Aradan bir hafta geçmişti. Cemre'yle Kaan'ın evlendiğini öğrendiğimden beri koskaca bir hafta. Bugün okula gidicektim. Kaan için bu kadar gözyaşı dökdüğüm yeterdi. Neden bu kadar üzüldüğümü bilmiyordum. Yoksa onu seviyor muydum?
Hayır ne münasabet. Sadece onu abim gibi gördüğüm için böyle üzülüyordum. Neyse artık düşünmeyeceğim onu.Bu düşüncelerle okula vardım. Kafam dalgın olduğu için birine çarpmıştım. Burnum o sert gövdesine çarptığı için çok acımıştı.
"Önüne baksana lan"
"Özür dilerim" dedim kimseyle uğraşacak vaktim yoktu.
"Burnun kıpkırmızı oldu"
"Sorun değil birazdan geçer"
"Seni daha önce görmedim. Sende mi burda okuyosun?"
Kafamı salladım.
"Neyse zaten banane. Pek konuşgan da değilsin galiba" dedi ve gülerek gitti.
Komik miydi yani. Neye gülüyordu.
Aman banane. Okulun içine girdim. Dersin daha başlasına vardı.
Bahçeye gidip bir banka oturdum.
Artık kendi hayatıma bakıcaktım. Artık ne Mehmet Elmen nede Kaan umrumda değildi.
Elime mesleğime alıcaktım.
Hayatımın hiçbir tadı kalmadı. Ot gibi yaşıyorum. Tadsız tutsuz.
"Hey on saattir sana sesleniyorum. İyi misin"
"Dalmışım kusura bakma" dedim.
"Dün haber vermeden kayboldun ortadan neredeydin"
"Bir arkadaşımı gördüm. Onun yanına gittim." dedim Dünkü olanlar yine aklıma gelmişti.
"Pekala. O zaman hadi gidelim ders başlar"
Kafamı salladım ve birlikte derse girdik.Sonunda okul bittiğinde Nehir ve Burcu'yla ayrıldık.
Eve gitmek istemiyordum. Yoksa aklıma yine Kaan gelirdi.
Aklıma bir anda Mert geldi. Geçen tanıştığım çocuk. Onu arıyabilirdim.
Ve aramaya karar verdim.
Telefon ikinci çalışta açıldı.
"Merhaba Mert ben Buse"
"Aa Buse sanmıyordum beni arayacağını"
" Ben sanıyordum ama o gün bana çok iyi gelmiştin. Tekrar teşekkürler."
"Hiç önemli değil. Teşekkür etmek için aramadın herhalde"
"Buluşalım mı? Sevgilinide getir hem tanışırız. " dedim
"Olur tabi. Oda seni çok merak etti zaten. Peki o zaman nerde buluşucağız."
Buluşacağımız yeride kararlaştırınca telefonu kapattık.
2 saat sonra buluşacaktık.
Açıkcası yeni biriyle tanışacağım için heyecanlıydım. İlk önce hemen duş aldım. Duştan çıktıktan sonra giyinmeye başladım.
Altıma siyah kısa, bol etek üsünede beyaz boynu ve kolları dantelli gömlek giymeye karar verdim. Saçımı düzleştirip uçlarını maşayla kıvırdım. Gözüme eyeliner ve rimel sürdüm. Dudaklarıma kırmızı çok abartılı olmadan ruj sürdüm. Ayağıma siyah bağcıklı topuklu ayakkabı giydim.
Hava sıcak olduğu için üstüme bişey almadım.
1 saatte hazırlanmıştım. Vay anasını çok hızlıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM.
RomanceHerşey Kaan'ın beni eve bırakmak istemesiyle başladı. Acılar Nefret Aşk