Yine dükkan , yine çiçek kokusu. Ve benim hayalet sevgilim. Hep aklımda canlanan, hayali hep yanımda olan sevdiyim.
Zafer. Inci .... İnci gelmişti. Demek ki beni bırakmamış. Tam karşımdaydı
İnci Bi şey söyleme, bak burdayım.
Zafer. Gitmiycekmisin bidaha?
İnci. Gitmiycem, çünkü senin beni sevdiyin gibi ben de seni....... tam o anda kapı açıldı . Yusuf girdi içeri. İnci bi bana bi ona bakıyodu. Ve hiç bir şey söylemedenm kapıya yaklaştı, Yusufun elinden tuttu ve dışarı çıktılar. Arkasınca gidiyodum ki kapı kapandı.
" açın, açın kapıyı. İnci..... İnci nolur gitme , bırakma beni. Ben seni çok seviyorum İnci.....
Kan ter içinde uyanmıştım. Rüya görüyormuşum . Sesimi duymuşdu ki babam içeri girdi.
Ömer bey Oğlum noldu? Zafer iyimisin?
Zafer. Iyiyim ...
Ömer bey Rüya görmüşsün. Tamam oğlum geçti. Kalk üstünü deyiş aşağı kahvaltıya gel.
Zafer. Canım bi şey istemiyo. Ben bahçeye geçiyorum.
Ömer bey Peki. Nasıl istersen.
.................................................
İhsan bey Hayrola? Keyfsizsin
Ömer bey Işte bizim zafer
Ihsan bey Noldu zafere
Ömer bey Sevdalandı ya . hemde ne sevda
İhsan bey Evet öyle
Ömer bey Yani hani bir azcık bi şeyler söyledi de sandım yoluna girer diye . sevdadır geçer. Yanılmışım
Ihsan bey Eee??
Ömer bey Yaa çoçuk gözümün önünde eriyip gidiyor.
Ihsan bey Olmaz öyle şey biz ne güne duruyoruz? Gideriz anasından babasından isteriz kızı
Ömer bey Çetin bi yol. Kızı evlendiricekler diye duyduk.
Ihsan bey Kiminle?
Ömer bey Işte..hakan bey var ya . tamer beyin iş ortağı. G* holdingin iş ortakları . İşte hasan beyin oğlu Yusuf İnciye talib çıkmış. Tamer bey de kızını Yusufa vereceyine dair Hasan beye söz vermiş. Şimdi onlar hara biz hara. Verirlermi bize sence...
İhsan bey. Biliyorum ama ne söyleyim onu bilmiyorum. Ne yapa biliriz ki hayırlısı.... ben bi bakıyım Zafere. Bi de ben konuşayım.
Zafer . ihsan amca. Sizinle bi şey konuşmak istiyorum
Ihsan bey Buyur evladım. Ben de sana gelicektim
Zafer Ihsan amca, beni mazur görün size layık olamadım. Amcamı mahçub etdim. Sandım ki her şeyin üstesinden gele bilirim. Sandım ki her zaman bi yol var
Ihsan bey Eee
Zafer Yokmuş olmadı amcam ben çıkmaz bi yola girdim her şeyi unutdum. Görür gözüm görmez oldu. Bu kadar zor olduğünü söylemediler, anlatmadılar. Ben Mecnunu , ferhatı hikaye bilirdim. Onların derdini kolay bilirdim. Diyilmiş. Ihsan bey Gitmek mi istiyosun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Beni Anlat
RomanceHikaye cocuklugundan bir birine asik olub ayri kalan iki gencin yillar sonra buluşmasi ve izdirabli ask, hasret , sabir....