Sermet Meraba
Asu Hoş. Geldin abicim gec
Tam o siradan birden incini gördüm karşımda. Olmaz sağ. Beni nasıl buldu. Buraya ... ama nasıl. Başımın döndüyünü hiss etdim.
Asu Abi noldu ??
Sermet O o kiz?
Asu Aman sorma . yurin işte tutmuş getirmiş
Sermet Yurinmi,? O mu bulmuş kızı?
Asu Evet yaralıymış, yolda bulmuş noluyosun abi Allah aşkına? Korkutuyosun
Sermet Nasıl bulmuş? Bi şey dedimi?
Asu Hatırlasa söylərdi. Ama hiç bi şey hatırlamıyomuş küçük hanım.....
Asu Bir az daha iyisin dimi abi. Ödümü kopardın.
Sermet Iyiyim Asu iyiyim
Sermet Hayırlı akşamlar anne.
Devrim hanım Hayırlı akşamlar oğlum. Geç otur sofraya.
Serbet Misafirimiz varmış. Hoş geldiniz
Inci Hoş bulduk.
Sermet Asu anlatdı bana. Çok üzüldüm doğrusu. Demeh gözünüzü açtığınızdan sonrasını hatırlamıyosunuz?
Inci Hayır
Sermet Tüh.. çok kötü olmuş
Sermet Hoş geldin abi
Yurin Hoş bulduk. Beni mi beklediniz. Yemekleri soğutmuşsunuz. Hadi Dilek geç sende sofraya. Kaç zamandır doğru düzgün bi şey yemiyosundur. )) çokmu beklediniz beni
Devrim hanım Olurmu oğlum öyle şey. Sensiz başlanlanırmı? hadi her kez sofraya. Geç kızım.
Ben derim ki. Sağa sola haber salalım. İnciyi hekimlere gösterelim. Bi şey çıkmazsa o zaman düşünürüz bi çare.
....................................
Zafer baba inci ?
Ömer bey bilmiyorum oğlum nasıl söyleyim.
Zafer Benim onu bulmam lazım baba . Siz nasıl bulamazsınız? Nereye gider kız başına ? ya başına bi şey geldiyse. Of İnci...
Ömer bey Bi sakin ol zafer.
Zafer Olamam ki baba. Nasıl sakin olayım. Ya baba İnci benim her şeyim. Yaşama sebebim. Ben bunca şeye onun için katlanmışken.
Ömer bey Aramadığımız yer kalmadı evıadım. Barış gelip sağ olunduğunu söyleyince ben de gidicem diye tutturmuş. Annesi Ayteni kormuş yanına ona göz kulak olsun diye. Lakin kız uyuyup kalənca çekmiş gitmiş.
Zafer Baba benim İnciyi bulmam lazım . hem de hemen. Alisa gidiyoruz.
Ömer bey Nereye? Zafer.
Alisa Zafer bekle
Ömer bey Zafer. Ikiniz de oturun oturduğunuz yerde. Daha sabah geldiniz yoldan yorgun gece karanlığında yol gidilirmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Beni Anlat
RomansaHikaye cocuklugundan bir birine asik olub ayri kalan iki gencin yillar sonra buluşmasi ve izdirabli ask, hasret , sabir....