-8-

5.8K 296 7
                                    

Stovėjau vietoje ir laukiau kol Zayn ką nors padarys, patrauks Jasmina ar ką nors pasakys, bet nieko. Jis stovėjo vietoje, o Jasmina kažkam jam sakė ir trynėsi į jį, kaip kokia rujojanti katė.

"Mia." Edas atsistojo šalia manęs ir jo akys nukrypo ten kur ir mano. "O."

"Aš vyksiu jau namo." liūdnai jam pasakiau.

"Ar tu tikra?" jis pažvelgė į mane ir aš linktelėjau.

"Visiškai."

Gyliai įkvėpiau ir ėjau koridoriumi, kuriame stovėjo Zayn su Jasmina, nes tai koridorius vedantis link išėjimo.

Praėjau pro juos ir nieko nesakiau. Žinoma Jasmina nepraleido progos pademonstruoti, kad ji teisi ir Zayn mane paliks dėl jos.

Nuleidau galvą ir įkišusi delnus į kišenes išėjau pro duris. Laiptais nusileidau žemyn ir pasukau link stovėjimo aikštelės kur stovėjo mano motociklas.

Einant net nepastebėjau, kad verkiu iki tol kol ašara nepasiekė mano lūpos ir nepajutau sūraus skonio. Su pirštais nusivaliau ašaras kiek galėjau ir gyliai įkvėpiau.

"Aš neverksiu. Zayn nekaltas, tai mano kaltė." gyliai kvėpavau. "Jei nebūčiau užsispyrusi ir būčiau bent kiek grožiu prilygstanti Jasminai dabar būčiau Zayn glėbį. Tai tik mano kaltė."

"Tu daug gražesnė nei ji." pajutau rankas apsivejant mano liemenį ir atsirėmiau į vaikino krūtinę. "Tavo grožis kaip deivės palyginti su jos kalės apdarais." nusijuokiau ir papurčiau galvą.

"Aš maniau, kad tu ant manęs pyksti." pasukau galvą į šoną ir pažvelgiau į Zayn rudas akis.

"Aš pavydėjau." jis pripažino ir aš šyptelėjau. "Jūs tiesiog taip arti sėdėjot ir..."

"Zayn jis turi simpatija kitai merginai." pasakiau. "Be to kai tu mus taip užklupai jis man sakė, kad aš turiu tau papasakoti apie savo praeitį arba nepastebėdama tave atstumsiu ir priversiu tave jaustis tarsi tu man nereikalingas."

"Ir ką tu nusprendei?" jis padėjo smakrą ant mano peties.

"Na jis šiandien buvo antrasis liepęs tau papasakoti, todėl nusprendžiau, kad mums reikia grįžti namo ir kuri laiką pabūti dviese kol aš pasakosiu." sušnabždėjau.

"Kas buvo pirmasis tai pasakęs?" Zayn paklausė sunerdamas mūsų pirštus.

"Nesakysiu." nusišypsojau.

"Mia." jis suurzgė, o aš nusijuokiau.


"Mums reikia, kad jūs pažiūrėtum jog mūsų niekas netrukdytų." pasakė Zayn kai priėjome prie baro. "Mes turime pasikalbėti ir niekas negali mums trukdyti."

"Pasikalbėti, a?" Niall pajudino antakius, o aš pavarčiau akis.

"Nusprendei jam papasakoti?" paklausė Flirtas ir aš linktelėjau.

"Tai Flirtas buvo antrasis?" Zayn pakėlė antakį.

"Um, ne?" tai labiau nuskambėjo kaip klausimas.

"Višta." Zayn apkabino mane per pečius.

"Gaidys." į gnybiau jam į šoną.

"Kiekvienai vištai reikalingas gaidys." aš nuraudau, o kiti nusijuokė.

"Eikti, mes pažiūrėsim, kad jums niekas netrukdytų." pasakė Reya.

Zayn jiems linktelėjo ir paėmęs mane už rankos nusivedė link kambario. Koridoriumi ėjome tylėdami. Aš jaudinausi. Aš bijojau Zayn reakcijos. Aš bijojau, kad jis mane paliks.

Free // z.m. ✓Where stories live. Discover now