KAÇIRILMA

180 5 0
                                    

KAAN'DAN

Buse'ye haber vermek için yukarı çıktım.

Odasının kapısını tıklattım.

"Gel"

Odaya girip yanına oturdum. Ahh sevdiğim kız. Keşke seni sevdiğimi söyleyebilsem.

"Nasılsın" dedim

"İyi olmaya çalışıyorum sen"

"Sen iyi oldukça bende iyi olucağım"

"Sen benim abimsin annemin babamın büyüttüğü kişisin. Senin mutlu olmanı bende çok istiyorum"

"Aramızda hiçbir kan bağıntısı yok Buse. Ne abisi. Ne ben senin abinim nede sen benim kardeşimsin" Ne saçmalıyordu. Abisiymişim pehh.

"Ya biliyorum öz abim olmadığını.  Ben seni abim olarak görüyorum. Neden sinirlendin?"

"Kapatalım bu konuyu"

"Neyin var  sen iyi misin?"

"Evet iyiyim. Boşver sen beni. Ben buraya ne için gelmiştim onu unuttum şuan "  Sinirden beynim döndü tabi unuturum.

"Kaan"

"Efendim"

"En kötüsüde ne biliyor musun? İnandığın her şeyin yalandan ibaret olduğunu fark etmek. Ben bu zamana kadar o adama baba, o kadına anne dedim. Ve şuan bunları kaldıramayacakmışım gibi geliyor. Sanki of bilemiyorum. Hiç yaşamadığım duygular ve bu duyguları tarif edemiyorum.  Nefesim kesiliyor olanları tekrar tekrar düşünürken."

Yanına iyice yaklaştım ve sarıldım.

"Bunların hepsi geçecek. Başına gelenler tabiki kolay şeyler değil. Ağlama." dedim. Biliyorum ne dersem diyeyim şuan pek işe yaramayacaktı. Ama olsun. Sahi babası yani Mehmet piçini bulmuşlardı.

"Buse babanı bulmuşlar. Emre bizi bekliyor. Sana bu acıları yaşatan adamdan güzel bir intikam al. Sana bunları yaptığına pişman et"

"Ne değişecek ki annem ve babam geri mi gelecek"

"Ne yani ona bir şey yapmayacak mısın"

"Tabikide yapıcam annem ve babam için anneme hergün çektirdiği acılar için."

Rahatlamıştım. Bu yaptığı o şerefsizin yanına kalmamalıydı. Gerçi Buse birşey yapmasa bile ben yapacağımı bilirim.

"Hadi o zaman Buse gidelim"

"Tamam elimi yüzümü yıkayayıp geliyorum"
  

                        1 SAAT SONRA

Depoya geldiğimizde arabayı durdurdum.

Buse dalgındı.  Acaba şuan ne düşünüyordu.

"Buse hadi güzelim geldik in."

Yavaşça kafasını salladı.

İkimiz birlikte depoya girdik. Ama sanki Buse girmek istemiyordu. Nesi vardı.

"İyi misin Buse betin benzin attı"

"İyiyim merak etme " dedi

Ama pek iyi gözükmüyodu. Neyse. İşimizi çabuk bitirip burdan gidelim. Buse'yi daha fazla zor duruma sokmak istemiyordum.

"Buse ne yapmayı düşünüyorsun"

"Konuşacağım"

"Nee " diye bağırdım. "Sadece konuşacak mısın?"

"Evet"

"Sen iyi değilsin"

Beni dinlemeden gitti. Sadece konuşmaya gitti. Arkasından gitmedim.  Nasil olsa bağlıydı. Kurtulamazdı. Ama anlamıyordum. O adam ona neler çektirmişti o sadece konuşacak mıydı? Hadi bakalım hayırlısı ne konuştuklarını merak ediyordum. Ama gidip dinleyemezdim.

Yaklaşıp yarım saat sonra Buse ağlayarak geldi.

"Buse noldu? Naptı sana o şerefsiz söyle hemen gideyim haddini bildireyim. Tam gidiyordum ki Buse kolumdan tuttu.

"L-lütfen beni burdan  götür"

"Tamam deyip onu kucakladım.

Arabaya yatırdığımda hala daha ağlıyordu. Ne kadar ağlama desemde ağlıyordu. Ne demişti o adam ona. Geberticem şerefsizi.

Buse'yi hemen eve götürüp uyumasını dinlenmesini istiyordum. Gaza daha çok bastım. Karşıdan araba geliyordu. Yavaşca frene basmaya çalıştım. Ama yavaşlamıyordu.

"Siktir"

"Kaan neler oluyo araba geliyo yavaşla"

"Buse frenler tutmuyor."

"N-nee "

"Korkma." diyordum ama bende korkuyordum. Kendime değil Buse'ye bir şey olmasından.

Arabanın direksiyonunu hızla sağa kırdım. Ormanlık alan vardı.

Ağaçlara çarpmamak için kıvranıyordum resmen. Allah'tan ağaçların arası seyrekti.

"Buse sıkı tutun" diye bağırdım.

"Korkuyorum" dedi.

Hala daha çok hızlı gidiyordu. Ve en sonunda bi ağaca hızla çarptık.

Gözlerimi açtığımda alnımdan kanlar akıyodu. Sağ tarafımdaki koltuğa baktığımda Buse yoktu.

Hemen arabadan çıktım. Az ileri baktığımda bir adam Buse'yi kucağında taşıyordu.

Hızla koşmak istedim ama başıma giren sancıyla olduğum yere yığıldım.

Bundan sonraki bölümü direk Buse'nin ağzından yazacağım. Mehmet Elmen'le konuşmasından başlayacağım yazmaya.

Neyse inşallah beğeniyosunuzdur. Bu bölümde biraz kısa oldu. Kusura bakmayın artık. İyi geceler hepinize :DDDDD
(Medyadaki Buse)

SENİ SEVİYORUM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin