Hoe kun je!

169 2 0
                                    

Ik word wakker van mijn telefoon. Ik graai naar mijn telefoon en neem dan op. 'Met Emma' zeg ik slaperig. 'Hey slaapkop!' gilt Claire. 'Zachtjes man, ik ben net wakker. Waarom bel je o vroeg?' 'Vroeg? Het is al half twee hoor. Lekker lopen feesten?' 'Nee, kan niet.' 'Oh, wat is er?' 'Niks bijzonders. Vertel het straks wel.' 'Oké, je komt er dus aan?' 'Ja, ik kom er nu aan.' 'Tot zo.' 'Ja.' Ik hang op en stap dan uit bed. Niall ligt niet meer in bed. Logisch om half twee! Ik trek mijn kleren aan en doe mijn haar in een knot. Mijn schoenen neem ik mee en trek ik beneden. 'Goedemorgen schone slaapster' zegt Niall. 'Hi.' 'Wat ga jij doen?' 'Naar Claire en Caitlyn.' 'Oh.' Ik hoor de teleurstelling in zijn stem. Ik pak een croissantje van de tafel en ga dan naast Niall op de bank zitten. 'Ze dachten dat ik zo lang sliep omdat  ik gefeest had, maar dat mag ik helemaal niet! Tja, weten hun veel!' ratel ik. Niall begint te lachen. 'Wat?!' 'Niks. Weten hun het nog niet?' 'Ik heb nog niet echt tijd gehad om het ze te vertellen.' Niall knikt begrijpend. 'Ik ben vanavond laat thuis. Sophia en Briana zijn wel thuis.' 'Oké, wat moet je doen?' 'Een interview en nog iets. Ben even vergeten wat het was.' Ik knik. Ik trek mijn schoenen aan en neem een hap van mijn croissantje. Als ik mijn croissantje op heb, geef ik Niall een kus op zijn wang. 'Niet drinken, hé' zegt hij. 'Nee, dat zal ik niet doen.' Niall geeft mij snel een kus op mijn mond en ik loop naar buiten. Ik stap in de auto en rijd naar het huis van Claire. 'Eindelijk!' gilt ze. 'Rustig, aan. Ik ben net wakker.' 'Jammer voor je!' gilt ze en springt om mijn nek. 'Auw. Rustig, stuiterbal!' Claire lacht. Ze trek me mee naar binnen en we ploffen op de bank neer. Caitlyn zit tegenover ons in een stoel. Claire geeft mij ene biertje die ik meteen op tafel zit. 'Ik mag niet drinken' zeg ik. Verbaasd kijken Claire en Caitlyn naar mij. 'Waarom niet?' 'Ik wil de zweer niet verpesten' zeg ik. 'Kom op, Em! Je verteld ons altijd alles en wij jou' zegt Caitlyn. 'Goed dan, maar jullie mogen het tegen niemand zeggen en al helemaal niet op internet zetten ofzo.' 'Beloofd' zegt ze allebei in koor. 'Ik ben zwanger.' Claire en Caitlyn kijken elkaar aan en beginnen heel hard te lachen. 'Wat een goeie' zegt Caitlyn lachend. 'Ik ben serieus.' 'Emma, houd maar op. We hebben je door' zegt Claire en lacht nog harder. 'Ik meen het! Bel Niall maar als jullie me niet geloven.' 'Ben je zwanger van hem?' 'Jep, van wie anders?' 'Weet ik veel! We zien je ook zo lekker veel de laatste tijd' zegt Claire. Is ze nou boos? Ik kan er niks aan doen dat ik het zo druk heb!' 'Met wat? Niall neuken?' 'Claire!' gilt Caitlyn. 'Ik snap het al' zeg ik. Ik sta op en ren het huis uit. 'Emma, wacht!' roept Cate nog, maar ik ben al weg. Hoe kan ze zoiets zeggen? Kut wijf!

It changed our lives N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu