Met de laatste schoonmaak spullen lopen we naar boven. 'Dus alles moet helemaal schoon?' vraagt Louis. 'Geen spinnenweb wil ik meer zien.' 'Komt voor elkaar, prinsje.' 'Ik ben geen prinsje!' Louis begint te lachen, net als de rest. Allemaal gaan we aan de slag. Louis en ik beginnen in de keuken. Wat een smerige bende. We beginnen eerst met stofzuigen, zoveel stof ligt hier. 'Dit krijgen jullie nooit schoon' zegt Louis. 'Moet jij eens opletten.' 'Doe ik!' We beginnen nu echt schoon te maken. Alle kastje gaan open en alles word helemaal schoon. Het stinkt wel, maar als we klaar zijn met de keuken ziet het er al een heel stuk beter op. 'Dit lukt wel' zeg ik. 'Misschien toch wel.' Harry zet de muziek aan en allemaal brullen we mee. Ik heb nog nooit met zo veel plezier schoongemaakt.
Na een hele lange dag is de hele verdieping brand schoon. 'Ik zei toch dat het zou lukken!' zeg ik tegen Louis. 'Je had helemaal gelijk.' 'Dat heb ik meestal.' Niall drukt een kus op mijn wang. 'Ik kan niet wachten' fluistert hij. 'Ik ook.' 'Gaver!' zucht Harry. Allemaal moeten we lachen. We lopen naar beneden en gaan op de bank zitten. 'Zullen we een film kijken?' vraagt Sophia. 'Ja! Welke?' gilt Louis. Dat hij nog zoveel energie kan hebben. 'Uhm, een comedy' zeg ik. Harry zet de tv aan en start Netflix op. Als we eindelijk een film hebben uitgekozen, ga ik lekker tegen Niall aan zitten en kijken we naar de film. Hij is echt super grappig en we lachen ons helemaal rot. Langzaam voel ik mijn ogen dichtvallen.
*pieppieppiep* Welke gek zet er nou in het weekend een wekker. Ik buig over Niall heen en sla de wekker uit. 'Sorry dat je nu ook wakker bent' fluistert Niall. 'Maakt niks uit' zeg ik en druk een kus op Niall zijn lippen. 'Nog twee dagen en dan ben ik geen tiener meer' fluister ik. 'Ben je over twee dagen jarig?' gilt Niall. 'Ja!' 'Waarom heb je dat niet eerder gezegd?' 'Jij vroeg jet niet!' 'En jij vond het niet nodig om dat te vertellen?' 'Eigenlijk niet' zeg ik lachend. Niall zet zijn handen bij mijn heupen en begint me te kietelen. 'Stop' zeg ik lachend. 'Dit is je straf!' 'Niall, stop!' zeg ik nu hijgend. De tranen rollen over mijn wangen van het lachen. 'Nialler, opschieten!' schreeuwt Liam. Niall stopt met kietelen. 'Wat gaan jullie doen?' 'We hebben drie interviews vandaag.' 'Oh, succes!' 'Thanks!' Niall geeft mij een kus en staat op. Hij verdwijnt de badkamer in en een paar minuten komt hij er helemaal aangekleed uit. Niall geeft mij nog een kus en loopt dan naar beneden. Ik probeer nog wat te slapen, maar dat lukt niet. Langzaam stap ik uit bed en loop dan ook naar beneden. Ik voel me echt een wrak. De geur van gebakken eieren dringt mijn neus binnen. Ik word er misselijk van. Ik ren naar de wc en geef over. Gatver! Ik haat dit! Ik trek de wc door en drink wat water uit de kraan. Ik loop weer naar beneden en laat me naast Harry op de bank vallen. 'Wakker?' 'Nee.' Mijn telefoon gaat. Anna belt me. Ze belt me bijna nooit! Vlug neem ik op. 'Emma?' klinkt het huilend. 'Anna, wat is er aan de hand?' 'Dylan en Kate... Ik' huilt ze. 'Waar ben je en waar zijn pap en mam?' 'Thuis en weg.' 'Ik kom er nu aan. Blijf rustig en bel Luke!' 'Oké.' Ik hang op en ren naar boven en kleed me snel om. 'Wat is er?' vraagt Niall als hij me helemaal aangekleed ziet. 'Anna huilend aan de telefoon. Iets met Dylan en Kate' zeg ik hijgend. Snel trek ik mijn schoenen aan. 'Ik ga mee!' 'Nee, jij hebt ene interview.' 'Die kunnen wachten.' 'Dat kan je niet maken!' 'Moet jij eens opletten.' 'Goed dan!' We rennen naar Niall zijn auto en stappen in. Zo snel als ik rijd ik naar huis. Ik stap uit en ren bijna naar binnen. Anna zit huilend bij de deur. 'Wat is er aan de hand? Waar zijn Dylan en Kate?' 'Boven bij Luke.' Ik ren naar boven. Luke zit boven aan de trap samen met Dylan. Allebei hebben ze rode kringen om hun ogen van het huilen. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik lichtelijk in paniek. Niemand reageert. 'Waar is Kate?' Dylan kijkt mij aan, maar zegt niks. Waar slaat dit op! Ik ren langs ze heen de kamer van Kate in. Alles verdwijnt om mij heen en ik zie alleen Kate. 'Neeeeee!' gil ik.
JE LEEST
It changed our lives N.H.
FanfictionIk ben Emma, 19 jaar en ik ben ene dood normaal meisje. Ik ga naar school, mijn examen jaar van mijn opleiding waar ik totaal niks aan vind, en woon samen met mijn ouders, mijn zusjes en mijn broers. Zoals elke meisje word ik verliefd en niet op zom...