Mane pažadino pypsėjimo garsas ir šnabždesiai. Susiraukiau ir mėginau pasisukti į kita pusę, bet negalėjau. Mėginau pramerkti akis, bet ryški šviesa neleido, todėl pamirksėjau, kad prie jos priprasčiau.
"Mia?" išgirdau Zayn balsą ir pasukusi galvą į šoną pastebėjau jį stovinti šalia gydytojos.
Gydytojos? Apsidairiau ir tada supratau, kad esu palatoje. Sienos baltos supa mane iš keturių pusių ir aš pasijutau nejaukiai.
"Kodėl aš ligoninėje?" paklausiau jo.
"Nes tu nusilpusi." atsakė gydytojas.
"Um." nieko nesupratau.
"Kiek skaičiau tavo byloje tau kuri laiką reikia saugotis aštrių dalykų, kad nekraujuotum." jis pasakė ir aš linktelėjau. "Bet šiandien tau nepavyko to išvengti." jo akys nukrypo link mano subintuoto delno.
"Netyčia, aš buvai susinervinusi ir nepajutau kai trenkiau į veidrodį." pasakiau.
"Geriau, kad taip nebūtų, nes gali pasibaigti blogai." jis pažiūrėjo į užrašus. "Tavo kraujas nesukreša taip kaip turėtu todėl išrašiau vaistų, kuriuos privalėsi gerti. Taip pat išrašiau vaistų, nes tau mažakraujystė."
"Bet man dabar viskas gerai?" paklausiau jo.
"Dabar viskas gerai." jis linktelėjo. "Galėsi vykti namo."
"Ačiū Dievui." sumurmėjau.
"Mia kodėl tu buvai susinervavusi?" paklausė Zayn atsisėdęs ant mano lovos kai gydytojas išėjo.
"Jasmina tampo mane už nervų." pasakiau nedrąsiai ir žaisdama su savo pirštais.
"Ką ji sakė?" jis paklausė paimdamas mano viena delną.
"Ji sakė, kad tu mane paliksi, nes tau atsibos žiūrėti į mano randuota kūną." pasakiau ir jaučiau besikaupiančias ašaras.
"Mia." jis mane apsikabino. "Aš tavęs niekada nepalikčiau. Tu mano pasaulis, aš nežinočiau ką daryti be tavęs."
"Tikrai?" paklausiau pažvelgusi į jį.
"Žinoma." jis priglaudė savo putlias lūpas prie manųjų.
Aš savo rankomis apsivijau jo kaklą ir leidau mūsų lūpoms neskubant judėti. Zayn savo delnus laikė ant mano klubų ir mums pritrūkus oro atsitraukė.
"Aš neplanavau to padaryti taip, bet." jis pasitraukė nuo manęs ir pradėjo kažko ieškoti kišenėse. "Mia Wesley ar sutinki tekėti už idioto, tokio kaip aš?"
Aš delnais prisidengiau veidą ir nusijuokiau. Aš tiesiog nesusivaldžiau. Jis taip mielai atrodo.
"Mia?" patraukiau delnus ir prikandau apatinę lūpą, kad nesišypsočiau.
"Taip." tyliai ištariau. "Sutinku tekėti už mano idioto." pakšteliu jam į lūpas.
"Ačiū Dievui." jis atsipūtė ir iš dėžutės ištraukė paprastą žiedą. Ant jo nebuvo jokių deimantukų ir kažko panašaus. Jis buvo sidabrinis ir man jis labai patiko.
"Jau greitai tu busi Mia Malik." jis pasakė.
"Gražiai skamba, Mia Malik." pasakiau ir jis pakštelėjo man į lūpas.
"Man labai patinka, Ponia Malik." jis sukando mano aptinę lūpą ir aš negalėjau sulaikyti aimanos, kuri išsprūdo.
"Man irgi Pone Malik." sumurmėjau jam į lūpas.
Zayn sustojo ir išlipęs iš mašinos apėjo ją, ir atidarė mano dureles. Aš norėjau išlipti, bet jis pagriebė mane ant rankų nuotakos stiliumi. Aš sukikenau ir Zayn mirktelėjo. Užrakines mašiną jis pradėjo eiti link įėjimo į barą. Su viena ranką jis atidarė duris ir mums įėjus su koja uždarė.
YOU ARE READING
Free // z.m. ✓
FanfictionTrečiasis ir paskutinysis istorijos "Sold" sezonas. Po ilgų devynių mėnesių ir dar papildomų mėnesių po gimdymo Mia tvirtai nusprendusi stoją į koledžą. Tikėdamasi, kad pagaliau visi keršto planai ir karai su kitomis gaujomis jau praeityje. Gaila, b...