Antra dalis šiandien! Nepamirštam paskaityti praeitos!
"Mia?" į palatą įlėkė Jack ir nusiraminau.
Pažvelgiau į tą vyrą ir bijojau, kad aš viena jį matau. Tas vyras visiškai ignoravo Jack ir tai mane dar labiau gąsdino.
"J-Jack?" sumikčiojau.
"Taip?" jis sustojo prie to vyro.
"Pasakyk, kad ir tu jį matai.' tyliai pasakiau pažvelgdama į vyrą.
"Ką tu... Durniau." Jack trenkė tam vyrui per pakaušį ir aš nustebau. "Aš tau sakiau jos negąsdinti naudojant ta savo košmarus keliantį balsą. Idiotas."
"Atsiprašau." vyras pasitrynė pakauši ir šyptelėjo. "Aš nenorėjau tavęs išgąsdinti, tiesiog man buvo labai įdomi tavo reakcija. Aš dar karta atsiprašau."
Nusiraminau ir šyptelėjau. Atsirėmiau į lovą. Ir pažvelgiau nuo Jack iki vaikino.
"Mia, tai Olegas, mano partneris." Jack pristatė vyrą.
"Malonu susipažinti. Jack labai daug apie tave pasakojo. Ir pasirodo jis neklydo." jis nusišypso ir aš pakeliu antakį.
"Neklydo?" pasiteirauju.
"Jis sakė, kad tu nemirtinga ir žiūrėk pabundi visa sveika." aš tyliai nusijuokiau.
"Kiek laiko aš buvau atsijungus nuo pasaulio?" paklausiau.
"Penkias dienas." atsakė Jack ir aš išpūčiau akis, bet tada pasigedau vieno žmogaus.
"Kur Zayn?" paklausiau jų susiraukusi.
"Po trejų dienų badavimo ir tavęs nepalikimo priverčiau jį grįžti namo ir padėti surasti Hunterį." pasakė Jack.
"Kas mane užpuolė?" paklausiau.
"Vaikinai, kurie prisistatė kaip Morečio pakalikai." pasakė Jack.
"Bet Moretis miręs." pasakiau pažvelgdama į jį.
"Žinom, todėl manom, kad Moretis galėjo turėti brolį arba sūnų, nes jo tėvas buvo nužudytas kai pačiam Morečiui buvo šešiolika." jis su nykščiais patrynė smilkinius.
"Nepavyko nieko išsiaiškinti?" paklausiau ir jis papurtė galvą.
"Ne." jis pažvelgė į Olegą tada į mane. "Zayn ne už ilgo turėtu pasirodyti."
"Oh." pakėliau antakius ir negalėjau sulaukti kol Zayn pasirodys.
"Kai jis ateis mes išeisim." pasakė ir priėjęs atsisėdo ant mano lovos.
"Ilgam?" paklausiau ir jis nusišypsojo.
"Ne ilgam, tad gali negalvot apie save, Zayn ir šilta lovą, jei mane supratai." aš nuraudau ir pasislėpiau po kaldra.
"Durnius." sumurmėjau ir girdėjau kaip jis ir Olegas nusijuokė.
"Aš čia." išgirdusi juodaplaukio balsą patraukiau galvą ir pažiūrėjau į uždusį Zayn. "Mia."
Jis priėjo prie manęs, savo delnais suėmė mano veidą ir pasilenkęs sujungė mūsų lūpas. Savo rankomis apsivijau Zayn kaklą ir bučiavau jį atgal.
"Aš tavęs pasiilgau." jis sušnabždėjo atsitraukęs, kad galėtumėm įkvėpti trūkstamo oro.
"Aš pasiilgau tavęs." nusišypsojau.
"Kaip tu galėjai manęs pasiilgti kai miegojai?" jis nusijuokė.
"Jei aš miegojau tada ne išsimiegojau, nes aš pavargusi." pasakiau priglausdama savo galvą prie jo krūtinės. "Aš neatsimenu ką sapnavau, tik žinau, kad tai mane vargino."
YOU ARE READING
Free // z.m. ✓
FanfictionTrečiasis ir paskutinysis istorijos "Sold" sezonas. Po ilgų devynių mėnesių ir dar papildomų mėnesių po gimdymo Mia tvirtai nusprendusi stoją į koledžą. Tikėdamasi, kad pagaliau visi keršto planai ir karai su kitomis gaujomis jau praeityje. Gaila, b...