"Mia!" stipriau apkabinau meškiną ir tylėjau. "Nežaisk mano nervais."
Patėvio žingsniai artėjo link mano kambario. Aš norėjau pajudėti, tikrai norėjau, bet negalėjau. Mano kūnas sustingęs ir daryk ką nori, bet ne išeina pajudėti.
"Palauk pakliūsi man į rankas." jis sustojo už mano kambario durų. "Pasigailėsi."
Durims atsitrenkus į siena mano kūnas iš karto pajudėjo. Aš pašokau nuo lovos ir stovėjau kitoje pusėje, toliau nuo jo.
"Galvoji lova tave išgelbės?" jis nusijuokė ir aš nurijau susikaupusias seiles.
Mano rankos drebėjo ir jis tai pastebėjęs išsišiepė. Man nespėjus sureaguoti jis pašoko ant lovos ir kai jau norėjau bėgti jis spėjo pagauti mane už plaukų ir patempti atgal. Mano lūpas paliko skausmo dejonė, o patėvis sukikeno.
Jis paleido mane ir paėjo porą žingsnių atgal. Dabar prasidės. Užmerkiau akis ir prikandau apatine lūpą. Gyliai įkvėpiau ir laukiau, bet nieko.
Pramerkiau akis ir patėvis šyptelėjęs man trenkė iš kumščio į skruostą ir nuo smūgio pasisukau į šoną, nugriūdama pusiau ant lovos, pusiau ant žemės.
"Mia, taip greitai?" jis pagriebė man už plaukų ir pakėlė, kad pažvelgčiau į jį. "Mes dar net nepradėjom."
Jis patempė mane atgal ir iš kojos spyrė į šonkaulius. Aš nepajėgiau įkvėpti oro ir man pradėjo jo trukti. Aš mėginau jo įkvėpti, bet nekas gavosi.
Patėvis pagriebė mane už mėgstinio ir trenkė į skruostą. Tada atsistojęs vėl spyrė į šonkaulius ir įkvėpiau gyliai kol galėjau.
Pasisukau, kad gulėčiau ant pilvo ir įsirėmusi rankomis į grindis mėginau pasikelti. Išgirdau jį nusijuokiant, o tada spyrį į pilvą. Pradėjau kosėti ir pažvelgusi į grindis pastebėjau kraują.
"Mia." papurčiau galvą ir pradėjau mirksėti. "Mia." pasukau galvą į šoną ir pastebėjau susijaudinusį Zayn.
Pasikabinau jį ir priglaudusi savo galvą prie jo krutinės pradėjau verkti. Jis savo rankomis apsikabino mane ir glostė nugarą, kad nusiraminčiau, bet artimiausiu metu to nebus. Sukukčiojau ir mane prispaudė stipriau prie savęs.
"Ššš." jis sušnabždėjo į ausį.
Pradėjau gyliai kvėpuoti ir po truputi nusiraminti. Nusiraminusi vis dar stovėjau apsikabinusi Zayn, o jis mane laikė stipriai apkabinęs.
"Eime." jis pradėjo žingsniuoti link lovos.
Jis atsisėdo ir aš atsisėdau jam ant kelių, rankomis apsikabinau jo kaklą, o mano keliai buvo ant lovos. Zayn savo rankomis glostė mano nugarą ir leido man nusiraminti.
Užsimetusi odine striuke pasiėmiau kuprine ir išėjau iš kambario. Koridoriais žingsniavau link virtuvės, iš kur jau galėjau girdėti sklindančius balsus.
"Labas rytas, pusryčiams blynai." pasisveikino Reya stovėdama prie keptuvės.
"Labas rytas." pasakiau ir nuėjusi atsisėdau prie stalo.
"Kaip miegojai?" paklausė Reina gerdama sultis.
"Kažkaip." atsakiau ir ji nusijuokė.
"Kas čia per atsakymas?" ji pakėlė antakį ir aš nusišypsojau.
"Ne įsivaizduoju." pasakiau.
"Kur Zayn?" paklausė Reya padėdama lėkšte ant stalo.
"Miega. Didžiąja dalį nakties jis nemiegojo, nes Jake neužmigo." pasakiau ir ji linktelėjo galvą.
YOU ARE READING
Free // z.m. ✓
FanfictionTrečiasis ir paskutinysis istorijos "Sold" sezonas. Po ilgų devynių mėnesių ir dar papildomų mėnesių po gimdymo Mia tvirtai nusprendusi stoją į koledžą. Tikėdamasi, kad pagaliau visi keršto planai ir karai su kitomis gaujomis jau praeityje. Gaila, b...