Şok olmuştum nasıl böyle bir şey yapardı. Hemen onu ittim.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun"
"Buse bak seni seviyorum. Bana bir daha kardeşlik ten bahsetme. Biz seninle kardeş değiliz."
"Bu sana beni öpme hakkını vermez. Sakın bir daha deneme Kaan"
Sinirliydim. Beni öpmüştü.
"Seni seviyorum diyorum Buse"
"Kaan istersen daha fazla konuşma. Senin yüzünü bile görmek istemiyorum artık."
"N-ne yüzümü görmek istemiyor musun? Pekala öyle olsun. Bundan sonra asla yüzümü görmeyeceksin merak etme."
Ayağa kalktı ve kapıyı sertçe vurarak çıktı.
Çok mu sert tepki göstermiştim.
Hayır ne alaka öpmeden önce düşünseymiş.
Ama yüzünü görmek istemiyorumu ciddi anlamda söylememiştim.
Aman gelir birazdan nereye gidicek ki.
Bende aşağıya inip az birşeyler yedim. Sonra banyoya girip uzunca bir duş aldım.
Banyodan çıktım. Pijamalarımı giyip uyumaya karar verdim. Saat baya geç olmuştu. Kaan gelmiştir. Ama ona olan sinirim hala geçmemişti o yüzden görmemeliyim onu.
Yatağa girip uyumaya çalıştım. Ama aklımda sürekli Kaan'ın beni öpüşü vardı.
Kafamdan atarak uyumaya çalıştım.
....
Sabah uyandığımda saat daha erkendi. Uykum gelmeyince kalktım ve tuvalate girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Odadan çıkıp kahvaltı etmeye karar verdim.
Acıkmıştım.Kapıdan çıkınca tam karşımda Kaan'ın odası vardı. Uyanmışmıdır acaba. Sessizce kapıdan bakmaya karar verdim.
Kapıyı yavaşça açtım. Kaan yatakta yoktu. Yatağıda düzgündü. Acaba banyoda mıydı?
Hemen içeri girdim ve banyoya ilerledim.
"Kaan orda mısın? Ses ver"
Hiç su sesi de gelmiyordu.
"Giriyorum bak içeri" ses gelmeyince girdim.
Ama kimse yoktu.
Gerçekten gelmemiş miydi. Dün söylediklerimi yoksa ciddiye mi almıştı. Ama ben onları bir anlık sinirle söylemiştim.
Hemen amcamın yanına gittim. Kahvaltı yapıyordu.
Beni görünce.
"Günaydın kızım gel birlikte kahvaltı edelim." dedi
"Günaydın amca. Sana birşey sormak için geldim. Kaan odasında yok onu gördün mü?"
"Hayır hiç görmedim. Bir sorun mu var ?"
"Yok bir sorun. Teşekkür ederim ve afiyet olsun."
İştahım kaçmıştı. Nereye gitmiş olabilir ki.
Aman neyse ya gelir bir iki güne. Umarım.
....
Aradan bir ay geçmişti ama Kaan hala gelmemişti. Amcam her yerde onu aratıyordu ama yoktu. Beni seviyor muydu gerçekten. Sırf onu ittim diye mi böyle yapıyordu. Ah Kaan ah çok özledim seni çok.
Bende bu bir ay içinde okula başlamıştım. Amcam okumak istiyor musun üniversite diye sorunca hayır diyememiştim. Okumak istiyordum.
Orda Nehir adında bir arkadaş edinmiştim. Birde Burcu ve Burak. Hepsini çok sevmiştim çok iyilerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM.
RomanceHerşey Kaan'ın beni eve bırakmak istemesiyle başladı. Acılar Nefret Aşk