-7-

6.3K 298 3
                                    

"Ko tau iš manęs reikia?" paklausiau, kai atgavau balsą.

"Nežinau." Mark nusijuokė. "Gal aš pasiilgau tavęs?"

"Mark aš tave pažįstų, gal ir negerai, bet puikiai, kad žinočiau, kad tu manęs nepasiilgai." pasakiau pro sukąstus dantis.

"Mia." jis ištarė mano vardą ir galėjau matyti kaip jis šypsosi. "Vis dėl to kažko išmokai." jis nusijuokė.

"Mark ko tau reikia?" paklausiau dar karta.

"Na sakykim kai kas užsiminė, kad nori tau atkeršyti ir sakykim tas kažkas mano dukra." jo dukra?

"Tu turi dukra?" paklausiau.

"Nežinojai?" jis vėl nusijuokė. "Jasmina manė, kad tu protingesnė, nors jai sakiau, kad tavo mąstymas prilygstą mirusiai pelei."

"Jasmina? Jasmina tavo dukra?"

"Turėjau ir sūnų, na, bet tu žinai kas jam nutiko." jis suurzgė ir padėjo ragelį.

"Mia?" pažvelgiau į Zayn.

"Aš neturėsiu normalaus gyvenimo." pasakiau jam.


"Mia?" man įėjus pro duris į namus susidūriau su girtu patėviu.

"T-taip?" sumikčiojau.

"Dabar kai tavo mamos nebėra," jis svyruodamas pradėjo eiti link manęs. "tu atliksi jos pareigą."

"Pa-pareigą?" dėjau žingsnį atgal kai jis ištiesė savo ranką.

"Šildysi mano lovą, kai aš to norėsiu."

Mano kraujas sustingo. Šildysiu jo lovą, tai reiškia, kad... Ne, Dieve ne. Jis nori, kad aš...

"Dabar kaip tik to aš ir noriu." jis sugriebė mane per liemenį ir prisitraukė prie savęs.

"Ne, p-prašau ne." ašaros pradėjo kauptis akyse.

"Man neįdomu." jis mane paleido ir iš delno trenkė per skruostą ir man teko pasiremti į sieną, kad neperkrisčiau.

"Jei aš pasakiau, kad noriu, tai reiškia tu man nesutrukdysi pasiimti ko noriu." jis suurzgė man į ausį ir savo kūną priglaudė man iš galo.

"P-pra-prašau, n-ne." verkiau purtydama galvą.

"Tylėk." jis sugriebė mano plaukus ir patempė atgal, kad galėtu bučiuoti mano kaklą.

"N-ne-nereikia." sumikčiojau.

"Tu mane užknisi."

Patėvis atsitraukė ir apsuko mane, kad būčiau priekių į jį. Jis užsimojo ir iš kumščio trenkė man į pilvą. Aš susiriečiau ir pajutau spyri sau per kojas. Parkritau ant žemės ir sudejavau iš skausmo.

"Geriau manęs nenervink." jis suurzgė ir pradėjo spardyti man į šoną.

"Mia... Mia." pajutau kaip kažkas mane purto ir atsimerkiau.

"Ne." sumurmėjau ir dairiausi aplinkui ieškodama Mark.

"Mia." mano veidą suėmė du vyriški delnai ir pasuko į šoną, kad pažvelgčiau į jų savininką.

"Zayn." atsipūčiau.

"Ką sapnavai?" jis paklausė apkabindamas mane.

"Marką." atsakiau apsikabindama jį.

"Nori papasakoti?" jis sumurmėjo man į plaukus.

"Noriu, bet aš dar tam nepasiruošus." pasakiau ir girdėjau kaip jis atsipučia, bet ne dėl to, kad palengvėtu, greičiau, kad nesusinervintu.

Free // z.m. ✓Where stories live. Discover now