Birazcık Eğlence

4.7K 275 32
                                    

Bu bölümü Wavesrollin adlı kişiye ithaf ediyorum.

Medyada Dennis'in kullandığı araba var

7.Bölüm

Eğer biraz daha geç kalırsa donarak can vereceğim.

Dün günlük güneşlik olan hava yerini şimdi kapalı ve soğuk,sert rüzgârlı bir havaya bırakmıştı.Bende bu havada donarak Dennis'in gelip beni almasını bekliyordum.Üstümde kaban başımda bere ve ellerimde eldiven olmasına rağmen hala üşüyorum.

İki üç dakika daha bekledim ama ne gelen vardı ne giden.Sokakta tek başıma sap gibi duruyorum.En iyisi yurdun içinde beklemek.Gelirse bu sefer o beklesin biraz.Tam içeri girmek için hareketlenmişken sokağa sarı spor bir araba giriş yaptı ve gelip tam önümde durdu.Ağzım açık kalakaldım.Bu araba muhteşem!

"Hadi Miley arabaya bin.Eğer davet bekliyorsan az önce ben seni davet ettim zaten.Yoksa donarak ölmeyi mi istiyorsun?"

Başımı kaldırıp baktığımda Dennis'i gördüm.Arabadan inmiş bana bakıyordu.Kendime gelip arabaya bindim.Hemen ardımdan Dennis'de bindi ve arabayı sürmeye başladı.

"Özür dilerim.Dalmışım."dedim

"Arabaya değil mi?Çok güzel araba"

"Evet.Güzel araban var"

Ve sıcak.Buz gibi havadan sonra arabanın içi sıcacık gelmişti.Ancak bir süre sonra fazla sıcak olmaya başladı.Aşırı sıcak.Öyleki artık bunalmaya başlamıştım ve terliyordum.

"Kabanını çıkart istersen"

"Efendim?"

"Kabanın diyorum.Çıkart istersen terliyorsun"

Tabii ya.Kaban.Onun üstümde olduğunu tamamen unutmuştum.Kabanı,bereyi ve eldivenleri sırayla çıkarttım.Şimdi daha iyiydi

"Bunları arka koltuğa koyabilir miyim?"

"İstersen koyabilirsin.Benim için problem olmaz"

"Teşekkürler"deyim eşyalarımı arka koltuğa koydum.

Daha sonra yol boyunca hiç konuşmadık.

"İşte geldik"dedi arabayı durdurunca.

Arka koltuktan not tutmak için yanımda getirdiğim kalemimi ve kağıtları alıp indim.Dükkân gibi bir yerin onumdeydik.Üstündeki tabelada 'Profesör Psikolog David Vulger'ın Polikinliği' yazıyordu

Kapıyı iterek açıp bekledi

"Bayanlar önden"

Böyle bir şey yapmasına ilk önce şaşırsamda daha sonra teşekkür edip içeri girdim.

Girişin hemen yanında danışma vardı.İçerisi oldukça büyüktü.her iki tarafta oturma takımları vardı.Ortası koridor gibi olmuştu.Tam karşıda bir kapı.Oturma takımlarının biraz daha ilerisinde Sağ ve sol taraflarda birer tane kapı daha vardı.Biri kesinlikle psikoloğun odasıydı ama diğer iki kapının ne işe yaradığını anlayamamıştım.

İncelemem bitip Dennis'e baktığımda danışmadaki kadınla konuştuğunu görüp yanına gittim

"...nız?"

"Dennis-"

Tam bu anda karşı kapı açıldı ve iki adam çıktı.Biri elli yaşlarında saçlarının çoğu dökülmüş bir adamdı.Diğeriyse genç yapılı uzun boylu biriydi.Psikolog saçları dökülmüş olandı herhalde.Ancak yanıldığımı anlamam uzun sürmedi çünkü yaşlı olan kapıdan çıkıp giderken genç olan yanımıza geldi.

KOLEJDE BİR BURSLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin