Bir kelebek ömrü kadarmıydı
Aşk bu hafta
Pazartesine kadar unutulacak ?...
Bir tırtıl kozasıydı
Aşk öysa
Her mevsim kelebek doğuracak !...
Ateş de benmişim , pervanede. Yanan da benmişim yanmak için dönen de. Ben yenildim. Bi rüya görmüşüm gerçek sanmışım. Babam sen ne Mecnunsun ne de Ferhatsın derken haklıymış. Her kez en iyi bildiyini yapmalı. Ben çiçeklerin dilinden anlarım, kokusunu tanırım. Bildiyim yoldan gitmeliyim....
Zafer. Ihsan amca, siz haklıydınız.
Ihsan bey Her şeye yeniden başlıycaksın o zaman. Aferin göreyim şimdi seni. Tamer bey burdan gitdi ama her şeye olmamış gibi devam etmeliyiz. O burdaymış gibi.
Zafer. Anladım. Sağ olun efendim.
.....................
Nolur, nolur vaz geçme zafer. Bak ben her şeye rağmen vaz geçmedim. Bi şey yap nolur. Yoksa her şey için çok geç olucak. Hadi zafer nolur...
ben gitmeliyim. Onu bulup konuşmalıyım. Ya kapıdakı korumalar. Artık hiç bi şey umurumda diyil ...
Inci. Hııııı
Yusuf. Korkutdummu size?
Inci Bir az . kusura bakmayın beklemiyodum.
Yusuf Rica ederim. Annemi almaya gelmiştim. Hemde size bi göreyim istedim? Bi yere mi gidiyodunuz?
Inci Hayır. Buyrun
Yusuf. Siz bi iyileşin. Ziyaretinize gelicek annemler. Artık söz kesmek istiyoruz.
....................................................
Ihsan bey Gel otur oglum naptin?
Zafer Siz ne emr etttiyseniz..
Ihsan bey Sora bildinmi?
Zafer Hayır
Ihsan bey Neden?
Zafer Cesaret edemedim
Ihsan bey Bilmiyomusun? Pişmanlıkla korku kardeşdir.
Zafer Ben sormaktan çekinmiyorum ki. Onu sevmeyin mutluluğuyla redd edilmek utanci arasinda tercih yapmak lazimdi. Ben birinciyi sectim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Beni Anlat
RomanceHikaye cocuklugundan bir birine asik olub ayri kalan iki gencin yillar sonra buluşmasi ve izdirabli ask, hasret , sabir....