*-*-* ZAYN *-*-*
"Mia tu privalai pabusti." pasakiau delnuose laikydamas jos šaltą delną. "Tu turi kovoti. Mia, tu negali pasiduoti." stipriau suspaudžiau jos delną.
"Zayn?" pasisukau į durų pusę ir mačiau Harry įkišusi galvą į Mio's palatą.
"Ko?" suurzgiau akis sugrąžindamas link pabalusios Mio's.
"Tau reikia ko nors suvalgyti. Tu jau tris dienas nepasitrauki nuo jos." jis pasakė ir tai mane supykdė.
"Kai aš norėsiu valgyti tada ir pavalgysiu, o dabar palik mane ramybėje." suurzgiau pro sukastus dantis.
"Ar tu tikras? Aš galėčiau..."
"Palik man viena!" garsiai suurzgiau ir išgirdau kaip užsidaro durys.
Gyliai įkvėpiau, kad nusiraminčiau ir pažiūrėjau į perbalusia Mia. Aš niekada nepamiršiu kai man paskambino ir pasakė, kad ją rado netoli miško be sąmonės. Tai buvo pati baisiausia valandą mano gyvenime.
***
"Pala." pasakė Jack ir išėjo iš baro.
"Kas jam buvo?" paklausė Harry.
"Velniai ten jį žino." sumurmėjau ir pasiėmiau kita taurelę į kurią įsipyliau viskio, be ledukų.
"Aš visai pamiršau." sugrįžo Jack ir rankose nešėsi kompiuterį. "Žinoma tai ką aš padariau nėra gerai, bet..." jis padėjo kompiuterį ant stalo ir jį įjungė. "Kai pasikviečiau Mia į kabinetą į jos kišenę įmečiau blake, kad galėčiau klausytis pokalbių žmonių aplink ją."
"Kam?" suurzgiau.
"Įtarem, kad Mark pardavinėja narkotikus mokykloje, o kadangi Mia vienintelė, kuria aš pasitikiu." jis kažką įjungė. "Juolab jai Jasmina ir Mark jai grasina."
"Ką jis padarė?"
Išgirdom Mio's balsą suskambant. Tada aplinkui buvo tyla iki tol kol ji įsėdo į mašiną ir ją užvedė. Tada girdėjosi tik jos greitas kvėpavimas ir švilpiantis vėjas. Pažvelgiau į Jack, kuris buvo susiraukęs.
"Ji viršijo leistina greitį." jis sumurmėjo.
Aš ir Harry daugiau nieko nesakėm. Įraše girdėjosi tik švilpiantis vėjas ir kai kur buvo galima pasakyti, kad ji sukosi į kitą gatvę.
Bet po vieno posūkio galvojau, kad mano širdis sustos.
"Šūdas."
Nuskambėjo Mio's balsas. Tada kelios sekundės tyla ir po to girdėjom kaip jos mašina atsitrenkia. Aš numečiau taurelę ir prisislinkau arčiau, kad geriau girdėčiau.
Iš pradžių fone girdėjosi tik gylus Mio's kvėpavimas. Tada buvo galima girdėti judesiu.
"Daugiau gyvenime greitai nevažinėsiu."
Tai privertė mane nusišypsoti, bet vos išgirdęs ją suinksčiant iš skausmo surimtėjau. Tada buvo garsas tarsi kažkas daužytų dureles.
"Sveika lėlyte."
Girdėjosi vyriškas balsas. Mane tai įsiūtino ir aš sugniaužiau kumščius, kad nusiraminčiau.
"Ko jums iš manęs reikia?"
Ji paklausė savo silpnu balseliu.
"Bosas siunčia žinute."
Išgirdau kito vaikino balsą ir girdėjau kaip Mia juda.
"Ką? Kokio boso?"
Buvo trumpa pauzė.
"Ne, ne, ne, ką jus darot! Ne."
YOU ARE READING
Free // z.m. ✓
FanfictionTrečiasis ir paskutinysis istorijos "Sold" sezonas. Po ilgų devynių mėnesių ir dar papildomų mėnesių po gimdymo Mia tvirtai nusprendusi stoją į koledžą. Tikėdamasi, kad pagaliau visi keršto planai ir karai su kitomis gaujomis jau praeityje. Gaila, b...