuyor musun?"

"Senden korkan senin gibi olsun seni adi "

"Kes sesini şimdi görücez bakalım korkup korkmadığını bakalım baban da izleyince nabıcak az babanı sinirlendirelim sinirlenince bakalım nabıcak ne dersin sence napar biricik kızını kurtarmak için."

"Sen nasıl bir insansın ya seni tanığım güne lanet olsun " diyerek yüzüne tükürdüm. Ellerim ayaklarım bağlıyken yapabileceğim başka bir şey yoktu.

Yanağıma inen sert tokatla neye uğradığımı şaşırdım. Bu çok acımıştı. Nasıl bu kadar güçlü olabiliyor.

"Bir.daha.aynı.hareketi.yaparsan.seni. gebertirim. Duydun mu beniii?"

Hızla kafamı salladım. Zira onu daha fazla sinirlendirmek istediğim son şeydi. Çünkü sinirlenince çok ürkütücü oluyor.  

"Aferin şimdi uslu dur ve yapacaklarımı izle. Ömer sana bakınca kayda başla".

"Tamam efendim"

Eline aldığı penseyle nabıcaktı. Bana doğru geliyordu. Yüzüne siyah maske takıp Ömer denen adama bakmasıyla artık çekiliyordum. Hadi bakalım Buse ne kadar dayanacaksın sakın bağırma ve çığlık atma. Kaan iyice yanıma yaklaştı.

"Ağzını aç"

Açmadım. Çünkü elindeki penseyle dişimi sökecekti. Canım çok yanacak çok.

Kendisi bir adamıni çağırdı ve zorla ağzımı açtılar. Kaan penseyi ağzıma soktu ve en arkadaki büyük azı dişlerimden birini çekmeye başladı. 

Canım tarif edilemyecek şekilde yanıyordu. Ama hiç bir ses çıkarmadım. Gözlerimi ve ellerimi sıkarak çığlımı önlemeye çalışıyordum. Sonunda penseyi ağzımdan çıkardığında ağzımdan kanlar akıyodu. Gözümden de yaşlar. Canım çok yanmıştı ve biliyodum ki bu daha başlangıç.
Kaan pensenin ucundaki dişimle beraber kameraya yaklaştı.

"Evet kızının bir dişini şuan görüyosun ki elimde. Sana olan intikamımı kızından çıkarıcam. Hemde çok kötü bir şekilde kızına hergün farklı işkenceler yapıcam. Bu sadece başlangıç. Bugünku işkence tabikide bitmedi. Hadi şimdi diğerlerini izleyelim" dedi kocaman sırıtarak. Bu tam bi pislik birisiydi. Canım hala daha yanarken bana daha ne yapacaktı. Bana doğru yavaş yavaş yaklaşıyodu. Elinde bu sefer çakı vardı. Allah'ım sen yardım et. Baba lütfen kurtar beni. Yavaşca yaklaştı. Ve üstümdeki T-shirtu bi anda çıkarmasıyla utanmam bir oldu.

" S-sen naptığını sanıyosun artık dur"

Tabikide beni dinlemedi. Elindeki çakıyla göğsüm az üstü köprücük kemiğimin altına çakıyla adıni yazmaya başladı.
Başta çığlık attım. Çünkü çok yanım yanıyodu ve derinden yapıyodu. Sonra bunu babamın izleyeceği aklıma gelince sustum. Ağzımı iyice sıktım ki bir daha çığlık atmayayım. Ama acıdan gözlerimden yaşlar geliyodu. İş bittiğinde sırıttı.

SENİ SEVİYORUM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin