Verjaardag

149 3 0
                                    

Ik voel allemaal kusjes in mijn nek. 'Happy birthday, babee.' Ik kreun. Ik draai me om en probeer nog verder te slapen, maar het lukt. Ik draai me terug om zodat ik met mijn gezicht naar Niall toe lig. Ik open mijn ogen en hij glimlacht. 'Wat?' vraag ik. 'Niks. Je bent nu geen tiener meer, maar een twintiger' zegt hij lachend. Dat is echt de domste grap ooit, maar ik moet toch mee lachen. De deur vliegt open en de jongens komen zingend binnen met een taart. Ik zie Sophia en Briana nergens. Ik blaas de kaarsjes uit en geef de jongens allemaal een knuffel. 'Het ontbijt is al klaar' zegt Liam. 'We komen zo' zegt Niall. De jongens lopen de kamer uit en Niall staat op en haalt iets uit de kast. Het is een klein doosje en een mega grote. Niall geeft eerst het kleine doosje. Ik maak hem snel open en zie dat het een ketting is in de vorm van een hartje. Op de voorkant staat Niall gegraveerd en aan de andere kant staat niks. 'Daar kan de naam van de baby komen' legt Niall uit. 'Wat lief!' Ik geef Niall een dikke kus. Niall geeft mij het andere cadeautje die ik weer vlug open maak. Er zit een grote Teddy beer in. 'Wat is hij schattig!' 'Voor op de baby kamer.' 'Misschien houd ik hem wel lekker zelf!' Niall lachend. 'Dat beslis je dan maar na het eten' zegt Niall en trekt me mee maar beneden. 'Dat duurde lang' zucht Harry. 'Ik ook veel om uit te pakken.' Harry schiet in de lach. Natuurlijk denkt hij weer aan iets anders. Wij schuiven aan tafel en ik geniet van het heerlijke ontbijt. 'Wat gaan we zo doen?' vraag ik. 'Dat is een verrassing.' Ik rol met mijn ogen. Ik haar verassingen! Na het eten stap ik snel onder de douche en kleed me daarna aan. Niall doet de ketting bij mij op en ik maak me op. Mijn haar doe ik gewoon los. 'Waar gaan we heen?' vraag ik als we met zijn allen in het busje stappen. 'Dat zeggen we niet!' gilt Louis. 'Kom op! Zeg het gewoon. Ik vind het echt niet leuk!' jammer ik. 'Kan Emma niet tegen verassingen?' vraagt Harry plagerig. 'Nee, ik haat ze!' 'Deze vind je leuk!' zegt Liam. 'Super leuk!' gilt Sophia. 'Als jullie het gewoon vertellen...' 'Nee!' gillen ze allemaal in koor. Ik ga helemaal stuk van het lachen.
Als de auto eindelijk stopt, ren ik bijna de auto uit. We staan voor een mega groot gebouw. Geen idee wat het is. 'En nu?' vraag ik. Niall grinnikt en trekt me mee. De rest loopt achter ons aan. We lopen door een paar steegjes en komen dan aan bij een heel mooi gebouw. Niall trekt me enthousiast mee naar binnen. 'Ik zie geen reet!' 'Komt goed.' Niall doet denk ik het licht aan, want het licht gaat aan. Er komen mensen uit alle hoeken. 'Happy Birthday!' schreeuwen ze. Ik zie mijn ouders, mijn zusjes, Dylan, Luke, Caitlyn, Claire, nog een aantal mensen van school en wat familie. 'Heb jij dit geregeld?' vraag ik een beetje verbaasd. 'Nee, wij hebben dat gedaan.' Niall wijst achter zich. 'Dit is super!' gil ik. Ik geef Niall een knuffel en een kus op zijn wang. 'Group Hug!' schreeuwt Harry en opeens worden Niall en ik van alle kanten geknuffeld. Dit is de beste verjaardag ooit!

A/N
Sorry dat ik zo lang niet ge-update heb, maar ik had het heel druk met school!

It changed our lives N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu