Šiandien jau antra dalis, tad nepamirštam paskaityti ir dalį prieš šia jei neskaitėt ;)
Daugiau nieko nesakiusi padėjau ragelį ir pradėjau bėgti link savo mašinos su kuria atvažiavau. Fotika ir kuprinę numečiau į galą ir užvedusi variklį paspaudžiau gazo pedalą.
Išvažiavus į gatvę važiavau kaip pamišėlė. Man dabar niekas nerūpėjo. Svarbiausias dalykas dabar yra grįžti namo ir viska išsiaiškinti.
Pasukau į gatvę vedančia link baro ir paspaudžiau gazą, kad važiuoti dar greičiau, bet tada priešais mane pasirodė du Rnge Roveriai, kurie važiavo link manęs.
*-*-* ZAYN *-*-*
"Iš Mio's nieko negirdėjot?" paklausiau įėjęs į barą.
"Ne." papurtė galvą Harry, kuris laikė miegančia Reya.
"Kur ji taip ilgai." sumurmėjau ir atsisėdau ant kėdės prie baro.
"Tu nemanai, kad ji išvyko ieškoti Mark?" jis paklausė.
"Ne." papurčiau galvą. "Ji pirma būtų grįžus čia ir paklausius kaip laikosi Reya. Mia gal ir padarytų bet ką dėl kitų, bet pirma ji grįžtų čia." pasakiau.
"Žinai, dabar aš žinau kaip tu jauteisi kai buvo pagrobta Lėja." jis pasakė žiūrėdamas į sieną.
"Sumautas jausmas." pasakiau ir stiklinę mečiau į bare stovinčiu butelius.
"Aš taip norėčiau nušauti Mark." jis pasakė pro sukąstus dantis ir aš linktelėjau.
"Ne tu vienas." pasakiau pasiremdamas galvą su ranka.
"Mes jau išeinam." pasakė į barą įžengusi mama.
"Niall, Liam ir Louis jau laukia mašinoje." pasakiau ir jos linktelėjo.
"Tėti." Zara ištiesė rankas ir aš ją paėmiau.
"Jūs greitai grįšit." pasakiau pabučiuodamas jos kaktą. "Tik biški paatostogausite pas močiutę."
"Kur mamytė?" pažvelgiau į Dereką, kuris dairėsi.
"Ji dar negrįžo." atsistojau ir priėjęs prie jo atsitūpiau. "Mamytė turėjo sustoti pakeliui, todėl nespėjo grįžti." pabučiavau jo kaktą.
"Mio's nėra?" paklausė Mireta ir aš papurčiau galvą.
"Ne." pasakiau ir pasilenkęs pabučiavau Jake skruostą. "Jos telefonas išjungtas jei ką sužinosim pranešim." pasakiau atsitraukęs.
"Gerai." ji linktelėjo ir paėmė Zaros ranką. "Iki."
"Iki." pamojavau jiems išeinant.
"Tavo mama gyvena saugioje vietoje, gali nesijaudinti." pasakė Harry kai aš nenustojau žiūrėti į duris pro kurias jie išėjo.
"Lengva pasakyti. Šiais laikais niekur nesaugu." suniurzgėjęs grįžau atsisėsti ant kėdės.
"Vyručiai aš manau jums tai nepatiks." iš už baro esančio kambariuko įėjo Flirtas rankose laikydamas telefoną.
"Kas yra?" suurzgiau.
"Pasiklausykit." jis kažką paspaudžia ir pasigirsta vyriškas balsas.
"Šiandien, dešimt trisdešimt viena buvo rastas sudaužytas automobilis. Automobilio vairuotojas nerastas. Liudininkai sako matė kaip du juodi Range Rover automobiliai važiavo link suniokoto. Daugiau liudininkai negali pasakyti."
"Ėjau gatve ir pastebėjau per greitai važiuojančia mašiną. Tai buvo tą suniokota. Tada prieš jai pradedant stabdyti iš jos priekio pasirodė du juodi Range Rover markės automobiliai. Jie sustojo prie suniokotosios mašinos kažką joje padarė ir greitai nuvažiavo. Ką jie dar negaliu pasakyti, nes per jų mašinas nesimatė."
"Pasakoja vienas iš liudininkų."
"Kodėl mums tai turėtų rūpėti?" paklausiau jo su pakeltu antakių.
"Nes ta mašina priklausė Miai."
"Pasakyk, kad meluoji." atsistojau ir pradėjau eiti link jo.
"Norėčiau bet negalių." jis iškėlė rankas.
"Prisiekiu Dieve jai čia kažkoks pokštas." sugriebiau jį už marškinių. "Užmušiu, skausmingai."
"Aš nejuokaučiau tokiais dalykais." jis sunkiai nurijo seiles. "Mia man lyg sesuo."
"Bet jei... jei." paleidau jį ir paėjau kelis žingsnius atgal.
"Pasakykit, kad tą avarijos vieta kur mačiau atvažiuojant nėra susijusi su Mia." pro duris įėjo Jack. "Pasakykit, kad Miai viskas gerai."
Mes visi nuleidom galvas. Aš sugniaužiau savo kumščius ir sukandau dantis. Kai sutiksiu Mark pirmas dalykas, kurį padarysiu bus šūvis jam į kaktą, kad jis numirtu ir daugiau negriautų man gyvenimo.
*-*-* MIA *-*-*
"Mia šiandien ateis Benjamin žiūrėk, kad nebūtų visokių nesąmonių!" sušuko Mark.
Nurijau seiles ir sudrebėjau iš baimės. Aš nekenčiu Benjamin. Jis pastoviai mane liečia, nors jam sakau, kad man tai nepatinka. Jis įsikalęs į galvą, kad mes skirti vienas kitam. Jam pasimaiše su protų. Esu mačiusi kaip jis šnekasi su savimi ir tai buvo daugiau nei viršūnė.
Aš bijosiu išeiti iš kambario žinodama, kad jis yra atėjęs. Dar tik trečia dienos, o jis ne išeis be ryto, tai reiškia man teks badauti. Aš jau nevalgiau dvi dienas nieko normalaus ir vakarienė būtų ne pro šalį.
Gyliai įkvėpiau ir pamėginau nusiraminti. Atsistojau nuo lovos ir pradėjau eiti link stalo ant kurio gulėjo mano telefonas ir ausinės. Pasiėmusi juos grįžau atsigulti ant lovos ir susirietusi įsijungiau muziką.
Žinoma, tai ilgai netruko kai pajutau kažką liečiant mano šoną. Sustingau ir laikiau užmerktas akis, kad nematyčiau jo.
"Mia aš žinau, kad tu nemiegi." jis sušnabždėjo man į ausį ir pasuko, kad aš gulėčiau ant nugaros.
"Ne-neliesk manęs." sumikčiojau žiūrėdama į jį.
"Bet Mia..." jis uždėjo savo delnus man ant klubų.
Aš norėjau jam trenkti, tikrai norėjau, bet prisiminus kaip Mark iš šautuvo šauna į šlaunį nusorendžiu nieko nedaryti.
"Aš turiu tave liesti." jo delnas atsiranda ant mano šlaunies. "Mes turim liesti vienas kitą."
"N-ne." papurtau galvą į šonus.
"Mia juk žinai, kad ateis diena, kai aš tave turėsiu ir man reikia tave paruošti tai dienai. Benjis sako, kad tau tai patiks." jis sumurkia man į ausį, o aš jaučiuosi tarsi būčiau tarakonų jūroje.
Mano galva sukosi, tai pirmas dalykas užsifiksavęs man kai atgavau sąmone. Mėginau pramerkti akis, bet viskas sukosi ir mirksėdama mėginau sustabdyti sukimasi. Kambaryje šviesa buvo blausi, todėl akių neskaudėjo.
Apsidairiusi supratau, kad aš guliu ant lovos ir vilkiu tik tais per didelę maikę. Sunkiai pakėlusi ranką priglaudžiau prie kaktos ir pajaučiau, kad ji šlapia kaip ir visas mano kūnas. Miegodama suprakaitavau.
Apsidairiau ir supratau, kad aš ne namie, o kažkokiame man nežinomam kambaryje. Sienos smėlio spalvos, jokio lango, kažkokia spinta ir dvejos durys.
Lėtai atsisėdau ir delnais susiėmiau už veido, nes ir vėl viskas pradėjo suktis. Sukimuisi praėjus pažvelgiu į abejas duris ir mėginu sugalvoti pro kurias galima išeiti. Atsistoju ant kojų ir susvirduliuoju. Pamirksiu kelis kartus ir man dėjus žingsnį į priekį išgirstų dūrų rakinimą.
Durims prasivėrus sustingstu vietoje. Žmogus priešais mane turėtu būti miręs. Ji turėtų būti mirus.
"S-Sheya?" sumikčioju.
YOU ARE READING
Free // z.m. ✓
FanfictionTrečiasis ir paskutinysis istorijos "Sold" sezonas. Po ilgų devynių mėnesių ir dar papildomų mėnesių po gimdymo Mia tvirtai nusprendusi stoją į koledžą. Tikėdamasi, kad pagaliau visi keršto planai ir karai su kitomis gaujomis jau praeityje. Gaila, b...