Šiandien įkėliau 2 dalis todėl nepamirškit paskaityti praeitos jie neskaitėt ;)
"Mia." pakėliau galvą ir pro ašarotas akis pažvelgiau į Zayn. "Mažute, tai ne tavo kaltė." jis atsitūpė priešais mane. "Tai buvo savigyna, refleksas." jis suėmė mano delnus į savo.
"Zayn aš nužudžiau žmogų." pasakiau sukukčiodama.
"Mia, mažute, paklausyk." jis suėmė mano veidą į savo delnus.
"Tai ne tavo kaltė." jis gyliai įkvėpė. "Kaip sakiau, tai buvo savigyna. Tu nenorėdama tai padarei, nes jautei baime, jautei kaip jis nori tave nuskriausti todėl iš reflikso tu panaudojai pirma pasitaikiusi daiktą. Tu negalėjai to kontroliuoti Mia."
"Bet aš jį nužudžiau." sušnabždėjau.
"Taip, nužudei, bet dėl to jis pats kaltas." jis priglaudė savo kaktą prie manosios. "Jei jis nebūtų tavęs puolęs, jis būtų išlikęs gyvas. Čia buvo gyvybės ir mirties minutės. Vienas iš jūsų turėjo mirti. Ir tas vienas buvo jis."
"Ar tu nekenti manęs?" paklausiau jo.
"Mia aš tave myliu." jis trumpam sujungė mūsų lūpas. "Dieve kaip aš tave myliu."
"Aš myliu tave." pasakiau trumpam atitraukus lūpas.
"Kitai ir būt negalėtu." jis sušnabždėjo.
Zayn atsistojo ir pagriebęs mane už šonų pakėlė, kad kojomis apsivyčiau jo liemenį. Jis stipriai mane prispaudė prie savęs ir savo lūpomis kovojo su manosiomis.
Jis pradėjo eiti link lovos. Man pritrūkus oro atlošiau galvą ir leidau Zayn lūpoms keliauti mano kaklu.
Po savo nugarą pajutau patalus ir Zayn atsisėdo žvelgdamas į mane. Jis lėtai nusivilko savo juodą maikę ir aš prikandau lūpą žvelgdama jo tvirta ir tatuiruotą krūtinę. Jis pasodino mane ir nuvilko mano mėgstinį, po kuriuo turėjau tik liemenėlę.
Man likus su liemenėlę susigėdau ir norėjau prisidengti, bet Zayn suurzgė ir patraukė mano rankas.
"Jei tu mėginsi prisidengti, prirakinsiu tavo rankas prie lovos." jis suurzgė ir aš paraudau.
Nieko nesakiau ir leidau Zayn atsegti liemenėlę, bei ją numesti kažkur.
"Tobula." jis sumurkė ir aš vėl atsiguliau.
Zayn pakštelėjo man į lūpas, o tada pradėjo leistis savo šlapiai bučiniai žemyn mano kaklu iki kol pasiekė krūtinę.
Ten ilgai neužsibuvęs jis leidosi bučiniai iki mano bambos. Tada jis atsisėdo ir atsegė mani džinsų sagą. Paėmęs už kraštų juos numovė kartu su kelnaitėmis. Jis nulipo nuo lovos ir atsikratė savo likusiu drabužių.
Pamačiusi jo tvirta draugužį nuraudau ir prikandau apatinę lūpą. Zayn tyliai nusijuokė ir atsiklaupęs ant lovos pradėjo ropoti link manęs. Atsidūręs virš manęs jis nusišypsojo ir pasilenkęs sujungė mūsų lūpas. Aš savo pirštus įvėliau į jo plaukus, o jis savo delnus padėjo man ant klubų. Pajutusi jo draugužį paleidau Zayn lūpą ir žvelgiau jam į akis kai jis įėjo į mane.
*-*-* ZAYN *-*-*
Miai užmigus tyliai išlipau iš lovos ir susirinkau rūbus. Apsirengiau ir priėjęs prie jos pabučiavau jai į kaktą.
Išėjau iš kambario ir patraukiau link baro. Šiuo laiku jis jau turėtu būti atidarytas, tai reiškia, kad jau bus klientų.
Įžengus į barą man pasitiko tranki muziką ir vyrų, stebinčių pasirodymus, šūksniai. Pažvelgęs į baro puse pamačiau ten sėdinti Harry, todėl pradėjau eiti link jo.
Atsisėdau šalia jo ir barmeno paprašiau viskio su ledu.
"Kodėl tu čia?" jis paklausė pasukęs galvą į mano pusę.
"Kai ką išsiaiškinau." atsidusau ir pažvelgiau į lentynas pilnas alkoholio.
"Ir ką tu išsiaiškinai?" jis pasisuko į mane.
"Atsimeni Benjamin, Marko bičą?"
"Nu, atsimenu." jis linktelėjo. "Kas apie jį?"
"Mia jį nužudė." pasakiau ir Harry sustingo.
"Kaip suprast?" pagaliau paklausė.
"Jis norėjo ją išprievartauti ir jai suveikė išgyvenimo instinktai." pažvelgiau į savo taurelę su viskiu.
"Ji padarė paslaugą mums." jis galiausiai pasakė ir aš jam pritariu.
"Tiesiog dabar žinom kas iš tikrųjų jį nužudė." atsidusau. "Jaučiuosi taip tarsi būčiau sulaužęs jos pasitikėjimą manimi." pasakiau kai nenustojau jaustis sumautai.
"Tu man ką tik papasakojai, ką žinoti turėjai tik tu." jis linktelėjo galvą.
"Žinau." nulenkiau galvą. "Aš nenoriu, kad Mia apie tai sužinotu."
"Gerai." jis linktelėjo.
Ryte pabudau kai pajutau Mia patraukiant mano ranką. Aš stipriau ją prisitraukiau prie savęs ir apkabinau abejomis rankomis.
"Zayn paleisk, man reikia į koledžą." ji sumurmėjo.
"Ne, šiandien tu liksi su manimi lovoje, kur tau ir vieta." sumurkiau jai į ausį ir pajutau kaip jos kūnas suvirpa.
"Tai aš skirta tik tavo lovai šildyti?" ji pakėlė antakį.
"O kam daugiau?" pakėliau savąjį ir pasilenkiau arčiau jos, kad mūsų lūpas skirtu vos keli milimetrai. "Tu esi mano asmeninis radiatorius, kai tavęs nėra man labai šaltą."
"Durnius." ji nusijuokė ir aš nusišypsojau išgirdęs jos nuostabų juoką.
"Tavo durnius." pasitryniau į ją kaip katinas.
"Mano durnius." ji su pirštais perbraukė man per plaukus. "Bet man reikia į koledžą."
Aš papūčiau lūpas ir ji pavartė akis. Išpūčiau akis ir žvelgiau į ją.
"Kad tave kur velniais su tavo to mielo šuniuko akytėmis." ji sukryžiavo rankas ties krūtinę. "Tai nesuveiks Zayn, aš paliksiu šia lovą tu nori to ar ne."
"Ne." pusiau ją užguliau ir išsišiepiau kai ji išpūtė akis.
"Dramblys." ji vos ištarė ir aš nesusivaldžiau nesusijuokęs.
"Aš ne dramblys, aš vyras." pasakiau papūsdamas krūtinę.
"O aš popiežius." ji pavartė savo mėlynas, gražias akytes.
"Tai tu nori pasakyti aš vesiu popiežių?" paklausiau žaismingai.
"Taip." ji su piršteliu parodė į mano nosį. "O dabar kelk savo mamutišką sūbinę ir leisk man atsikelti."
"Aš maniau, kad aš dramblys." pasakiau kibo įsižeidęs.
"Persigalvojau, tu per sunkus, kad būtum dramblių." ji stumtelėjo mane ir aš nusiridenau.
"Čia vien raumenys mažyte." specialiai padariau, kad ji matytų mano raumenis.
"Man atrodo, kad ant tavo pilvo jau renkasi riebalų sluoksnis." ji parodė į pilvą ir nuoga ėjo iki vonios. Dieve kokia ji graži.
"Galiu prisidėti?!" paklausiau prieš jai uždarant duris.
"Nes tada aš nepaliksiu kambario visa dieną." ji užtrenkė duris ir aš nusijuokiau.
"Aš nieko prieš!" sušukau, bet iš jos gavau tik tyla.
Išlydėjęs Mia grįžau į barą ir nunešiau mieganti Jake į jo kambarį. Į kišenę įsimečiau aparačiuką, kad girdėčiau kai jis atsibunda.
Palikęs Jake kambarį nužingsniavau link savo kabineto ir atidaręs duris sustojau vietoje. Mano kėdėje sėdėjo žmogus, kurio nemaniau, kad sutiksiu artimiausiu metu.
"Zayn." jis išsišiepė.
"Mark."
YOU ARE READING
Free // z.m. ✓
FanfictionTrečiasis ir paskutinysis istorijos "Sold" sezonas. Po ilgų devynių mėnesių ir dar papildomų mėnesių po gimdymo Mia tvirtai nusprendusi stoją į koledžą. Tikėdamasi, kad pagaliau visi keršto planai ir karai su kitomis gaujomis jau praeityje. Gaila, b...