-3-

6.6K 311 4
                                    

"Kas tu toks busi?" vaikinas paklausė.

"Liam." apsisukau ir pažvelgiau į jį. "Ką tu čia darai?"

"Aš tikriausiai turėjau pasakyti anksčiau." jis pasikasė savo pakaušį. "Su Zayn leidimu nuo šiandien aš dirbsiu antru savigynos mokytoju."

"Tai kas tu toks?" pakartojo vaikinas, kuris manėsi esąs labai kietas.

"Liam Payne ir kaip minėjau Miai, naujas jūsų savigynos mokytojas." jis nužvelgė vaikiną.

"Palauk, tu minėjai Zayn." priėjo kitas vaikinas. "Ar tu šnekėjai apie Zayn Malik?"

"Apie tą patį." Liam linktelėjo. "Dėl to ir liepiau pakartoti tą sakinį apie, tai,kad visada galima atsikratyti vaikino." jis sukryžiavo rankas.

"Sakėt galiu rinktis partnerį." pažvelgiau į mokytoją, kuris žvairavo į Liam.

"Taip." jo akys paliko Liam ir atsirado ant manęs.

"Edas, aš noriu, kad Edas būtų mano partneris." pasakiau ir mačiau kaip visi atsisuka į Edą.

"Ar tu tikra?" mokytojas paklausė žvilgtelėjęs į Edą. "Jis nieko nemoka."

"O tai pamoką ne tam skirta, kad išmokti?" paklausiau ir pradėjau žingsniuoti link Edo.

"Mia?" Liam susiraukęs pažvelgė į mane.

"Ką?" paklausiau pažvelgusi į jį.

"Negali pasirinkti kokios merginos? Žinai, kad Zayn nepatiktu, tai." jis pažvelgė į Edą, kuris stovėjo susigūžęs.

"Nusiramink." pavarčiau akis. "Jam mažiausiai reikėtu trėdinėti į kelnes."

"Kodėl tu nesakei, kad esi Malik mergina?" paklausė Edas, kai priėjau prie jo.

"O turėjau?" paklausiau jo.

"Būtų pravertę." jis nuleido galvą.

"Kodėl?" susiraukiau.

"Dabar man reikės eiti gatvėmis ir dairytis per petį, kad manęs neužpultų koks nors Malik darbuotojas ir manęs nesumuštų." aš nusijuokiau.

"Nesijaudink dėl tokių smulkmenų." pasakiau. "Zayn tavęs nenuskriaus."


"Viso." atsisveikino Edas mums išėjus iš koledžo.

"Iki rytojaus." pamojavau.

"Mia." pasisukau šonų ir pamačiau stovintį Zayn.

"Zayn." nusišypsojau ir nubėgusi prie jo šokau jam į glėbį. "Labas." sušnabždėjau.

"Labas." jis suglaudė mūsų lūpas trumpam bučiniui.

"Ką čia veiki?" paklausiau kai mes atsitraukėm.

"Atvažiavau su Liam." jis truktelėjo pečiais.

"Kodėl man atrodo, kad Liam čia ne mokytojų dirbti atėjo, o manęs prižiūrėti?" pakėliau antakį.

"Nes tu teisi, kaip visada." jis padėjo savo delnus man ant klubų ir prisitraukė arčiau savęs.

"Zayn, tau nereikia to daryti." paprieštaravau. "Čia tik koledžas, o ne kokia nors kitos gaujos, kuri nori mane nužudyti, valdą."

"Mes nieko negalim žinoti." jis pakštelėjo man į lūpas.

"Mhm." sumurmėjau ir vėl suglaudžiau mūsų lūpas. "Važiuosi su manimi?"

"Taip, daugiau neturiu su kuo." jo lūpų kamputis pakilo, o akys suspindėjo, tai reiškia, kad namo mes tikrai negrįšim greitai. "Aš vairuosiu." jis parodė mano mašinos raktelius kabant ant jo piršto.

Free // z.m. ✓Where stories live. Discover now