Epilogas

8.9K 650 130
                                    

"Ar tu pasiruošus?" paklausė Reya.

"Taip, gal, ne, nežinau." pasakiau žvelgdama į veidrodį.

"Mia nusiramink." Reya nusijuokė ir suėmė mane už pečių. "Jis stovės ir tavęs lauks, nebūk pabėgusi nuotaka. Jūs ir taip gyvenat kaip sutuoktiniai, dabar te liko, tai patvirtinti."

"Atsirado kam sakyti." pavarčiau akis.

Reya per savo vestuves pabėgo, bet aš nebūčiau aš, jei nebūčiau jos suradus, gerai trinktelėjusi ir partempusi namo. Tada ji susikaupė ir drąsiai, tarsi ji būtų kokia karalienė su aukštai iškelta galvą nuėjo prie altoriaus. Aš tada juokiausi iš jos ir ji į mane visa laiką piktai žiūrėjo.

"Aš bent nepabėgau, nebuvau partempt ir nevaikščiojau kaip kokia karalienė." nusijuokiau ir jaučiau kaip mano nervai nuslogstą.

"Taip, taip." ji pavartė akis. "Dabar susiimk. Tavęs laukia Graikų Dievas, tad geriau neversk jo laukti, nes visiems bus šakės."

"Gerai, aš rami." pasakiau gyliai įkvėpus, o Reya nusijuokė.

Dar karta pažvelgiau į savo paprasta, baltą suknelę, kuri išryškino mano krūtinę, bet nuo klubų žemyn buvo laisvai krentanti. Aš nenorėjau kokios nors labai puošnios ar pūstos. Man gerai ir tokia paprasta. Taip pat avėjau baltus converse kedus. Kai pasakiau Reya'i apie tai ji galvojo, kad aš juokauju. Aš nejuokavau, dėl susijaudinimo aš su aukštakulniai parkrisčiau padėjusi viena žingsnį.

Mano šviesus plaukai sugarbanoti ir surišti į netvarkinga uodegą, bet tai atrodo taip tobulai, tarsi būtų labai stengtasi tai padaryti. Rankose laikiau baltų rožių puokštę, su saulėgrąža viduryje, sakykit ką norit, bet aš norėjau tokios.

"Jaunikis jau pasiruošęs." pro duris įėjo mama ir sustojo pažvelgti į mane. "Paprasta, bet stulbinamai graži." ji pasakė.

"Ačiū." paraudau.

"Ar pasiruošusi?" ji nusišypsojo.

"Tiek kiek įmanoma." šyptelėjau ir ji sukikeno.

"Eikš čia, Jack jau pasiruošęs." ji paėmė mane už rankos ir išlydėjo iš kambario.

Prie įėjimo pirma įėjo pamergės ir pabroliai. Aš atsistojau šalia Jack ir įsikibau jam į parankę.

"Gražiai atrodai." jis sušnabždėjo.

"Ačiū." pasakiau žvilgtelėjusi į jį.

"Pasiruošusi?" jis paklausė prieš mums einant.

"Nei kiek." pasakiau teisybe ir jis nusijuokė.


"Pirmas jaunavedžių šokis." pasakė šventės vedėjas ir mes su Zayn pažvelgėm vienas į kitą.

Jis paėmė mane už rankos ir nusivedė iki šokiams skirtos aikštelės vidurio. Jis padėjo savo delnus man ant klubų, o aš saviškius - ant jo pečių. Jis linktelėjo ir didžėjus paleido dainą.

"Rimtai?!" girdėjau kaip Reya sušuko ir kartu su Zayn sukikenom.

Grojant Shakiros dainai Rabiosa aš ir Zayn judėjom pagal ritmą, mes lankėm pamokas, kad galėtumėm pašokti per vestuves.

Šia daina pasirinkom, nes ji buvo pirmoji daina pagal, kuria šokau priešais jį ir jis sakė, kad tada aš jam padariau didžiausia įspūdi ir jis visada atsimins tai. Taip kartu nutarėm ir pasirinkom šia dainą kaip mūsų,

Jo akys žvelgė į manąsias ir jos spindėjo, taip pat kaip ir mano. Mes pagaliau laimingi. Žinoma, gal ir neilgam, bet laimingi.

Kad ir kaip mes norėtumėm ramios pabaigos, ji bus negreitai. Zayn mafijos lyderis, o aš jo Senoji Ponią. Mums lemta sutikti nemalonumų ir kliūčių. Visada atsiras kas nors iš praeities ir mus persekios, bet bent turėsim ramių pertraukų. Svarbiausia, kad nepaliktumėm vienas kito

Aš jam nusišypsojau ir pasileidus ramesnei muzikai jis mane prisitraukė prie savęs. Aš rankomis apsivijau jo kaklą ir negalėjau patraukti savo akių nuo jo.

"Ponia Malik." jis ištarė. "Man tai labai patinka. Mia Malik, mano, visa tik mano."

"Hm." prikandau apatinę lūpą ir Zayn iš karto nukrypo į ją. "Man irgi patinka tas skambesys, Mia Malik."

"Pasakyk, kad tu mano." jis pažvelgė man į akis ir aš pasistiebiau ant pirštų galiukų, kad mūsų veidus skirtu vos keli centimetrai.

"Aš esu tavo." sušnabždėjau ir jis suurzgė.

"Dieve kaip aš tave myliu." jis pasakė stipriau mane suspausdamas.

"O aš myliu tave ir tik tave." tik tiek ir prireikė, kad Zayn lūpos atsirastų ant manųjų.

Pabaiga


Štai ir pagaliau pasibaigė Mio's ir Zayn istorija :) Smagu ją buvo rašyti, gal nelabai ir ilga, truputi fantastinė, Mia nemirtinga, kaip jau daugelis tikriausiai pastebėjo :D, truputi romantinė. Aš tragiška ant romantikos todėl atsiprašau, jei jums jos trūko :D Na, bet tikiuosi tu, kurie skaitė nenuvyliau :) Ačiū visiems kas skaitė, spaudė žvaigždutę (vote) ir paliko kelis komentarus :) Tai man reiškė labai daug ir jūs net neįsivaizduojat kokia aš jums dėkinga, kad turėjau proga parašyti šia istorija iki pat galo ^_^

AČIŪ JŪMS :* ❤ ❤

Free // z.m. ✓Where stories live. Discover now