Yıkım

22 1 0
                                    


Yüreyimde sessiz boş bi sokak. Ardımda bi arpa boyu etmeyen yıllar. Gönlüme avuntu olsun yazdığım tüm masallar. Ahh İnci...yüreyim yüreyinin gölgesi olmuştu. Ama yoruldum. Koşmaktan , bi masala artık okunmayan cümleler yazmaktan , itilip savrulmaktan yoruldum. Anladım ki, senin aklın diyil , yüreyin unutmuş beni. Tüm izlerimi silmiş zaman. Git! Git dedin. Her şeyi sende bırakıp gitdim... ama bi şeyi hiç bilmedin , bilmiyceksin. Ben seni yokluğuna bile meftun olucak kadar sevdim. Varlığının içinde büyütdüyüm o yokluğunu bastım bağrıma. Gidiyorum , aşkı alıyorum sol yanıma. Yüreyimde yaralar taşıya- taşıya , ayaklarımı sürüye -sürüye , ve gözüm arkada kalarak gidiyorum....           
                                           Zafer Aktan

Hani bi masal yazıcaktın bana ? ne sultanlar olucaktı içinde , ne efsunlu aynalar. Bi tutam ıhlamur, bi kaç karanfil. Gül kokusuna bulanıcaktı cihan ve akşamlar. Hep deniz kokucaktı bu masal. Gel gör ki ben okuyamadım cümlelerini. Biliyorum şimdi varlığımdan çok yokluğuma tutkunsun. Biliyorum darqınsın, üzgünsün. Ben sana git dedim... ama, gitmeni istememiştim...
                                        Inci Keskin

Ayten Inci, yeter artık ağladığın(

Inci gece çok düşündüm Zaferi. Bi insan daha ne kadar seve bilir ki birini. O mektuplar, benim için yaptıkları, bütün bu olanlar. Bense onu kovdum ( aslında öyle yapmak istemedim ama çok bunaldım bi an , çok üstüme geldi. Dayanamadım ((

Ayten Tamam, üzülme . alırsın gönlünü

Inci Hayır Ayten . bu sefer başka. Bu sefer gitdi Zafer (( bi yanım onu tanımıyo ama bi yanım benden hiç uzaklaşmasın istiyo. Naptığımı bende bilmiyorum artık.

Ayten Bak güzelim dün olanlar pek iyi olmadı , haklısın ama ...

Inci Kendimi kaybettim bi an. Neden o kadar ağır konuştum ki. Neden kovdum bilmiyorum. Halbuki gelinliyi almış gelmiş...bi şey hatırlarım diye (((

Ayten Bulunur elbet bi çaresi. Bir az vakit geçsin.

Bi dakika

geliyorum kapı çalıydı galiba.

Ayten . Hayırlı günler . ))

Ömer bey Hayırlı günler kızım. Müsade varmıdır ?

Ayten Tabi nedemek buyrun. Annemler bahçede

Ayten Anneee Ömer amaca geldi.

Melek hanım Hoş geldiniz Ömer bey

Ömer bey Hoş bulduk efendim. Rahatsızlık verdim kusura bakmayın.

Melek hanım Ne demek . buyrun lütfen.

Ömer beu Hiç oturmıyım. Ben zafer için gelmiştim. Geceden beri ortada yok. Belki buraya gelmiştir dedim.

Melek hanım Oturun ömer bey, oturun. Zafer dün buraya geldi.

Ömer bey Öylemi ? akşam hiç bahsetmedi ama. Hali hal diyildi. Sordum söylemedi. Dün fena bi şeymi oldu Melek hanım ?

Inci Ayten , kim geldi ?

Ayten Ömer amca geldi.

Inci Ömer beymi ?

Bana Beni AnlatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin