Aşk eşittir biz.

76 16 3
                                    

Sabah sabah çeçeklerin kokusu bi başka oluyo. Aksam bir az yağmur yağmıştı. Toprak çok güzel kokuyodum. Bahçede dolaşıyodum. Birden tanıdık bi sesle arkama döndüm . Zaferdi, tam karşımda durmuş ama hiç bir şey konuşmuyodu. Elinde bişey vardı ve bana doğru uzattı. Küçük kağız parçasını hafifce elime verdi. Ve hemen bahçeden çıktı. Her halde hiç kimse görmesin diye öyle yaptı. Hızlı adımlarla bahçeden çıktım. Yüreyim şimdi ağzımdan çıkıcaktı. Eve dönüp Atenin gelmesini bekledim. Onunla konuşmaya ihtiyacım vardı.

Ayten. "öyleyin bahçede. "

İnci .Beni çağırıyo Ayten)))

Ayten. Ne zaman göndermiş bunu ?

İnci. Bahçede kendi verdi, birden karşıma çıktı, elime tutuşturdu.

Ayten. Bu günmü?

İnci. Hıhım

Ayten. Nasıl gidiceksin peki?

İnci. Bilmiyorum. Bi yolunu bulurum.

Ayten. Nasil bilmiyorsun? Her yer koruma. Ayıca bir gören olur

İnci. Gizlice giderim ben de

Ayten. Ne? Kimse görmiycekmi sence?

İnci. ........

Ayten Birisi görürse ne söyliyceksin?

İnci. . Söylerim bi şeyler

Ayten. Inci, yalnış yapıyorsun. Babanı biliyosun. Senin bahçivanla konuştuğunu, bi ilişkin olduğunu duyarsa hiç iyi olmaz.

İnci. Bi yolunu bulmalıyım. Mutlaka gitmeliyim Ayten.

Zafer.

Zafer. Barış, ben bir azdan bahçede buluşucam İnciyle. Sen etrafa gözkulak olursun diymi?

Barış Zafer, kendini ateşe atıyosun.

Zafer. Zaten ateşler içerisindeyim, nasıl kavruluyorum bilemezsin, hiç olmazsa öyrenirim. Yanıyımmı yanmıyımmı

Barış. Hadi diyelim ki gördün , sordun sorucağını. Peki yanma derse? Ya derse ki, sen kimsin, ne cesaretle böyle soru soruyosun?gel sorma , gitme

İhsan bey. Ne fısıldaşıyosunuz.

Barış. Ben mutfaga keçiyorum.sonra görüşürüz. - hızlı adımlarla uzaklaştı

Zafer. Ben de çiçekleri sulamaya gidiyorum.

İhsan bey. Sabah suladın ya.

Zafer... ha evet bir az ağaçları budarım.

İhsan bey. Bu mevsimde. Peki sen daha iyi bilirsin tabi git ......Zafer.

Zafer. Efendim.

İhsan bey. Sonradan pişman olucağın işler yapma.

Ne söylemek istedi şimdi. Biliyomudur. Yok canım nerden bilicek ki... düşünmeye vaktim yok. Hemen fıstık ağacına taraf gitmeliyim. Bir azdan İnci gelicek. Etrafıma bakarak bahçenin tam sonuna gelip çıktım. Şimdi beklemiliyim...... Uzaklardan yollanan bi haber gibi gelse... gökyüzünde dağılan bulutlar gibi. Toprağa düşen cemre gibi gelse. Çiçek gibi kelebek gibi gelse. Dursa karşımda, işte geldim, burdayım dese dilime dolanan bütün sozleri söyliycem. Eyər gerçekten seviyorsa cevap verir. Yok sevmiyorsa...??hayır canım seviyo. Seviyo? Gelicekmi? Gelir , gelir... seviyorsa gelir.

Bana Beni AnlatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin