Elveda...

30 1 0
                                    

Mum gibi erimiyorsa insan , "Yanıyorum " dememeli. Yanmaktan korkuyorsa kişi "Aşk kapısından " girmemeli... Ya "Kor yürekli " olmalı insan , ya da kor barındıracak "Yürekli"...

Soğuk.. mezar gibi soğukluk vardı, ölüm sessizliyi sarmıştı tüm sokakları... yağmur gökleri delercesine yağıyordu. Bilmem kaç saat olur bahçede oturuyodum.

Gülüşlerim , acılarımı örtmeye çalışan ağır işçilerdir. Bu aralar ,çok gülüyorum, ama emin ol ruhumda depremler var. Çünkü acıyan kalbimse , kimse bilsin istemiyorum... Nerdesin , nasılsın, neler yapıyorsun bilmiyorum ama , ara sıra seni rüyamda görüyorum Zafer

...Rüyam da varmısın diye sorsan evet olur cevabım. Ama bilki , uyandığımda akan göz yaşlarım gördüyüm kabuslardan.

Ayten İ nci?? Seni arıyordum. Bu vakitde, böyle yağmurda bahçede oturmuş ne yapıyorsun ?

Inci Şişede kırıldı Ayten. (( Zafer bi daha o kokudan yapmaz bana. Yapsada aynısı olmazki zaten. Kaç gündür yüzünü de görmüyorum. Dün de hali malum oldu, rüyama girdi.(

Ayten Ben ne söylüyorum sen ne konuşuyorsun. Sar bu battaniyeni üstüne .

Inci Çok kötü rüya gordum Ayten. korkuyorum anliyormusun ?

Ayten İncim, kendin söylüyorsun rüyaydı. Zaten başına ne geldiyse bu işten geldi. Vesvese yiyip bitirdi seni. Hatırlamazsın ama geçen sefer de bi rüya gördün , Zafer beni çağırıyo , gitmessem ölücek diyip tutdurdun.

"Sen gelseydin , ben ölmezdim" hatırlar gibi olmuştum bi an.

İnci. Sen gelseydin ben ölmezdim....sen gelseydin ben ölmezdim.

Ayten ee..evet ama hatırladınmı?)

Inci Bi an gözümün önünden yine kısa bi an geçti kapı çalıyo Ayten. Ben bakıyım belkide Zafer gelmiştir)

Sermet hayırlı günler İnci

Inci sermet bey...hayırlı günler -sabahın köründe ne işi varkı bunun burda. - Fena bi şey olmadı insaallah ? -Anlamsız ifadeyle gözlerime bakıyordu.

Sermet Yooo...

Inci Ne biliyim bu vakitde buraya gelince ?

Sermet Ben burda geçiyordum , helini hatrını sormak istedim. Bi ihtiyacın, sıkıntın varmı diye

Inci Allah razı olsun. Bi şey yok saol)

Sermetin gözlerinde beni kendinden iten anlamadım bi güç vardı. Özünde iyi bi insandı ama beni rahatsız eden bi şeyler vardı onda. Ne zaman görsem sebebini bilmediyim bi korku kaplıyor içimi.

Inci ... kapıda kaldınız . eve buyrun isterseniz.

Sermet Rahatsızlık vermiyceksem...hem sana bi şey getirdim )

Inci Estafurullah ne rahatsızlığı buyrun.

Bahçeye geçtiyimizde Ayten şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu. Her halde Sermetin buraya fazla gelişi onu da rahatsız etmişti.

Ayten Hoş geldiniz. – buruk bi şekilde

Sermet Hoş bulduk.

Bana Beni AnlatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin