Det har nå gått en måned siden samlingen. Det var en ny samling i kveld siden det var fullmåne. Sukkerhjerte skulle ikke bli med denne gangen, Gullstjerne ville ha hun i leiren for å passe på de eldre og dronningene. Sukkerhjerte var ute på patrulje med Hjertestorm og Leopardpels. De eldre krigernes pels skinte når solen sto på sitt høyeste. De skulle få være med på samlingen, sammen med Svartstripe, Gråpels og Kråkevinge.
Det ser ut som at det begynner å bli litt lysere for Regnklanen. Lynskinn hadde fått kattunger, det var tidligere enn Sotsky forventet. Hun har fått tre kattunger med navn, Diamantpus, Krystallpus og Jordpus. Da blir det flere krigere til klanen, men mere munner å mette nå som det er løvbart.
Svartpels, den eldste katten i Regnklanen er syk. Han har blitt forskjølet, og det er ikke bra for en så gammel katt å være syk. Sotsky tror at han dør om et par dager.
Svartstripe er helt frisk etter kampen mot Lavaklanen. Han hadde blitt alvorlig skadet, og måtte være hos Sotsky et par dager. Svartstripe og Sukkerhjerte hadde holdt et øye med Ravneklo fordi de tror at Ravneklo kan være den katten, men vær gang han har gått på patrulje eller jaktpatrulje så har det skjedd ingenting.
Kunne de være helt sikre på at det var han.
"La oss dra tilbake til leiren" sa Hjertestorm. De tre hunnkattene begynte å gå i et sakte tempo tilbake til leiren. Sukkerhjerte så Sølvpus hoppe rundt mens hun var så glad.
Sukkerhjerte hadde alltid hatt Sølvpus som favoritt, hun var alltid glad og selvsikker. Sølvpus lignet på henne selv, både på pelsen og personlighet. Tenk vis hun får Sølvpus som lærling, det hadde vært en ære.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg skal begynne på en ny bok. Det blir mange kappitler framover, slik at jeg må lage en ny bok.
Jeg håper dere likte denne boken
YOU ARE READING
Kattekrigerne: Katten som ingen har sett
FanfictionMens Sukkerpus er liten får hun noen rare profetier fra Skyklanen som forteller noe merklig som hun ikke skjønner. Senere når hun blir lærling får hun navnet Sukkerpote. Imens jobber hun hardt for at hun skal bli den sterkeste og den kjappeste krig...