Çok mutluyum )))

63 9 6
                                    

Sabah uyandığımda yanıma başımda yine  Ayteni gördüm . nedense bu duruma artık şaşırmıyorum..)))

Ayten. Merry Christmas...))))

İnci. Noluyo be. Sabah sabah.

Ayten. Kızım bu gün Noel bayramı. Bak eski yılda kalıcaksın)))

Telefonuma baktım. Allah..... 15 cevapsız çağrı.

Inci. Ayyy Ayten. Saat kaç??? Ben geç kaldım

Ayten nereye ?

Inci. Bu gün Zaferler beni istemeye gelicekler. Zaferle çıkıcaktık , hem düyün için de gelinliye filan bakmamız lazım.

Ayten. Ooooo Zafer iki saat oldu geldiyi . Seni salonda bekliyo

İnci. Ne ??? kızım ya neden söylemiyosun peki. Ben hemen hazırlanmalıyım

Ayten. Eee söyledim işte

İnci ...!!! ah Ayten ah!

Ayten. Sana da bi türlü yaranılamıyo ha!..(

Pencereye yaklaştım. Tüm sokaklar bembeyaz olmuştu. Bahar kadar olmasada kış mevsimini de çok seviyodum. Aslında hepsinin bi başka güzelliyi var... aa ben size anlatmadım dimi. )))) 3 ay öncesini .

Merak etmişsinizdir şimdi. Şimdi hepsini ta baştan anlatırım. Zaferle benim vurulduğum o gün her şeyin bittiyini sandık. Annemler bizi yerde kanlar içinde bayqın buldular, hemen hastaneye kaldırıldık. Önce her kez bizi öldü biliyodu çünki geç bulmuşlardı. Benim durumundan çok Zaferin durumu çok kötüydü. Bizi vuran biliyomusunuz kimdi? Tabii ki Yusuf. Nefret dolu, tırnak içinde aşk gözünü o kadar boyamıştı ki Zaferi öldürmeyi karara almış. Tam vurucakken ben karşısın geçmiş olmalıyım ki istemeden beni vurmuş, daha sonra öfkesi yüzünden Zafere ateş açmış. Allaha şükürler olsun ki bizi bir birimizden ayıarmadı. Bi süre komada olduk. Babam çok kormuş hemde çok pişman olmuştu, bizi hayatta tutmak için sürekli yurt dışından doktorlar getiriyodu. Ve nihayet her ikimiz Allahın izniyle iyileştik. Babamla Hakan bey ortaklığı yıktı. Onun yerine biliyomusunuz şimdi ortağı kim? Ömer bey.....)))) Babam Zafere karşı daha iyi. Zafer şimdi İstanbul üniversitesinde okuyor. Bizim ilişkimize her kez onay verdi ve bu aksam sözleniyoruz..)) biliyomusunuz ne kadar mutluyum. Nihayet ki her şey tatlıya bağlandi ve aşkımızın önünde hiç bir engel kalmadı...)))

Ayten. Kızım Zafer dışarıdamı??

İnci . ne???

Ayten. Peki neden pencerede dikilip kalmısın ? sabahtan bana saydırıyodun neden Zaferi bekletdiyin için .

Inci. Aaa evet dalmışım. Ben ..ben şimdi hazırlanırım. Dolabı açtım, mmmm kot pantolon üstünede ....sport kısa elbise . kırmızı şapkam ve şerfim. Yau eldivenimin öbür tayı nerde. Offfff bulamıyorum....olsun))) zafer zaten tutuğu elimi cebine koyuyor)))))) bi şey olmaz ö bürüne))

Ayten. Kızım ne konuşuyosun kendi kendine . hem bu kılıktamı gidiceksin. Eldiveninin de bi tayını takmış baksana ya aynada kendine. Ahahaha çok komiksin ya.

Inci. Ufff sana neya . ben böyle iyiyim

Ayten. Hayır olmaz. Bu kılıkta seni hiç bi yere bırakmam . Charlie Chaplin gibi olmuşsun ya))) çıkar hemen çıkar üstündekileri. Ben şimdi sana bi şeyler bulurum

Bana Beni AnlatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin