Ik ben Emma en ik ben 19 jaar. Samen met mijn ouders, mijn twee zusjes en mijn drie broers wonen we in Londen. Mijn zusjes heten Anna en Kate. Anna is 12 jaar en Kate is 10 jaar. Mijn drie broers heten Jackson, Dylan en Luke. Jackson is 15, Dylan is 18 en Luke is 22. We zijn best ene groot gezin, maar het gaat helemaal prima. Ik vind het super gezellig. Ik ga meer op met Dylan en Luke om als dat ik met Jackson, Kate en Anna doe. Helaas zie ik Luke nu minder omdat die is verhuisd samen met zijn vriendin en bezig is met zijn studie. Ik daar in tegen ben met mijn laatste jaar van mijn studie bezig. Ik heb de mavo gedaan en doe nu een opleiding van drie jaar. Ik heb altijd gezegd gezegd dat ik iets met muziek wilde doen, maar dat is het niet geworden. Nu ben ik over een paar weken een echte verpleegkundige. Dood saai is het! Ik vind er echt helemaal niks aan. Het leek we wel leuk, maar dat viel dus erg tegen. Mijn leven is voor de rest normaal, wel saai. Ik heb vriendinnen, doe tiener dingen. Ik speel graag gitaar en zing ook graag. Mijn hobby's zijn Zingen, gitaar spelen, dansen, shoppen, niks doen, lezen en nog heel veel meer. Anna en Kate zijn mega fan van One Direction. Ik ben dat ook geweest alleen nu niet meer zo erg. Ik vind hun muziek geweldig, maar meer is het ook niet. Behalve dat Niall knap is, en Liam en Louis en Harry! Volgens mijn moeder ben ik een redelijk druk kind, maar als het moet kan ik ook heel serieus zijn en rustig.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A/N
Dit is het eerste hoofdstukje. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden! Comment en Vote!
JE LEEST
It changed our lives N.H.
FanficIk ben Emma, 19 jaar en ik ben ene dood normaal meisje. Ik ga naar school, mijn examen jaar van mijn opleiding waar ik totaal niks aan vind, en woon samen met mijn ouders, mijn zusjes en mijn broers. Zoals elke meisje word ik verliefd en niet op zom...