-1-

11.4K 343 10
                                    

"Tavo eilė." pajudinau Zayn kai išgirdau Jake verkimą.

"Tu nueik." jis sumurmėjo.

"Man rytoj į mokyklą." pasakiau ir girdėjau kaip jis atsidustą.

"Gerai." Zayn sumurmėjo ir pakilo iš lovos.

"Ačiū." pasakiau ir apsisukau ant kito šono.

"Nėr už ką." jis išėjo ir mūsų kambario ir nuėjo į gretimą kur miega Jake.

Pasimuisčiau lovoje ir supratau, kad neužmigsiu kol Zayn negrįš. Apsisukau, kad mano galvą būtų ant jo pagalvės ir gyliai įkvėpusi užsimerkiau, ir panirau į miegą.

'"Paleisk Lėja." gyliai kvėpuodama pasakiau.

"Kodėl turėčiau?" ji pradėjo eiti, iš žingsnių sprendžiu, link manęs. "Ji gi mano dukrą ir turėtu likti su mama ar tu taip nemanai?" ji savo pirštais sugriebė mano smakrą ir pakėlė, kad žvelgčiau jai į akis.

"Ji... mano... dukra." pasakiau ir mačiau kaip ji nusišypsojo.

"Ah, bet tu nesi." ji su savo pirštu braukė mano nuo smilkinio veidu žemyn. "Aš esu." ji iš delnu trenkė man per veidą ir mano galvą pasisuko į šoną. "Ir jos čia neturėtų būti, ji tūrėtų būti mirusi." ji sušnypštė ir pradėjo eiti link Lėjos.

"Paleisk... ją." gyliai įkvėpiau ir nurijau seiles. "Aš... aš... padarysiu... bet ką."

"Hm." pasukau galvą į jos puse ir mačiau kaip ji stovi už Lėjos. "Bet ką sakai." ji nusišypsojo ir pirštais nubraukė plaukų sruogą Lėjai nuo veido.

"Bet ką." pakartojau.

"Hm." Lėja visa drebėjo ir aš taip norėjau, kad ji dabar būtų namuose su Zayn kur niekas jos nenuskriaustų. "Gerai."

Ji iš kišenės išsitraukė peiliuką ir atlošusi Lėjos galvą atgal priglaudė peiliuką jai prie kaklo ir jį perpjovė.

"Neeeee!" suklykiau.

"Mia." pajutau rankas sau ant liemens ir pradėjau muistytis manydama, kad mane laiko Artūras.

"Paleisk." stūmiau jo rankas. "Lėja, man reikia pas Lėja." priešinausi.

"Mia, nusiramink, čia Zayn." rankų savininkas priglaudė man prie savo krūtinės. "Ššš, mažute čia tik aš." gyliai įkvėpiau ir užuodžiau Zayn šampūno kvapą. "Ššš, viskas gerai, Lėjai viskas gerai." jis glostė mano plaukus.

"Zayn." sušnabždėjau susiraitydama jo glėbį.

"Ššš." jis pabučiavo mano smilkinį ir aš nusiraminau. "Tai buvo tik košmaras."

"Aš išsigandau." sumurmėjau į jo kaklą.

"Aš žinau, žinau." jis mane stipriau suspaudė.

Aš pakėliau galvą ir pažvelgiau į jo rudas akis. Jos stebėjo mane ir aš pasilenkus suglaudžiau mūsų lūpas. Savo rankomis apsivijau jo kaklą ir prisiglaudžiau arčiau jo.

Jis savo rankomis apsikabino mane per liemenį ir pasilenkė į priekį paguldydamas mane ant lovos. Jis atitraukė savo lūpas ir jomis nusileido iki mano raktikaulio.

"Aš tave myliu." jis sušnabždėjo man į ausį.

"O aš myliu tave." pasakiau ir jam pažvelgus į mane su pirštais nubraukiau nepaklusnias sruogas jam nuo kaktos.

"Dabar pamiegok tau rytoj į mokyklą." jis pakštelėjo man į lūpas ir atsigulė prisitraukdamas mane sau ant krūtinės.

"Labanaktis." pasakiau ir pabučiavau jam į krūtinę.

Free // z.m. ✓Where stories live. Discover now