Vazgeçmiycem....

69 6 2
                                    

                     

Bazen sırf o seviyo diye severiz her şeyi. Ağaç kokusunu, kahvenin acı tadını. Sırf bize onu hatırlatıyo diye özleriz. Bende senin için sevdim gülü, gül leçeyini. Gül aşkın kokusudur. Sende benim açmamış gülümsün İnci.

Ayten Hadi inci? Asma o güzel yüzünü.

Inci Üzüldüm napıyım. Isteyerek yapmadım. Oysa ona yazdıklarımı çok merak etmiştim.

Ayten Gelince isteriz yine getirir. Yada belki biz gidib alırız??))))))

Inci ..,

Ayten İnci, senin de bi adım atman lazım. Zaferi hatırlamak, ona olan sevdanı yeniden canlandırmak için. Seninde bi adım atman lazım.

Ayten doğru söylüyodu belkide. Ama çok kararsızdım. Ya olmazsa, ya sevemezsem ? o zaman bu vicdan azabından nasıl kurtulurdum.

Inci Peki onun bana yazdığı mektuplar. Onlar nerde?

Ayten Şurda dolapta olmalı.

Zafer İnci.. napıyosunuz burda )))

Ayten Alış veriş yapmak için gelmiştik. Sana da bi uramak istedik.

Zafer Buyrun öyleyse dükkana geçelim.

Çok güzel bi yere gelmiştik. Dükkana girdiyimde sanki bir kaç an canlandı gözümde. Kalbim küt –küt atmaya başlayımıştı. Ben burayı bi vakıt görmüştüm. Amaa nerde??..... evet rüyamda. Hayal meyal hatırlıyordum. Uzerimde beyaz elbise dumanlar içinde yürüyordum. Hiç bi yer gormeden duymadan. Daha sonra birisi elimi tutdu ve burada buldum kendimi. Ve bu koku...

Inci Burası rüyalarımdakı yer ))

Zafer ..)) burayı hatırladınmı İnci ? bu kokuyu, bu tezgahı.

Inci Daha önce gelmiş gibiyim. Her şey ççok tanıdık.

Ayten Buraya çok gelmiştin. Küçükken ninenle gelirmişsin. Sözlendikten sonrada Zaferi görmek için sık-sık gelirdin. ...))) Ben burada kuyumcu dükkanı var, oraya gidiyorum. Dönüşte alırım seni İnci.

Ayten kuyumcu bahanesiyle bizi yalnız bırakıp gitdi .

Zafer ...bir-birimizi ilk bu dükkanda gördük. Biz..bu masalı bu kokuyla yazdık.

Inci .....

Zafer Işte burası. Her şeyin başladığı yer. .....

Inci Noldu ??

Zafer Maziyi hatırladım da. Neler geçti ... İnci. Bu sevda neleri yendi.

Inci Anlat öyleyse. En zoru neydi ??

Zafer En zoru...en zoru seni bi başkasına istedikleri zamandı. Seni babanın iş ortağı oğluna istemişti. Duyduğumda yıkıldım... sen hastaneye düşmüştün . ordanda baska bi eve götürmüşlerdi. Benden uzaklaştırmak için. Ne sana gele biliyodum , ne de bişey yapa biliyordum. Elim kolum bağlı kalmıştım. Nasıl korkmuştum seni yeniden kaybetmekten. Bi başkasına yar olman...

Bana Beni AnlatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin