Artık 1 ay olmuştu ki Zafer Barışla beraber Rusiyaya gitmişti. Tahsili için bir yıllığına babam onu Rusiyaya göndermişti. Ilk önce buna karşı çıkmıştım ama bunun Zafer için iyi olduğunu ve onun da bunda gönlü olduğunu bildiyim için razılık verdim. Her hafta bana mektup gönderiyordu. Telefonla konuşyoduk vakat daha romantik olması için )))) mektup göndermesini istemiştim. Ve budur , beşinci mektubum bu gün gelmeliydi. Hazırlanıp aşağı indiyimde her kez kahvaltıdaydı.
İnci. Anne bana mektup gelmişmi?
Sevda hanım. Zaferdenmi?))) yok kızım.
Inci. Ama bu gün gelmeliydi. Neden geciktiki acaba
Sevda hanım, gelir kızım merak etme. Ta Rusiyadan geliyor nede olmasa ))) gel otur kahvaltı edelim.
Tamer bey. Benim qazetelerim nerde.??? Bakalım bu gün neler yazıyor................
Sevda hanım. Tamer noldu? Yüzün düştü birden
Tamer bey. Hiç.. hiç bişey
Dün Rusiyanın Moskva şehrinde N* üniversitesinbde bi patlama olmuş. Patlama zamanı 560 nefer olu ve çok sayda yaralı var.
Tamer bey. Biri bu televizyonu kapatsın !
Sevda hanım. Aman Allahım... olamaz. İnci. Inci kızım !!!! çabuk kolonya getirin. Inci kızım iyimisin ???
...............................................................................................................................
Bu gün İnciye mektup yollayamamıştım. Şimdi yazıp göndericektim. O kadar özledim ki. Kokusu hep burnumda, o güzel gözleri ... kahretsin . mektup için levazimatlarimi qardiropta unutmuştum. Dersin başlamasına henüz vardı. Barışı arayıp ulaşamıyodum. Nerde bu adam ya...Hızlı bi şekilde merdivenlerle birinci katta indim . nerde ya bunlar. Kardirobun içini altını üstüne getirmiştim. Tam o sırada........partlayış. tüm duvarlar silkeleniyodu . partlayışdan dolayı yere duşmuşum. Kafamdan kan aktığını hiss ediyordum. Gözlerim kararıyordu.
Her salam bi elvedaya dönüşer bu hayatda . Oysaki bu kuraklikta beni yasatan tek seydi selamin . sen gönlümde yar oldun, özlemin yara oldu. Bu sefer de bi vedamı olucak bu aşkta. Olmaz, boyle olmamalı ayrılığımız. Gözlerin gözbebeklerimdeyken vermeliyim son nefesimi. Bu yüzden seni bi kez daha görmek için , vuslata ermek, deniz gözlerine bi daha baka bilmek için sımsıkı tutyorum şimdi hayatı avuçlarımda.
2 ay sonra
Sevda hanım Yorma bu kadar kendini. Bilirim zordur dönüşü olmayan ayrılıklara dayanmak.
Inci Bu gidiş çok vakitsiz oldu anne. ...(((
Sevda hanım Sorqulamak bize düşmez kızım. Verende o alanda o. .. sakın kötü hisslere kapılma
Inci . her şey için sağ olun. Sizde çok yoruldunuz.
Ayten. O ne söz canım benim. Bunlar bizim vazifemiz. Kendini harab etme artık.
Inci. Ben zaferi beklemeye devam edicem((
Ayten. Inci. Bak 2 aydır ne bi haber ne bi selam var. daha ne kadar bekleye bilirsin ?
Inci. 100 yıl, 1000 yıl. Ömrümün sonuna kadar beklerim. Çünkü hissiyatım bana Zaferin sağ olduğunu söylüyor. Biliyorum o yolladığımız adamlardan elbet bi haber gelicek. Gece gündüz dua ediyorum. Yüreyim cayır cayır yanıyor Ayten. Ufacık bi umuda ömrümü bağlamağa razıyım. Bi haber. Küçüçük bi iz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Beni Anlat
Roman d'amourHikaye cocuklugundan bir birine asik olub ayri kalan iki gencin yillar sonra buluşmasi ve izdirabli ask, hasret , sabir....