Časť osemnásta

87 9 4
                                    

Zdravím októbrové Tekvičky! Veľmi sa ospravedlňujem že som sa opovážila zas tak dlho nepridávať časti, ale keď sa škola, pes, osobné problémy a všetko ostatné spojí, tak v tejto rovnici jednoducho nezostáva čas na písanie :( ALE! Dnes som konečne mala čas na dokončenie osemnástky, hoci je kratšia než zvyčajne. Dúfam že aj napriek tomu sa Vám bude páčiť. Alebo ju môžete brať tak ako ja - takú spojovaciu časť medzi dvoma zápletkami :D Tak prajem pekné čítanie a posnažím sa polepšiť!
- Pixie

(Štvrtok, 18:17, Dom Sullyovcov)
Hneď ako dovečerali, Camille sa sotva stihla poďakovať a už ju Jay ťahal po schodoch.
Vybehli hore, rýchlo do izby a Jay zavrel dvere. Objal Camille a zaboril si tvár do jej vlasov.
Ona ho tiež objala a užívala si jeho vôňu a jeho teplo.
Jay sa odtiahol a zahľadel sa jej do očí. "Prepáč že si to musela absolvovať. Ale zvládla si to bravúrne," povedal a usmial sa.
Ona sa tiež usmiala. "Neblázni, veď to bolo úplne v pohode. Keby si prišiel k nám, pochopil by si."
"Noo, ja som predsa u vás bol a dalo sa to zniesť..." Zasmiali sa.
"No ha ha," povedala sarkasticky Cam. "Myslím keď tam BUDÚ rodičia."
Potiahol ju na posteľ.
"A tvoji rodičia vedia že so mnou chodíš?" opýtal sa.
"Hmm...mama vie že chodím s nejakým Jayom..." pobozkala ho," ...ktorý je úžasný..." ďalší bozk," ...nebezpečne krásny..." bozk "...a chcela by ho vidieť."
Vtedy sa Jay prestal tváriť hrane samoľúbo a rozpačito si prehrabol vlasy. Camille si až teraz všimla, čo má na ruke.
Farebný náramok z bavlniek. Darček od nej.
"Chce...chce ma vidieť?"
"Nie, chce vidieť môjho frajera Jaya, ktorý sa nebojí vyliezť za mnou po rebríku na povalu, a nemal by sa báť ani stretnutia s mojími rodičmi. Nevyzeráš, že by si ho poznal," povedala a úkosom naňho pozerala. Samozrejme, nemyslela to vážne.
Jay sa zasmial. Vypol hruď, nasadil ďalší samoľúby úškrn a pozrel na ňu. "Môžem o tom pouvažovať," povedal. "Ale...o tom rebríku nevie, však?"
Rozosmiala sa a Jay sa k nej zachvíľu pridal.
Vzala mu tvár do dlaní a pobozkala ho.
"Hmmm, to bolo za čo?" opýtal sa s úsmevom.
"Za to že si taký úžasný," odvetila.
Usmial sa. Camille sa naňho pozerala a nemohla sa naňho vynadívať. No zároveň si všimla že niečo v jeho izbe nehrá.
"Jay, prečo máš na stene tú plachtu?" opýtala sa, mysliac stenu hneď vedľa nich, ktorá bola nedávno posiata kresbami.
"Plachtu? Aha, hej..." Vyzeral rozpačito. Akoby premýšľal čo má povedať. Cam sa to nezdalo.
"No? Máš niečo so stenou?" opýtala sa znova.
On si odkašľal. "Dal som preč tie kresby a tá stena sa mi nepáči, tak tam mám plachtu kým nevymyslím čo s ňou..."
To by brala, keby sa nesprával tak divne. "...okej..." povedala váhavo a rozhodla sa že to nechá tak. Práve si spomenula, čo s ním chcela riešiť. "Počúvaj, musíme prebrať niečo dôležité. A musí pri tom byť aj Jack, idem preňho," povedala.
Jay zmätene prikývol a Camille zmizla.
O minútku bola späť aj s Jackom. "Wow bráško, čo tá plachta?" opýtal sa keď vošli do izby.
"Veď tebe som to už hovoril," odvetil mu s veľavravným pohľadom.
"Aha...hej jasné, už viem," povedal Jack a odkašľal si.
Camille sa to fakt nezdalo. Čo si myslíte že som sprostá? Ale nechala to tak, to teraz snáď nebolo také dôležité. "Jack sadni si, povedala mu a sama si sadla na zem.
Jay chcel protestovať, ale Camille sa tam sedelo fajn.
"Keď som išla k vám, spoza rohu som si nechtiac vypočula taký divný rozhovor. Mike Wesley a nejaký jeho kamarát nás majú dosť v zuboch odkedy...mal v zuboch tú šľahačkovú tortu," začala. Pri zmienke o torte sa všetci uchechtli, ale Camille pokračovala. "Jack, spomínali teba. Teda že si ťa niekedy počkajú po škole... Dnes sa nič nestalo?"
"Nie..." povedal Jack, no bol zrazu bledý ako stena. "Doriti...čo zas má? V kuse ma otravuje. Nemohol by mi dať pokoj?!"
"Ale prečo?" opýtala sa Camille. "Spravil si mu niečo? Prebral si mu babu alebo tak?"
Jay s Jackom si vymenili nerozlúštitelný pohľad. Jay takmer nebadateľne prikývol.
Jack preglgol. "Camille ja som gay."
Toto ju dosť prekvapilo. "Och...prepáč."
"V pohode. Nie je to tvoja vina. Ale on je idiot," povedal Jack.
"Šikanuje ťa?"
"Zvykol, ale už nejaký čas ma necháva na pokoji. A teraz zas? Super."
"Počkať. A...Cassandra o tom vedela?" opýtala sa Jaya. Bolo to od témy, ale musela sa to spýtať. Pokiaľ by o tom vedela a aj tak od Jaya odišla kvôli takému...tupcovi, tak by Camillina mienka o nej klesla ešte viac.
"Nie, dozvedela sa to až neskôr a potom sa rozišli," vysvetlil Jay.
Uff. Aspoň že tak. "Dobre... Tak, čo budeme robiť?"
Obaja pokrčili plecami úplne naraz, takže sa Camille zdalo, akoby boli odraz v zrkadle.
"Ako to vlastne zistil? Že si gay?"
"Vlastne nezistil, len si to myslí, asi preto že som nikdy nemal babu," priznal Jack.
"Aha... A keby ťa videl zo školy odchádzať s babou, myslíš že by ti dal pokoj?" opýtala sa a v hlave jej zaiskril plán.
"Predtým možno hej, ale teraz ťažko keď má v zuboch aj Jaya."
"Ou," povedali Camille a Jay naraz. Iskra zhasla.
"Moment." Povedala zrazu Cam. Ďalšia iskra. "Možno mám plán, ale bude trochu komplikovaný...a možno sa to nakoniec aj zhorší. Chcete ho počuť?"
"Je tu možnosť že Mike Wesley dá pokoj?" spýtal sa Jay.
"Malá, ale je," odvetila.
Jack sa jej pozrel do očí. "Hovor."

Dlhý príbehWhere stories live. Discover now