¡¡¡Takže tekvičky!!! Po dlhom čase tu máte ďalší diel :D Venujem ho všetkým čo majú radi romantiku :D Trosku spoiler ale nevadí :D Nevadí lebo tri výkričníky!!! :D ¡¡¡Užite si to tekvičky!!!
Camille tam ešte pár sekúnd stála ako obarená kým sa neozvala Hannah.
"Môžem ísť dnu?" Opýtala sa so skľúčeným hlasom a ešte skľúčenejším výrazom.
Toto Hannah nehrala, Cam by si to všimla. Pustila ju teda dovnútra a usadila ju na gauči.
Hannah chvíľu mlčala, ale potom roztraseným hlasom začala.
"Vieš, uvedomujem si že som sa správala hrozne. Je mi to strašne ľúto...ale na tej párty... Všimol si ma Mike a ja som doňho bola zamilovaná. Pobozkal ma a tak nejak sme sa dali dokopy... A potom prišiel ten Jack-"
"Jay," opravila ju Camille.
"Okej, Jay. Potom prišiel Jay a hodil mu do tváre tortu. Mike sa naštval a vybehol za ním, kde vás videl spolu. Hľadal ho asi hodinu a potom sa vrátil a povedal že ak sa s tebou budem ešte niekedy baviť tak je medzi nami koniec. A ja som ho milovala!" vzlykala Hannah. "Lenže on si našiel inú a ja som prišla na to že je to obyčajný idiot a nestojí mi za stratu tvojho priateľstva... Odpustíš mi to?"
Camille hodnú chvíľu trvalo než odpovedala. Spracúvala informácie a nevedela uveriť vlastným ušiam.
"Neviem," hlesla. "Prepáč Hannah, ale je to na mňa trochu prirýchlo, musím si to rozmyslieť," dodala, ale to už pomaly odvádzala svoju bývalú najlepšiu kamarátku k dverám. "Potrebujem čas okej?"
Hannah smutne prikývla a vyšla z otvorených dverí. Váhavo sa natiahla ku Camille aby ju objala, lenže Cam sa stiahla.
"Prepáč ale nie... Chce to čas," zopakovala a zavrela dvere za pomaly odchádzajúcou (asi) kamarátkou.
Keď dvere zavrela, oprela sa o ne chrbtom a skĺzla na zem. Nevedela uveriť tomu čo sa stalo. Skrátka nie!
Ako mohla Hannah odvrhnúť svoju najlepšiu priateľku kvôli chalanovi?! Dvakrát?! A ako si mohla vôbec myslieť že keď príde na desať minút a povie jej toto tak jej Camille odpustí a vrhne sa jej do náruče akoby sa nikdy nič nebolo stalo?!
Sklonila hlavu do dlaní.
"Pokoj Cam, musíš si prevetrať hlavu..." vravela si a pomaly vstala. Potácala sa do kuchyne, kde si naliala pohár vody a polovicu vypila.
So zvyškom vody potom šla do obývačky a nachvíľu zastala. Potom si vodu z pohára jednoducho šplechla do tváre. Povedala si že koberec prebytočnú vodu vysaje.
Potom položila pohàr niekam na stôl, vôbec sa o to nestarala, a vybehla k sebe do izby. Potrebovala čerstvý vzduch. Nutne.
Začala prehrabávať skriňu aby v nej našla niečo v čom by sa cítila... Nevedela ten pocit opísať, ale keď sa nad tým zamyslela, niečo si uvedomila - celý ten čas bola presne taká ako všetci ostatní. Ako ostatné dievčatá v škole. Správala sa tak, rozprávala tak, učila sa tak, obliekala sa tak. Tak ako Hannah.
Keď teraz pozerala na svoj šatník, videla v ňom tri priečinky - oblečenie do školy, oblečenie na párty, slávnosti a sviatky, a tretí, posledný - vyradené oblečenie ktoré kedysi nosila a ktoré schovala do skrine lebo v jej "postavení" sa v ňom nemohla ukázať v škole. Boli to veci ako kockované košele, tričká s názvami skupín, roztrhané džínsy, doma vytvorené batikované tričká a podobne. Keď to teraz porovnala, oveľa viac sa jej páčila tá vyradená časť.
Vytiahla z nej jedny ošúchané roztrhané džínsy, ktoré boli kedysi čierne, tmavomodré tričko s logom skupiny Guns 'n' Roses a čierno bielu károvanú šatku (arafatku). Obliekla sa do toho a keď ešte po izbe hľadala ponožky, našla niečo čo naozaj nečakala.