★あして いる☆

860 29 13
                                    

| Author notes | Here is your tasty child. Just watching TV, relaxing in my living room. I got more and more Japanese lessons and books. It was good yesterday. Oh yes, when I have finished this story I will be re-writing it in, French, German, Russian, and Japanese. I want you guys to spread the word. Because if you have any friends who read in one of these languages: go tell them! For Japanese readers: I will not be using the Chinese characters(kanji). Only hiragana and katakana! Anyway, goodbye!

|Автор отмечает, | Вот ваш ребенок вкусно. Просто смотреть телевизор, сидя в своей гостиной. Я получил больше и больше японских уроки и книги. Это было хорошо вчера. Ах, да, когда я закончил эту историю, я буду вновь писать его, французский, немецкий, русский и японский. Я хочу, чтобы вы, ребята, чтобы распространить слово. Потому что, если у Вас есть друзья, которые прочитали в одном из этих языков: Иди и скажи им! Для японских читателей: Я не буду использовать китайские иероглифы (кандзи). Только хирагана и катакана! Во всяком случае, до свидания!

|Auteur notes | Voici votre enfant savoureux. Juste à regarder la télévision, de détente dans mon salon. Je suis de plus en plus des leçons et des livres japonais. Il était bon hier. Oh oui, quand je l'ai fini cette histoire, je vais re-écris dans, français, allemand, russe et japonais. Je veux que vous les gars à passer le mot. Parce que si vous avez des amis qui ont lu dans une de ces langues: aller leur dire! Pour les lecteurs japonais: Je ne vais pas utiliser les caractères chinois (kanji). Seulement hiragana et katakana! Quoi qu'il en soit, au revoir!

|作者ノート|ここはあなたのおいしいの子供です。ちょうどテレビを見て、私のリビングルームでリラックス。より多くの日本の教訓や書籍を得ました。昨日は良かったです。はいああ、私はあなたに私が行っているとき、私はこの物語の、フランス語、ドイツ語、ロシア語、日本語の翻訳をやっているだろうと、すべてをお伝えしたいと思います。あなたはそれらの言語で読む任意の友人を持っている場合ので:それらを教えて行きます!日本の読者のために:私は漢字を使用されることはありません!ひらがなとカタカナだけ!とにかく、さよなら!
(>人<)

| Autor Notizen | Hier ist Ihr leckeres Kind. Nur Fernsehen, Entspannung in meinem Wohnzimmer. Ich bekam immer mehr japanische Unterricht und Bücher. Es war gut, gestern. Ach ja, wenn ich diese Geschichte beendet werde ich wieder schreibe es in, Französisch, Deutsch, Russisch und Japanisch. Ich möchte euch das Wort zu verbreiten. Weil, wenn Sie irgendwelche Freunde, die in einer dieser Sprachen zu lesen: gehen Sie ihnen sagen! Für japanische Leser: Ich werde nicht mit den chinesischen Schriftzeichen (Kanji). Nur Hiragana und Katakana! Wie auch immer, auf Wiedersehen!

|저자 노트 | 여기 맛이 자식입니다. 그냥 내 거실에서 휴식, TV 시청. 나는 더욱 더 일본어 수업과 책을 얻었다. 어제 좋았다. 내가이 이야기를 완료 할 때 오 그래, 나는 그것을에서 다시 작성됩니다, 러시아어, 독일어, 일본어, 프랑스어. 나는 너희들이 말씀을 전파하고 싶습니다. 그들에게 갈 :이 언어 중 하나를 읽을 수있는 친구가 있다면 때문에! 일본어 독자들을 위해 : 나는 중국 문자 (한자)를 사용하지 않습니다. 만 히라가나와 가타카나! 안녕, 어쨌든!

FORGOT TO INCLUDE KOREAN IN THE WRITE UPS!

PLEASE EVERYONE DON'T BE OFFENDED BY MY LANGUAGE SKILLS.

RUSSIAN: I've learned and listened to Russian since I was born. My dad is from Russia. I can speak it pretty well but I rarely do so my grammar isn't completely accurate.

KOREAN & JAPANESE: I've been learning for a couple years now, they're the same as all my other languages, I'm going to be writing in them because I need practice.

GERMAN: haven't been learning long, only about a year and a half. Also just trying to further advance myself in the language.

FRENCH: I've been learning French for the past 7 years. Hoping on perfecting my grammar.

English I'm fluent in biatches.

WORKING ON THE NEXT CHAPTER BTW. HERES A BIT OF IT FOR ANYONE WHO HAS SCROLLED THIS FAR ------>

|Story Starts|

Armin batted his eyes and looked around nervously. He searched for nothing in particular.

"You okay?"

You asked.

"Yes!.. I told you, I want this."

Armin shrieked back.

"Okay..."

Though your brave shell, you were actually terrified on the inside. Not only was it Armins first time, but it was yours too. Your stomach tingled from the inside-out.

"Uh... are we gonna?.."

Armin interrupted your train of thought.

"Oh yeah! Um..."

You-

|To Be Continued|

Snk Various x Reader | LemonWhere stories live. Discover now