"Nereye kaçıyrsun Dur o adamlar senin Peşindeler. "
Inci Siz de kimsiniz??
Ben ben seni kurtarmak için. Iki adam peşimdeydi . Sizi evinize götüreyim. Sokaklar tehlikeli.
Inci Olmaz eve gitmiycem. Bian önce yola düşmem gerek.
"Dur , dur sakinleş. Tamam seni evine götürmiycem. Ama bana ne olduğunu anlat ki sana yardım ediyim ha?"
Inci. Anlatıcak vakit yok. Benim gitmem lazım. Moskvaya ilk ucağı kaçırıcam yoksa.
"Senin vaktinde hava alanına ulaşmana yardım ede bilirim.siz burdan tek başına ta Moskvaya gidemezsiniz"
Inci Hem ben sizi tanımıyorum ki siz de kimdiniz?
" Ben sizi tanıyorum ama )) siz Zaferin sözlüsüydünüz dimi ? ben sizi küçükken görmüştüm. Daha sonra bir defasında da gelmiştiniz yanlış söylemiyorsam İzmire. Mazur görün kendimi taktim etmedim. Ben zaferin uzaktan akrabasıyım. Sizden bi sokak kenarda oturuyorum. Burayada Ömer beyi görmeye gelmiştim. Zaferi bende çok severim. Ihsan bey benim amcam düşer. Beni yarın Moskvaya göndericekti. Zaferi aramam için isterseniz yarın birliktede gide biliriz. Hem ben sizin yalnız gitmenize izin veremem ki bacım))"
Inci. Ben şimdi gitmeliyim zamanım yok. Ben gitmezsem Zafer ölür. Siz bunu anlayamazsınız. Gerekirse tek başına yola çıkarım
"Tamam peki ozaman beraber gide biliriz. "
........................................
Alisa Sana neden yardım etdiyimizi merak ediyomusun? Benim bi abim varmış Yurin adında. O zamanlar burada mafyalar dağlik evleri basar küçük çocukları kaçırırmış. Babam hep bize bişey olucağından korkuyomuş. Babamın bi türk akrabası varmış. Bu adam abimi türkiyeye aparım okutmak istemiş. Babam oğlum oraya giderse iyi yetişir , hayatı kurtulur diye düşünmüş. Daha sonra bi haber geldi bize. Babamın akrabasının evinde bi yanqın olmuş. Ama Yurin orda bulunamamış. Anladın diymi ? Biliyorum abim yaşıyo.
Zafer Yani abin şimdi türkiyedemi
Alisa Evet. Yani qaliba.
Alisa Ben abimi çok hatırlamıyorum ama o hep aramızdaydı annemde babamda bi an olsun unutmadılar onu. Hep Yurinin yolunu gözlediler. Ama abim hiç gelmedi. Babam beni oğlunun yerine yetiştirdi. Yurini bulmak için seninle gelmek istiyorum. Anne babamın tek arzusunu, oğullarını onlara getirmek istiyorum. Işte bu yüzden biz kendimizi tehlikeye atıp seni saklıyoruz. Çünki bizim için bi türk demek Yurin demek ((( sana araba bulurum hemde iyi bi araba. Yeter ki beni de İzmire götür.
Zafer Yurinin iİzmirde olup olmadığıbile belli deyil.
Alisa Araba istiyomusun istemiyomusun ?
Zafer Hıhım
Alisa Öyleyse araba alıcaksın.
/////////////////////////////////
"Işte bu uçak"
İnci Yardım ettiyin için çok sağ ol sen artık gide bilirsin
"Ben seninle geliyorum"
Inci Gelmene gerek yok. Uçağa yetiştim işte bundan sonrasını hall ederim. Siz dönüp Ömer beye haber verin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Beni Anlat
RomanceHikaye cocuklugundan bir birine asik olub ayri kalan iki gencin yillar sonra buluşmasi ve izdirabli ask, hasret , sabir....