*-*-* ZAYN *-*-*
Man įėjus į barą buvau pasitiktas vaikinų. Bare stovėjo visi, kurie su mumis keliaus gelbėti Hunterį ir atsikratyti Mark. Visi jie buvo apsirengę juodai ir pasiruošę.
"Kaip matau jau pasiruošę." pasakiau Harry.
"Laukiam tik tavęs." jis pasakė.
Aš praėjau pro juos ir ėjau link mano ir Mio's kambario. Įėjęs į vidų nusirengiau dabartinius rūbus ir iš spintos pasiėmiau savo juodas kelnes su daugybę kišenių, juodą maikę ir odinę striukę. Apsimoviau batus ir į kišenę prie krūtinės įsidėjau Mio's nuotrauką. Noriu, kad ji būtų šalia.
Uždaręs kambario duris koridorių ėjau atgal į barą. Šiandien lemtinga diena. Aš galiu mirti arba galiu išgyventi. Tikiuosi viskas vyks pagal planą.
"Zayn tavo liemenė." Harry ištiesė man ne peršaunamą liemenę. Aš jiems liepiau jas užsidėti, kad jų nesužeistu.
"Aš jos nesidėsiu." pasakiau ir mačiau kaip vaikinai tai išgirdę susiraukia.
"Kodėl?" paklausė Liam.
"Vienas žmogus viska darė be jos, aš irgi darysiu be jos." pasakiau ir jie suprato ką turiu omenyje.
"Bet Zayn, tada mes visi buvom be jų ir..." Harry pradėjo prieštarauti.
"Žinau, bet mano toks sprendimas." pasakiau. "Visi turi dujokaukes ir ginklus!" garsiai paklausiau.
"Taip!" pasigirdo visų atsakymas.
"Gerai." pasakiau. "Vykstam."
Vienas po kitos visi išėjom į lauką ir susėdom į ten stovinčius furgonus. Visiems susėdus mes išjudėjom.
Furgonai sustojo saugų atstumą nuo Mark sandėlio, kuriame jis dabar yra. Aš pasiėmiau telefoną ir pažvelgiau į Harry, kuris įsidėjo mažą aparačiuką į ausį, kuris jam leis girdėti ką aš sakau, o mums - ką jisai.
"Pasirengęs?" paklausiau.
"Tiek kiek įmanomą." jis atsakė ir aš šyptelėjau.
"Viskas bus gerai." padėjau delną jam ant peties. "Reya lauks prie sandėlio, kokia mašina žinai." spūstelėjau jo petį, o jis linktelėjo. "Atsimink, paskutinis kambarys po dešinę, koridoriaus gale."
"Supratau." jis gyliai įkvėpė.
"Sėkmės." palinkėjau ir jis išlipo iš mašinos.
Atsirėmiau į savo kėdę ir įjungęs garsiakalbi per telefoną klausiausi to kas vykstą. Po kol kas girdisi tik Harry kvėpavimas.
Jam pasiekus sandėlį girdėjosi kaip jis lipa pro langą. Jam patekus į vidų mes, kartu su Harry, klausimės ar nėra ko nors aplinkui.
Įsitikinus, kad perimetras švarus, girdėjosi Harry žingsniai. Jis ėjo greitai, bet atsargiai.
"Moreti."
Išgirdau mark suurzgiant, o Harry tikriausiai sustojo.
"Mia buvo mano."
Jis ir vėl suurzgė.
"Kalė nužudė mano tėvą ką tu norėjai, kad daryčiau? Palikčiau ją ramybėje?"
Kažkoks vaikis atsakė ir aš susiraukiau. Tai vis dėl to Moretis turėjo sūnų.
"Jis ir jos tėvas."
Pasakė Mark ir girdėjau kaip vaikis nusijuokia.
"Jos tėvas? Juokauji? Moretis gal ir piso jos mama, bet vaikas, tai ne jo."
YOU ARE READING
Free // z.m. ✓
FanfictionTrečiasis ir paskutinysis istorijos "Sold" sezonas. Po ilgų devynių mėnesių ir dar papildomų mėnesių po gimdymo Mia tvirtai nusprendusi stoją į koledžą. Tikėdamasi, kad pagaliau visi keršto planai ir karai su kitomis gaujomis jau praeityje. Gaila, b...