MEHMET ELMEN
Kızımın kaçırılmasının üstünden tam 3 gün geçmişti. Perişan olmuştuk ailecek. Onu bulmak için bütün adamlarım çalışıyodu. Ama en son o depoda izlerini bulmuştuk şimdi iyi saklanıyolardı. Hiçbir yerde bulamıyorduk. Ama ben eminim kızımı bulucam. O şerefsizden de kızım için intikam alıcam. Elime geçince öldürücem onu. Onu tanımıyordum bile kim olduğunu adamlarım araştırdı. Pek bir şey çıkmadı. Kendini iyi saklıyordu şerefsiz. Sadece bir annesi olduğunu öğrendik ama onun yerinide bulamadık.
Kapı tıklandı."Gir" dedim sertçe.
"Efendim size bir zarf var"
"Kimden gelmiş"
"Bilmiyoruz efendim biri kapının önüne bırakmış."
"Tamam çık"
"Gizli bir zarf he açalım bakalım kimden"
İçinden bir CD çıktı. İyice meraklanmıştım. Laptopa hemen taktım ve izlemeye başladım."Ama bu Buse"
Videonun hepsini izlediğimde sinirle elimi masaya vurdum. O kimdi ki benim kızıma işkence yapıyodu. Bunun hepsini ona ödeticem. Hemen kızımı bulmalıyım. Ama hiçbir iz bulamıyorduk tek iz bile. Aklıma gelen fikirle hemen Muhsin Abi'yi aradım.
"Alo Muhsin abi nasılsın"
"İyiyim koçum sen"
"Bende abi senden birşey istemek için aradım"
"İste tabi can borcum var sana söyle ne istiyosan hemen halledelim"
"Benim kızımı kaçırdı tanımadığım bi çocuk kızıma işkenceler ediyo ve benim hemen kızımı bulmam lazım ama yerlerini bulamıyoruz abi senin adamların ve çevren geniş bi el atsan"
"Tamam koçum oldu bil seni haberdar ederim"
Telefonu kapattığımda içimde umut vardı artık.
1 saat sonra
1 saattir Muhsin Abi' den telefon bekliyordum. Bi anda çalmasıyla hemen açtım.
" Buldunuz mu Muhsin Abi"
"Evet bulduk adresi hemen mesaj atıyorum git ve kızını kurtar"
"Çok sağol Muhsin Abi bu iyiliğini unutmayacağım"
Telefona gelen adresle bütün adamları toplayıp yola çıktık.
BUSE
Karnımı bir güzel doyurmuş güzel rahat yatakta yatıyodum. Evet Kaan o beğendiğim odada yatmama izin vermişti.
Artık daha rahattım ağrılarımda azalıyordu ama Kaanla daha dövüş yapacaktık. Cidden işim iş keşke babam hemen gelip beni bulsa. Onları çok özledim. Aşağıdan Kaan'ın bağırma sesini duyunca merak edip aşağıya indim.
Adamlarına bağırıyordu. Kaan artık bana biraz olsun güvenmişti kaçmayacağıma ama onun iyice güvenini almalı en sonda burdan kaçmalıydım. Yoksa babamın beni kurtarıcağı falan yok."Neler oluyor" dedim Kaan'a bakarak.
"Kes sesini babanlar bizi bulmuş buraya geliyolar hazırlan hemen çıkıyoruz"
Allahım bulmuşlar mıydı? Çok sevindim ama sevindiğimi Kaan'a belli etmemeliydim. Üzülmüş gibi yaparak yukarı çıktım. Ayakkabı alıp giydim ve yavaş hareketlerle aşagı indim ağır hareket edersem belki babamlar biz çıkmadan yetişir. Aşağı indiğimde Kaan beni sürükleyerek dışarı çıkarıyordu. Çok hızlı yürüyordu ve babamlar gelmeden galiba gidicektik birşeyler yapmalıyım.
Bilerek düştüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM.
RomanceHerşey Kaan'ın beni eve bırakmak istemesiyle başladı. Acılar Nefret Aşk