Baharın en gözel aylarından May öncesiydi. Çiçeklerin kokusu ilk yağmurun kokusuna karışmış, odama dolmuştu. Kuşlar sesiyle pianoda seslenen şarkıya uyum sağlamaya çalışıyordu sanki....Fikrimin ince gülü.
Artık iki saat olur du ki, bu şarkını çalıyordum. Pionino çalmayı bana babaannem öyretmişti. Onun çaldığı şarkıları dünmüş gibi hatırlıyorum, hepsi kulağımda sesleniyor. Öyle güzel, öyle içten çalırdı ki. Koçukken hep ona , benzemek onun gibi çalmak isterdim , başaramadıkda ise odanın bir kenarına çekilip ağlardim. Yanıma gelip başımı dizinin üstüne yatırırdı, saçlarımı oksayarak." Sarı papatyam , hiç bir şarkı kötü diyildir. Lakin yürekden geliyorsa . Sanki ellerinle kelebek yakalıyormuş gibi çalmaya çalış , aklınla deyil yüreyinle çal. O zaman mutlaka başarıcaksın.
Daha sonra pamuk elleriyle beni oksar , ben uyuyuncaya kadar bana şarkı söylerdi.
" Fikrimin ince gülü
Kalbimin şen bülbülü
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah çapkın beniAteşli dudakların
Gamzeli yanakların
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni
O gün ki gördüm seni
Yaktın ah çapkın beni....."Şimdi onu çok özlüyorum. Beni anca o anlardı. Canım ninem. Şefkatine ihtiyacım var.....((
Aytən. Anlat bana. Neyin var senin İnci? Dilinin altında ne var? Ayten gelmişti
İnci. neyi?
Aytən. Seni sıkan neyse onu.
İnci. Sanki bilmiyorsun taşınıcağımı. Başkada bir şey yok.
Aytən. Var İnci. Senin derdin yurt dışına gitmeyin falan diyil. O da ola bilir yinede sebep başka. Ama bana söylemiyorsun.
İnci . ooof
Aytən. Bak . senin yerinde olmak isteyen milyonlarca kiz var İnci. Sense boyle suratını düşürüp oturuyorsun. Hem hani biz bir birimizden bir şey gizlemezdik.? Hadi dinliyorum seni.
İnci. Geçen gün şey oldu ya. Hani bahçede ağaçdan düşmüştüm. Işte o zaman.... Gördüm onu...))
Aytən. Kimi gördün..???
İnci. Ya işte.... Amannn... birini gördüyüm falan yok. Boş ver.
Ayten. Ya İnci anlat işte. Hikaye okurken de sen bir şey söylemeye çalıtın...))) kaç gündür dalıp dalıp gidiyorsun. Bak , anlat ki yardım ediyim.
İnci. Edemezsin....(((
Ayten . ne biliyorsun? Belki ederim, belki bir yol bulurum.
İnci. .....nasıl söylesem bilmiyorum. Ta çocukluktan kalan bir şey. Yıllar sonar çıktı yine karşıma.
Ayten. Kim ?
İnci. Geçen beni aöaçtan düşerken yakalayan deli kanlı.
Aytən. Şu bahçivanmı?
Inci. O......
Aytən . kizim sen nerden tanıyorsun ki onu. Hemde çocukluktan kalma diyosun. Sizinkiler sonradan böyle olmadıki. Siz her zaman zengindiniz, baban da her zaman senin üstünde böyle esiyodu. Sen hangi ara o bahçivanla muhattab oldunki üstüne bi de sevdalandın.. aklim almiyo. Tamer amca bunu duyarsa seni günü bu gün gönderir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Beni Anlat
عاطفيةHikaye cocuklugundan bir birine asik olub ayri kalan iki gencin yillar sonra buluşmasi ve izdirabli ask, hasret , sabir....