SÜRTÜK KIZ

311 8 1
                                    

Medyadaki: Gonca

Kaan kapıyı açarken içimden dua ediyordum babamın gelmesi için. Kaan sonunda kapıyı açtığında karşımda daha önce hiç görmediğim güzel bi kız vardı. İyide şimdi kimdi bu.

"Selam sevgilimmmm"

Ne sevgilisimiymis. Onun sevgilisi mi varmış.

"Ne sevgilisinden bahsediyorsun kimsin sen tanımıyorum bile"

"Ah ama sevgilim dün geceyi nasıl hatırlamazsın barda karşılaşmıştık seninle güzel vakit geçirmiştik"

" Neden geldin"

"Seninle konuşmaya geldim. Dün ben eve sabah gidince abimler merak etmişler. Heryeri aramışlar sonra bizim karşılaşdığımız bara gelmişler orda bizi çıkarken gören barmen de abimlere seni sölemiş. Anlayacağın o ki abimler peşinde ve başın belada bu evi zor buldum. Ama ben bulduysam abimlerde bulurlar. Neyse ben gidiyorum yakışıklı ilerde görüşürüz."

"Siktir ya bi bu eksikti işim zaten başımdan aşkın. Kim ki bunun abileri kızın ismini bile bilmiyorum."

"Sen onu dün kızı koynuna almadan önce düşünücektin. İnşallah bulur abileri senide boğazlayıp öldürürl..."

"Ahhh acıdı" yanağıma çok hızlı tokat atmıştı.

"Bir daha benimle düzgün konuş yoksa bedelini ödersin ve bu kadar ki kadar kolay olmaz bedeli şimdi kalk yemek yapta yemek yiyelim"

"Emriniz olur paşam bende zaten hizmetçiydim"

"Kes sesini doğru mutfağa"

Mutfağa gidip yemek hazırladım. Ve birlikte yedik altını çiziyorum bakın birlikte. Normalde izin vermezdi benim burda yememi ama zaten çok dalgın gözüküyo şuan. Kim bilir aklından hangi şeytanlıklar geçiyor.

Kaan birden ayağa kalktı. Eline telefonu aldı.

"Ahmet dün gittiğim barın adresini atıcam sana ordaki barmenle konuş. Gonca isimli kızın abilerini araştır. Barmen esmer ve boynunda gül dövmesi var. Abilerini iyice araştır. 1 saat süreniz var.1 saat içinde aramazsanız olacaklardan ben sorumlu değilim"

"Bu kadar korktun mu yani"dedim

"Kes sesini ne korkucam başımda zaten bunca bela varken birde bunları çekemem. Hem yerimizi belli etmememiz lazım"

"Gidelim burdan babamlar zaten perişan olmuştur. Daha intikamın bitmedi mi?"

"Bitmedi ve bitmeyecek. Daha babanın ne haltler yediğini bilmiyorsun"

Birşey demedim. Benim babam asla kimseye zarar vermez.

1 Saat sonra

KAAN'DAN

"İki tane abisi var. Emre ve Mehmet isimleri. Mehmet olan bu şehrin en sert ve en iyi mafyası. Diğer Emre olanında bir sürü barı var onları yönetiyo. Bunlar kimse artık uğraşılmaz insanlar."

"Kahretsin ya. Sürtük kız. Nerden buldun beni. Bunca derdin arasında birde bunun abileri çıktı.

"Efendim hemen bu şehirden gitmelisiniz. Çünkü yerinizi kolayca bulabilirler. "

"Hemen arabayı hazırlayın ayrıca annemin köyündeki evide temizleyin oraya gidicez."

"Peki efendim"

Bana bir şey olmasından değil eğer Buse'ye bişey yaparlarsa babasından intikam alamam. Birde bu sürtük kız için bunlara katlanamam.

BUSE

Belki Gonca denen o kızın abileri Kaan'ı bulup öldürürlerdi. Bende böylece kurtulmuş olurdum ondan. Özgürlüğüme kavuşurdum. Yaşasın! Hadi bakalım hep birlikte görücez. Odaya Kaan'ın girmesiyle ona bakmaya başladım acaba yine neler deyip beni sinir edicekti.

"Hemen kalk gidiyoruz burdan. Yerimizi bulabilirler. İkimiz içinde bu kötü olur. Topla çantana eşyalarını araba aşağıda bizi bekliyor."

Ne gitmesi daha gitmeden abileri bizi bulucaklardı. Ama nereye gidicektik. Belki abileri buraya geldiğinde bir ipucu bırakırsam Kaan'ı bulmaları kolay olur. Bende özgürlüğüme kavuşurum nihahah içimden kötü bir şekilde kahkaha atıp Kaan'a nereye gittiğimizi sordum.

"Peki nereye gidiyoruz"

"Annemin köyüne bir müddet orda kalıcaz. Oraya kimse bilmiyor. Daha önce gitmediğimden"

Gör bakalım sen kolay mı olucaka zor mu olucak bulmaları.

"Sen arabaya bine koy ben tuvalate girip hemen geliyorum."

" Odanın kapısının önünde bekliyorum çabuk ol "

Odadan çıkınca hemen kapıyı kapattım bir kağıt bir kalem aldım.

"Kaan annesinin köyünde saklanıcak."

Kısacık bir not yeterli olur onlar için.
Sonunda özgürlüğüme kavuşucam.:D

Odadan çıktım. Kaan beni bekliyordu. Kendisi kaçmamdan çok korkarda.

Arabaya bindik. Bu köy uzak olmalıydı. Bende uyumaya karar verdim. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.

.....

Uyandığımda arabada tek başımaydım. Kafamı kaldırıp arabadan dışarı baktığımda Kaan az ilerde bi adamla konuşuyodu. Adı galiba Ahmet'ti aman banane. Acaba kaçsam mı? Ama hemen görür hem bu yollar çok çamurlu ve dağlık. Korkarım ben kurt murt vardır buralarda. Hem kaçmıyayım Gonca'nın abileri Kaan'ı nasıl öldürüyo zevkle izlerim. Oh be azda o acı çeksin sebepsiz yere boşuna canımı yakmıştı benim. Birde babamı suçluyor. Pehh benim babam napabilir ki bana böyle büyük işkenceler yapacak hepsi Kaan'ın uydurması.

"Hadi in arabadan temizlik bitmiş."

"Tamam"

Çantamı alıp eve girdim. Ev diğer eve göre kat kat daha büyüktü. Ve iki katlıydı.

"Ev güzelmiş."

"Evet annemden hatıra" dedi sesinde çok fazla hüzün vardı. Acaba annesine nolmuştu. Merak etmiştim.

"Annen yaşıyor mu"

"Annem benim annem.... Sanane git işine bak çantandaki kıyafetleri yerleştir. "

"Sadece merak etmiştim hem zaten banane hiç merak etmiyorum" dedim ve hızla ilerledim. Hızla önüme gelen bir odaya girdim. Oda da herşey tam ve güzeldi. En güzel odayı seçtim galiba. Karşıda bir fotoğraf görünce hemen bakmaya gittim. Burda bir kadın ve küçük Kaan vardı. 16-17 yaşında duruyordu. Kadın çok güzeldi. Sarışındı Kaan aynı annesine benziyordu. Ve gülümsemesi çok içtendi. Çok güzeldi. Biri kolumdan tutunca neye uğradığımı şaşırdım.

"Senin bu odada ne işin var" çok sinirli gözüküyodu.

"Ben yerleşmek için buraya geld..."

"Kes sesini bir daha bu odaya girmek değil yaklaşmayacaksın bile"

Boğazıma çok sıkı yapışmıştı. Konuşamıyordum.

Hızla kafamı salladım.

Beni bırakınca hemen derin derin nefes aldım. Kolumdan tutup odadan çıkardı. Diğer odaya göre fazla küçüktü.

"Burda kal. Dediklerimi asla unutma yoksa sonu kötü olur."

Kapıyı çarpıp çıktı.

O oda kiminse Kaan için çok önemli birisi olmalı.

Neyse artık Kaan umrumda değil Gonca'nın abileri sayesinde inşallah buradan kurtulucam. Vakit geçsin diye kıyafetlerimi çıkarıp dürüp koydum.

Sonra yapıcak birşey olmayınca uykuya daldım.

....

Kapının gümbür gümbür çalmasıyla güzelim uykudan uyandım. Abiler mi gelmişlerdi yoksa bu kadar çabuk mu? Saate baktığımda akşam 8 olduğunu gördüm. Bu kadar zaman uyumuş muydum yani. Neyse hemen odadan çıkayem bakalım kim gelmiş.....



SENİ SEVİYORUM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin